bedankt voor de correctie, Paul, ik heb het inmiddels aangepast. Ik had dat ergens gelezen en zomaar overgenomen...niet goed dus

.
Het "lampke" van de Luxor scheen bij ons in elk geval zoals we het al meerdere keren gezien hebben...redelijk straf

.
HET hoogtepunt? Goh, dat is een moeilijke, gewoon omdat het een reis was van uitersten, van miljoenensteden tot woestijn. Op 29 maart as doen we
opnieuw een "rode-rotsen-route" en in juni een "hoge-bergen-route" en hier dekt de vlag wél volledig de lading. Daar is het allicht makkelijker om er een
hoogtepunt uit te halen.
Het zal hier op het forum inmiddels wel al genoegzaam geweten zijn dat wij absoluut geen stedenliefhebbers zijn, maar toch hebben we deze reis van de 3
aangedane steden met volle teugen kunnen genieten.
Maar "HET hoogtepunt"? Kan je een wandeling over de Golden Gate Bridge vergelijken met die door Mosaic Canyon? De desolaatheid van Death Valley met de glitter
van Las Vegas? Ik zou echt niet 1 hoogtepunt kunnen geven.
Van San Francisco hebben we een heel goed gevoel overgehouden, wat een prachtige stad "op mensenmaat" zoals ik ook in de blog schreef.
De kustroute tussen Carmel en San Simeon is heel mooi, maar nu toch ook niet om te zeggen dat dit de mooiste route is die we ooit gereden hebben?
Veel van deze uitzichten heb je ook op een paar honderd km van bij ons, nl in Bretagne...Anderzijds was het een gigantische tegenstelling om in de voormiddag nog
bij GoPro, Youtube, Electronic Arts, Google en Apple te zijn en in de namiddag die mooie kustweg te rijden.
In Death Valley waren we ook al afgelopen april, dus echt verrassen deed dat niet meer (toen des te meer).
In Hollywood zijn we, met succes, op zoek gegaan naar een plaats zo dicht mogelijk bij het Hollywoodsign en ook echt genoten van het uitzicht en zomerse weer bij Griffith
Observatory.
Red Rock Canyon (ten zuiden van Lone Pine) was prachtig (we waren er ook helemaal alleen), net zoals de Alabama Hills. We hebben er 2 schitterende arches ontdekt die ik nog
nergens gezien had. Daarnet nog eens Ontdek-Amerika gecheckt maar ook daar staan ze niet en dat wilt toch iets zeggen...

.
Mt Charleston was dan ook weer zo verrassend om dergelijk skigebied aan te treffen geprangd tussen de woestijn en Vegas.
En natuurlijk de onwaarschijnlijke Studio with Terrace and Fountainview in The Cosmopolitan. Zoiets maak je echt niet elke dag mee.
Misschien heb ik nu wel een heel politiek antwoord gegeven...veel schrijven maar weinig zeggen, maar ik denk dat je toch onze reis op die manier kan samenvatten.