FransB schreef:Zitten met groep van 6 vlucht te zoeken. Zitten helaas op de heenweg gebonden aan een middag/avondvlucht ivm een tentamen van 1 van de deelnemers.
Anders moeten we een dag later weg, wat we liever niet willen.
Nu een top vlucht gevonden wat, echter maar een overstaptijd op de HEENWEG van 1.30u in Atlanta. Wel 's avonds, dus misschien minder druk bij douane etc.
Landen om 20.20u en volgende vlucht vertrekt om 21.50u.
Is dit te halen met de douane etc of een heilloze missie?
Betreft een vlucht AMS -> Phoenix met overstap Atlanta.
Zou te doen moeten zijn, maar dan moet er niks tegen zitten. Dus de inkomende vlucht moet op tijd binnen zijn, en bij I & C niet overmatig druk. Nu is onze ervaring met Delta (waarvan ik uitga dat dat jullie vervoerder is) wat op tijd vliegen betreft erg goed, en je geeft zelf al aan dat het s'avonds minder druk zal zijn, dus ook dat is een voordeel.
Afgelopen Oktober hadden wij (overdag) 2.15u overstaptijd, waarvan we nog bijna 1½ uur overhielden voor een hapje en een drankje, dus met dat in gedachten (al geven resultaten uit het verleden etc........) zou ik zeggen dat het moet kunnen, zeker als het een volledig door Delta verzorgde vlucht is.
Die zullen die combi niet aanbieden als het niet haalbaar zou zijn, lijkt mij.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite;
DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"