Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor reizen met kinderen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tips voor reizen met kinderen

Bericht door lovely_laura »

Dat is niet duur geloof ik! zit zelf ook te kijken, Welke datum heb je dan gekeken en voor hoelang?

Gr. Laura
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Vanaf vrijdag de 26e (die dag pikken we van school, zijn maar 3 uurtjes dus moet kunnen)
Dan kom je ook vrijdags aan in Vegas. Zaterdag de 11e dan weer terug.

We zitten ook te denken om vrijdag de 10e te vliegen maar onze ervaring is om meteen strak in het ritme te komen en het beste daarbij is gewoon naar school en werk gaan. Beetje pittig voor de kids, maar is wel het beste.
Tenslotten willen zij ook graag naar Vegas :lol:

En we zijn er ook wel achter dat het niet uitmaakt wat het tijdverschil is. 6 uur vanuit Florida of 9 uur vanuit LV.........jetlag heb je toch wel.

Wat zijn jullie plannen? Hoelang en waarheen etc?
Joyco
Amerikafan

Bericht door Joyco »

@dimple:
We hadden inderdaad Valdispert (kon even niet op de naam komen in de vorige post).
Leuke aanbieding! Wij hadden ook besloten een jaartje over te slaan. Vorige week voor de grap wat tickets bekeken, en nu met een beetje geluk (als ik een contract krijg) gaan we alsnog een week of 2/3:) Leuk om er weer lekker mee bezig te zijn!
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

De prijs die er nu staat is voor 2 weken (en 1 dag), tickets en auto en 4 nachten in Encore voor 960 p.p.
Dat is niet zo duur.........als je huisje wilt huren in Frankrijk ben je dat ook kwijt (tenminste als je iets normaals wilt)

Alleen kijken is al leuk :lol:
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

Hoi Dimple, Joyco en Lovely-Lauren,
Haha, ging het toch weer kriebelen... Hebben jullie al geboekt of nog niet?
Join the club hoor, want ook hier konden we het niet laten. Wij vliegen, je raadt het nooit, op 26 april naar SF toe. Wie weet komen we elkaar nog tegen op Schiphol :D
Wij gaan weer met de camper, nu langs de kust, SD en dan binnenland in en langs Moab, Bryce, Zion eindigen in LV. Tja, we moesten toch terug nadat we vorig jaar Bryce gemist hadden.

En wij hebben vorige keer de Valdispert gelukkig niet nodig gehad :wink:
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Mazzel!!!! leuk, al geboekt ook!

Mag ik vragen naar de kosten van ticket en camper? En waar geboekt??
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

Ja, wat een boffers zijn we he..

Camper en vluchten via Tioga geboekt. We hebben wel duurdere vluchten dan ze aanboden, omdat we gunstigere tijden wilden vliegen. En ja, daar betaal je nou eenmaal voor... Nu vliegen we rechtstreeks van A'dam naar SF en terug vanaf LV pas in de middag en komen we rond 12 uur in A'dam aan. Ofwel, een 'normale' nacht slapen voordat we aan de terugreis beginnen. Prijs tickets was totaal 2200 en RB-camper voor 32 dagen 2600 (lang leve de kortingen). Wij besloten om het er nu nog van te nemen, aangezien dit het laatste jaar is zonder schoolvakantie-perikelen :blink:
Maar wat jij aangeeft ziet er ook niet gek uit...4 nachten Encore erbij, normaal ben je dat geld alleen al kwijt daarvoor.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Leuk hoor! Jullie gezin bestaat toch ook uit 4?? Duur zo met de kids he! Gelukkig kunnen ze nog wel op de hotelkamer er gratis bij.

Zolang we Vegas maar niet in het weekend doen dan blijft de prijs laag, pak je er een weekend bij dan ben je meer kwijt.
En om nu voor ruim 1 week een camper te nemen is ook beetje zonde. Pakken we liever hotelletjes.

En er is wel gebleken dat het voor de kids niet uitmaakt of er 9 of 6 uur tijdverschil in zit. Ze hadden er vanuit Florida net zoveel last van als vanuit LA.

Maar goed...........eerst maar druk zoekende naar een baan dat zou alles al wat makkelijker maken :wink:
lovely_laura
Amerikakenner

Hier ook weer behoorlijk de kriebels :D
Noah word in September 4 dus hier is ook het einde van de goedkopere vakanties in zicht :(
In december gaan we met mijn ouders naar Thailand maar eigenlijk wilde ik ook nog 2 a 3 weekjes de andere kant op.
Het is even afwachten hoe het jaar gaat lopen maar ik hoop in Mei of Juni nog een keertje weg te kunnen maar dan wel last minute dus geen lang voorbereid werk.

Gr. Laura
met5opreis
Amerika-ontdekker

Bericht door met5opreis »

Goedemorgen,

Wat leuk al die plannen hier weer te lezen. Bij toeval keek ik hier weer, maar ik heb geen berichtje gekregen van andere berichten e.d. Ik weet niet of ik dat kan instellen?
Ik probeer een link te sturen iertje007 (weet dus ook niet hoe ik je kan taggen) met de route in google-maps zoals wij die hebben gedaan. Mocht je ook tips willen qua verblijfplaatsen (wij hebben auto gehuurd en verbleven in hotels en huisjes) dan stuur ik je die wel even persoonlijk als dat kan.

Hier zijn we ook wel af en toe bezig met kijken wat we zouden willen dit jaar, maar we zijn er nog niet over uit...
Ik vind de ticketprijzen naar de Westkust zo duur in de schoolvakanties...

Klik hier voor routekaart.
met5opreis
Amerika-ontdekker

dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Daarom kiezen wij ws voor de meivakantie. Weliswaar 2 weken, maar wel veel goedkoper. Het is in de zomer echt onbetaalbaar!
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

En ik moet zeggen dat als ik via Expedia kijk het me nog meevalt hoor.
Ticket, auto en eerste nachten hotel in LA voor 1050 euro (6 juli en dan 3 weken) of voor 1200 (vanaf 17 juli en dan 3 weken)

Expedia heeft goede aanbiedingen, dus zeker de moeite waard om te kijken hoor. Tot nu toe erg tevreden over.
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

lovely_laura schreef:Hier ook weer behoorlijk de kriebels :D
Noah word in September 4 dus hier is ook het einde van de goedkopere vakanties in zicht :(
In december gaan we met mijn ouders naar Thailand maar eigenlijk wilde ik ook nog 2 a 3 weekjes de andere kant op.
Het is even afwachten hoe het jaar gaat lopen maar ik hoop in Mei of Juni nog een keertje weg te kunnen maar dan wel last minute dus geen lang voorbereid werk.

Gr. Laura
Ook al zullen ze er op school eventueel moeilijk over doen. Pas vanaf 5 jaar is er leerplicht dus als de kleine 4 is mag je ook nog buiten de schoolvakantie's op pad ;)

zie ook -> http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... licht.html

Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat bevallen. Hij is dan nog net geen 3.

Hoe doen jullie dat met slapen op de hotelkamer ? want ik neem aan dat de kleine eerder gaat slapen als jijzelf ?
Ik neem denk ik de babyfoon mee zodat hij ff zelf stil in slaap kan vallen en als hij slaapt kunnen wij wel weer rustig de kamer op ofzo :?:
lovely_laura
Amerikakenner

Bedankt voor de tip! Dus we hebben gelukkig nog een jaarje extra :D
Maar ik wil hem ook weer niet teveel buiten de vakanties uit school houden hij moet wel wennen natuurlijk.

Bij onze vorige vakantie hadden we een portable dvd player voor in de auto die we ook bijna op elke hotelkamer wel konden aansluiten op de tv.
Als het bedtijd was gingen ze samen in 1 bed een nederlandse tekenfilm kijken en vielen ze meestal snel in slaap.
Ze zijn vaak ook best wel moe van de lange dag maar met die dvd player waren we erg blij!
En als het een keertje niet wil lukken kan je de dag erna misschien iets langer blijven liggen :wink:
Op het einde van onze vakantie( laatste 4 a 5 dagen) waren de kinderen zo moe van alle indrukken en het reizen dat ze pas rond 10 uur sóchtend wakker werden.

Gr. Laura
Laatst gewijzigd door lovely_laura op 10 jan 2013, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

USamerika, wij deden gewoon ons ding in de kamer als de kids op bed lagen. Ze vielen echt wel in slaap, met name toen ze wat jonger waren.
We leggen ze niet naast elkaar maar verspreid over de kamer.

Coco in campingbed en Mika in zijn kleine stretcher die we bij Walmart kochten. Ideaal! En dat zouden we voor dit jaar ook zo weer doen mochten we gaan hoor. En anders een luchtbed oid.
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

We hebben tot op heden altijd nog de campingbedje meegenomen maar ik heb nu deze klaarliggen om mee te nemen:

Afbeelding
Hij heeft er nog nooit in geslapen (en kan niet testen want mama weet nog van niks :P) maar denk wel dat dat goed gaat komen :P
met5opreis
Amerika-ontdekker

Wij hielden ons op de kamer meestal stil of deden ook alsof we gingen slapen en als de kids dan sliepen, keken wij nog wat tv e.d. Kinderen gingen toch wat later naar bed.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

USAmerika, hoe groot zijn die dingen dan? Het lijken echt enorme joekels :mrgreen:

Waar heb je ze gekocht?

Deze hebben wij mee genomen vanuit USA
http://www.walmart.com/ip/Regalo-My-Cot ... ed/4433186
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

@met5opreis: boven in de balk staat een link "bekijk je eigen berichten", hierin staan alle berichten waar jij op gereageerd hebt. De berichten waar het meest recent iets veranderd is, staan bovenaan. Dan krijg je ook niet iedere keer mail, vind ik persoonlijk erg handig.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer