Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vergeten inleveren groen formulier???
Re: Vergeten inleveren groen formulier???
Dat mijn vertrek goed is gedocumenteerd. Ik had al alles opgestuurd naar London, Kentucky en zou nu graag willen weten of alles goed is verwerkt.
"If you departed by a commercial air or sea carrier (airlines or cruise ships), your departure from the U.S. can be independently verified, and it is not necessary to take any further action, although holding on to your outbound (from the U.S.) boarding pass - if you still have it - can help expedite your re-entry next time you come back to the United States."
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat iemand jou een schriftelijke bevestiging gaat sturen van de ingestuurde I94. Ik zou er verder niet al te veel moeite in steken als ik jou was. Je komt het land echt wel in. Ik kan me sowieso amper voorstellen dat iemand al die duizenden papiertjes iedere dag verzamelt en in een computer gaat zitten verwerken. De mijne werd er laatst bij het boarden pas uitgehaald, en dat moet dan weer helemaal zijn weg terug vinden naar DHS? Moeilijk voor te stellen...
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat iemand jou een schriftelijke bevestiging gaat sturen van de ingestuurde I94. Ik zou er verder niet al te veel moeite in steken als ik jou was. Je komt het land echt wel in. Ik kan me sowieso amper voorstellen dat iemand al die duizenden papiertjes iedere dag verzamelt en in een computer gaat zitten verwerken. De mijne werd er laatst bij het boarden pas uitgehaald, en dat moet dan weer helemaal zijn weg terug vinden naar DHS? Moeilijk voor te stellen...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zit 2 jaar later nog te wachten op de bevestiging. 't Is te zeggen: ik heb er nooit op zitten wachten, maar heb het kaartje wel 2 jaar geleden naar dat kantoor gestuurd. Ik heb een copie van de begeleidende brief gemaakt, en die in het paspoort gestoken. Zo zien ze dat ik minstens wel de moeite heb gedaan om een brief te schrijven. En aangezien het over mijn tienerzoon zijn paspoort ging, heb ik ook een copie gemaakt van een schooldocument dat bewees dat hij binnen de 90 dagen terug thuis in Canada was.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht