Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas

Bericht door MiniMe »

Ja lap! FB account geblokkeerd. Dat wordt dus speuren naar de profielen van de "vrienden" via mijn andere account... :roll:
Memories...
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Ook toch maar een myvegas account gemaakt http://www.facebook.com/us.amerika
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Voor alle nieuwkomers op MyVegas enkele tips:

*zorg ten eerste dat je alle hotels "gebouwd" krijgt, dus als je op een level bent waar je "V-tjes" moet binnnenhalen,speel dan gewoon op autospin en met zo laag mogelijke inzet, kortom zoveel mogelijk spinnen.
*voeg je toe aan het "myVegas friends and deals-forum" hier kun je dagelijks 50.000 speelpunten binnenhalen (via Chrome + Linkclumb, in 20 minuutjes binnen).
*niet teveel "vrienden" per dag toevoegen ivm blokkade FB-account.
*elke dag krijg je van je eerste 20 vrienden in totaal 100LP's binnen, dus zorg dat je ook nog van 20 vrienden binnen kunt halen, ik haal alleen mijn gifts binnnen als ik opstart en als ik die LP's erbij krijg dan herstart ik 3 of 4 keer,om de LP's binnen te halen.
*probeer 2 of 3 maal per dag je hotels (die je klaar hebt) te verzilveren
*check regelmatig het "myVegas friends and deals-forum" : hier staan vaker extra bonussen,dus buiten de toegestane 50.000punten p/dag.
*via email krijg je ook vaak extra punten.
*geef al je vrienden dagelijks punten : "send gift" onderaan in scherm van MyVegas.

Ik heb momenteel 170.000 LP's bij elkaar en speel zo'n 2 maanden.
Mijn vrouw heeft sinds 5 december een extra FB-account en heeft inmiddels ook al 140.000 LP's
In juni zijn we 5 dagen in Vegas en hebben dan gemakkelijk bij elkaar:
4 nachten (2 Aria,1 Suite Mirage, 1 suite NYNY)
5 dagen buffet (incl ontbijt,lunch,diner)
40 dollar speeltegoed in Circus Circus voor onze dochter
4 pasjes voor Secret Garden in Mirage
1 paar dobbelstenen NYNY
1 paar speelkaarten NYNY
2 toegang tot rollercoaster NYNY

Dus in het begin is het vooral spinnen,spinnen en nog eens spinnen.....als je alle hotels hebt, is het dagelijks binnenhalen van LP's en/of punten natuurlijk, maar ik krijg per dag zo'n 600 a 700 Lp's alleen al binnen van mijn hotels.
En met het dagelijkse rad van fortuin heb ik al 2 keer 4.125 LP's gekregen.

Succes !
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Misschien nog een belangrijke tip : op het moment dat je je eerste reward aankoopt met je Loyalty Points, moet je een naam en een email-adres invullen.
Deze gegevens worden daarna geblokkeerd !
Als je dus de eerste keer een vreemde naam invult, dan kun je die naam daarna niet meer veranderen.
Als het niet je eigen naam is, dan kun je bij het ophalen van voucher/kaartjes of inchecken bij het hotel problemen verwachten.
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

@$*@§# !!
Mijn account is geblokkeerd. Ik zit op lvl 65 met zo'n 93 000 LP's.
Heb al verschillende keren de fotoronde doorlopen zonder succes :(.
Ik hoop dat het wel lukt, want heb er al best veel uurtjes tijd ingestoken..
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

US-fanboy schreef:Als je dus de eerste keer een vreemde naam invult, dan kun je die naam daarna niet meer veranderen.
Als het niet je eigen naam is, dan kun je bij het ophalen van voucher/kaartjes of inchecken bij het hotel problemen verwachten.
Dus het beste is gewoon je eigen naam te gebruiken. Toch ?
Dit is toch ook de naam waarmee je je MyLife account aanmaakt ?
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Naearea schreef:@$*@§# !!
Mijn account is geblokkeerd. Ik zit op lvl 65 met zo'n 93 000 LP's.
Heb al verschillende keren de fotoronde doorlopen zonder succes :(.
Ik hoop dat het wel lukt, want heb er al best veel uurtjes tijd ingestoken..
Aiii.. Heb je in 1 x veel vrienden toegevoegd? Of gebeurde het uit het niets? Ging er namelijk vanuit dat ik nu wel zo'n beetje veilig was (heb m'n FB account nu 2 mnd).
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

HennyCox schreef:
US-fanboy schreef:Als je dus de eerste keer een vreemde naam invult, dan kun je die naam daarna niet meer veranderen.
Dus het beste is gewoon je eigen naam te gebruiken. Toch ?
Dit is toch ook de naam waarmee je je M-Life account aanmaakt ?
Ja en ja :D
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Ik weet niet waarom ik dit nu heb gekregen. Ik voeg zelf geen vrienden toe -dat deed ik enkel de eerste week ofzo- ik accepteer enkel vriendschapsverzoeken. Ik krijg er dagelijks zo'n stuk of 10.
Ik dacht dus ook dat ik safe zat. Na enkele keren proberen, krijg ik nu de melding 'kom later nog eens terug'.
Heel vervelend dat er geen tijdspanne wordt aangegeven.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ben nu op level 50 iets van 44500 LP's en bezig het Aria te bouwen, maar dat kost al een hele berg V'tjes, dus ik ben benieuwd hoe lang het wel niet gaat duren voor MGM en Mandalin Bay klaar zullen zijn ;)
Maar idd elke dag even 20 min fiches ophalen en dan de autospin op 100 en laat maar lopen.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Naearea schreef:....
Heel vervelend dat er geen tijdspanne wordt aangegeven.
De volgende dag kun je altijd weer opnieuw proberen (en soms sneller, maar in ieder geval altijd de volgende dag).
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Bij "invite friends" dat kopje waar je ook send gifts en ga naar jouw strip hebt, dat zijn toch alleen mensen die je al als vriend hebt, die inviteer je toch om het spelletje te spelen, niet om vriend te worden, je krijgt dan 100 chips voor ieder die je invitatie accepteerd, anders mag ik ook wel uit gaan kijken, daarmee kom ik zeker wel boven de 10 :roll:
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

ina schreef:.... dat zijn toch alleen mensen die je al als vriend hebt, die inviteer je toch om het spelletje te spelen....
Ja :)
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb ook nog even bij de rewards gekeken, ik zag bijv. hotelnachten in de hotels voor data in januari, ik zag niets staan over andere maanden, moet je dan wachten totdat die data bij de rewards komen, of zijn die met data alleen de aanbiedingen, bijv. 1 nacht Monte Carlo, 13000 lp voor 27-29 jan.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Je ziet hotelovernachtingen staan zonder data en die kun je aanschaffen en dan boeken via de redemption line voor de datum die je zelf wil.
En je ziet hotelovernachtingen staan met een bepaalde datum (binnen de maand) en die kun je goedkoper aanschaffen, maar dan kun je alleen overnachten op genoemde data.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik ben benieuwd of er nog wat updates komen de komende tijd. Of dat er evt nog meer hotels of andere 'attracties' zich erin gaan mengen. Het blijft nu gewoon blind munten erdoor rammen.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Haha, hoezo gokverslaafd, vanaf donderdag 11000 lp, ik blijf het grappig vinden, ik speel alleen maar Excaliber, lijkt me dat je bij de andere spelletjes niet meer punten kan halen , zal wel een beetje gelijk zijn, ik kan trouwens max 25 X autospin doen, ik doe dan 300 bet per keer, begon bij 60, als ik weer een hotel kan bouwen neem ik het laagste bet, voor de V's, maar voor een nachtje Aria kan ik nog wel even doorgaan zeker voor 2 kamers!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

2 kamers gaat waarschijnlijk niet lukken, de meeste awards zijn beperkt tot 1 per speler.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Harry schreef:2 kamers gaat waarschijnlijk niet lukken, de meeste awards zijn beperkt tot 1 per speler.
Echt waar, da's balen :( , dan moet ik met twee accounts heel veel gaan spelen, alleen op de ene wordt dat wel moeilijk, daar wil ik geen vreemde vrienden
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ina, op mn echte account heb ik de vegas spelers in ene aparte groep gezet. daarvan verschijnt niets op mn prikbord.
Nadeel is wel dat je dan game feed niet kan gebruiken.
Maar zonder game feed speel ik even goed, of zelfs nog beter dan op mn andere account met game feed. Kan toeval zijn natuurlijk.
Groetjes,
Carine
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer