Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor reizen met kinderen
Re: Tips voor reizen met kinderen
Dimple
opgebouwd is hij 118 x 68 x 75 cm
volledig ingeklapt is hij slechts 55x15(rond)
opgebouwd is hij 118 x 68 x 75 cm
volledig ingeklapt is hij slechts 55x15(rond)
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Dat valt inderdaad nog mee!
Waar heb je hem gekocht? Heb je linkje?
Waar heb je hem gekocht? Heb je linkje?
Wij hebben een vergelijkbaar bedje van Deryan, in 2006 voor 40 euro gekocht (tegenwoordig heeft Kruidvat ze regelmatig heel voordelig), en nu in gebruik voor het 3e kind. En veel gebruikt, we hebben altijd veel gereisd, en soms heeft er ook wel een kind wekenlang in geslapen ivm een internationale verhuizing. Super ding, als ik er 10x zo veel voor had betaald was het nog zijn geld waard geweest.
Wij hebben destijds ook die van Nomad bekeken, is denk ik net zo goed, maar vanwege de 'pootjes' die eronder zitten niet gekocht. Wij gebruiken het bedje nl. ook wel eens op een bed (bijvoorbeeld in camper of caravan) en dan leek zonder pootjes ons stabieler. Maar verder lijkt deze me ook prima.
Wij hebben destijds ook die van Nomad bekeken, is denk ik net zo goed, maar vanwege de 'pootjes' die eronder zitten niet gekocht. Wij gebruiken het bedje nl. ook wel eens op een bed (bijvoorbeeld in camper of caravan) en dan leek zonder pootjes ons stabieler. Maar verder lijkt deze me ook prima.
Terug in Texas!
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wow die dingen zijn best prijzig.
Die Deryan had ik toen ook naar gekeken, maar ik denk dat we (mochten we dit jaar naar USA gaan en verblijven in hotel) dat we de stretcher voor 25 dollar aanschaffen en/of een airbed of zo. Eerst maar eens kijken of we wel gaan.
Die Deryan had ik toen ook naar gekeken, maar ik denk dat we (mochten we dit jaar naar USA gaan en verblijven in hotel) dat we de stretcher voor 25 dollar aanschaffen en/of een airbed of zo. Eerst maar eens kijken of we wel gaan.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hadden de deryan travelcot bij ons en onze dochter heeft er heerlijk in geslapen als er geen 2 twins op de kamer waren. Eigenlijk hadden we hem meegenomen omdat we bang waren dat ze nog te klein was voor een gewoon bed en ze er misschien uit zou vallen maar dat ging gelukkig goed. Ik heb het tentje nog steeds maar onze kinderen zijn nu te groot dus als iemand interesse heeft stuur een PB.
Gr. Laura
Gr. Laura
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Hmmm... ik kom er echt niet helemaal uit voor wat betreft de zomervakantie. We willen graag weer naar Amerika met onze drie kids. Alleen, waarheen? Dimple, hoe vond jij Florida in de zomer? Was het leuk, een aanrader? Hebben jullie ook rondgereisd?
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Wij hebben ook de deryan meegenomen op onze vorige reis. Twee keer een half uur gebruikt, meneertje wilde er niet in slapen. Toen hebben we gewoon overal waar we kwamen king kamers geboekt en met zn drieen in één bed geslapen. We hebben een paar nachten twee queens gehad, maar hij is 's nachts nogal beweeglijk, dus viel daar een keer uit. Toen hebben we aan één kant van het bed allemaal kussens neergelegd, en aan de andere kant sliep papa of mama. De ander had een heerlijke nachtrust alleen in een queen bed;) Soms als we hem in bed leggen zegt hij: mika (Amerika) gote bed. Hij was toen nog maar 20 maanden, maar hij heeft het goed onthouden. Toen we hem vertelden dat we dit jaar weer naar Amerika gaan zei hij meteen: papa mama gote bed!
Wij hebben hem gewoon rond zijn normale bedtijd in bed gelegd, tv eventjes uit en binnen een paar tellen sliep hij meestal. We hebben één keer gehad dat hij echt niet wilde slapen, toen hebben we hem na een uur proberen helemaal sufgekieteld en nog geen drie minuten later lag hij voor pampus. Mooiste herinnering van de hele reis, haha!
Ik heb gister een contract aangeboden gekregen (van de 30 tijdelijke krachten kregen er twee een contract, waaronder ik
) en de vakantie is ook meteen goedgekeurd, dus we zitten nu volop te kijken naar tickets!! Echt een heerlijk vooruitzicht dat we toch weer gaan! We gaan dit jaar een 'kleine' reis maken in het noordoosten. Volgend jaar willen we weer een grote reis maken van Miami naar LA en dan zoveel mogelijk onderlangs:) We moeten er nu nog van genieten dat we niet in het hoogseizoen hoeven!! Leuk om te lezen dat er meerdere last-minute plannen zijn gemaakt!
Wij hebben hem gewoon rond zijn normale bedtijd in bed gelegd, tv eventjes uit en binnen een paar tellen sliep hij meestal. We hebben één keer gehad dat hij echt niet wilde slapen, toen hebben we hem na een uur proberen helemaal sufgekieteld en nog geen drie minuten later lag hij voor pampus. Mooiste herinnering van de hele reis, haha!
Ik heb gister een contract aangeboden gekregen (van de 30 tijdelijke krachten kregen er twee een contract, waaronder ik

Laatst gewijzigd door Joyco op 13 jan 2013, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
2013 - FL
2014 - FL
Joyco schreef:Toen hebben we aan één kant van het bed allemaal kussens neergelegd, en aan de andere kant sliep papa op mama.

Maar inderdaad, wel thuis alvast even oefenen met zo'n tentje. Ik leg onze jongste nu overigens slapend er in (hij valt bij mij in slaap), en als hij dan op de grond ligt doe ik het tentje niet eens dicht. Maar op een bed moet dat natuurlijk wel, gelukkig lukt dat meestal wel zonder dat hij wakker wordt. Middelste heeft het nooit dicht willen hebben, maar in die tijd sliepen we alleen in hotels dus sliep ze op de grond, en dat was prima. Oudste vond alles wel best

Terug in Texas!
Dat moest natuurlijk zijn papa of mama! Haha! Ik ga het meteen aanpassen;)
2008 - CA,NV,AZ
2013 - FL
2014 - FL
2013 - FL
2014 - FL
-
- Amerikakenner
Bij ons werkte het tentje heel goed maar nam best veel ruimte in beslag dus als de kamer 2 queens was nam ik er 1 in bed en mijn man de ander en dat werkte perfect.
Ik was in het begin bang dat Zoë uit bed zou vallen maar dat ging helemaal goed.
Noah was 2 toen we op vakantie waren vorig jaar en laatst zat ik een boekje te lezen met een foto van Las Vegas erin en hij riep meteen: Hey daar zijn we met vakantie geweest!!!
Toch wel grappig dat ze sommige dingen al zo goed onthouden blijkbaar heeft Las Vegas veel indruk gemaakt
Gr. Laura
Ik was in het begin bang dat Zoë uit bed zou vallen maar dat ging helemaal goed.
Noah was 2 toen we op vakantie waren vorig jaar en laatst zat ik een boekje te lezen met een foto van Las Vegas erin en hij riep meteen: Hey daar zijn we met vakantie geweest!!!
Toch wel grappig dat ze sommige dingen al zo goed onthouden blijkbaar heeft Las Vegas veel indruk gemaakt

Gr. Laura
-
- Amerikakenner
@Joyco
het was me niet eens opgevallen

- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Joyco, super gefeliciteerd met je baan! Nu ik nog
Dat soort dingen luchten altijd erg op he! Je zult er goed blij mee zijn, en terecht!
Iertje, je moet Florida niet willen vergelijken met zuidwesten. Daar ligt mijn hart echt, de afwisseling, de oooooooooh en de aaaaaah en de verbazing vind ik daar heerlijk.
Maar Florida was een welkome afwisseling. We hebben er genoten van het huis in Cape Coral, daar hadden we net zo goed 2 weken kunnen blijven.
Het gemak van zwembad in de tuin, genoeg ruimte voor iedereen. Hele dagen lekker thuis in de tuin, privacy en BBQ-en in je bikini. Super!
En daarna lekker kunnen genieten van wat USA te bieden heeft, lekker shoppen, Publix, Walmart, aardige mensen (al merk ik daar ook wel verschil in) etc.
Florida is plat, er valt weinig te zien als je in auto zit, heel anders dan het uitzicht als je van Zion naar Bryce rijdt oid.
Neemt niet weg dat de kinderen het fantastisch vonden en met name ook erg genoten hebben van Disney.
Huizen huren in het zuidwesten hoef je niet te doen, dan betaal je je scheel. Daarin is Florida heel toegankelijk.
We hebben het vergeleken met prijzen voor bijv een huisje of stacaravan in Europa (Frankrijk oid) en dat heeft ons doen beslissen toen voor Florida te gaan. Veel meer waarde voor je geld. En een vliegreis of lange auto reis maakt dan ook niet meer uit.
Vraag gerust meer als je wilt. Welke leeftijd zitten jullie kids nu?

Dat soort dingen luchten altijd erg op he! Je zult er goed blij mee zijn, en terecht!
Iertje, je moet Florida niet willen vergelijken met zuidwesten. Daar ligt mijn hart echt, de afwisseling, de oooooooooh en de aaaaaah en de verbazing vind ik daar heerlijk.
Maar Florida was een welkome afwisseling. We hebben er genoten van het huis in Cape Coral, daar hadden we net zo goed 2 weken kunnen blijven.
Het gemak van zwembad in de tuin, genoeg ruimte voor iedereen. Hele dagen lekker thuis in de tuin, privacy en BBQ-en in je bikini. Super!
En daarna lekker kunnen genieten van wat USA te bieden heeft, lekker shoppen, Publix, Walmart, aardige mensen (al merk ik daar ook wel verschil in) etc.
Florida is plat, er valt weinig te zien als je in auto zit, heel anders dan het uitzicht als je van Zion naar Bryce rijdt oid.
Neemt niet weg dat de kinderen het fantastisch vonden en met name ook erg genoten hebben van Disney.
Huizen huren in het zuidwesten hoef je niet te doen, dan betaal je je scheel. Daarin is Florida heel toegankelijk.
We hebben het vergeleken met prijzen voor bijv een huisje of stacaravan in Europa (Frankrijk oid) en dat heeft ons doen beslissen toen voor Florida te gaan. Veel meer waarde voor je geld. En een vliegreis of lange auto reis maakt dan ook niet meer uit.
Vraag gerust meer als je wilt. Welke leeftijd zitten jullie kids nu?
We zijn twee jaar geleden ook in Florida geweest, in een huis in Kissimee en dan uitstapjes gemaakt, disneyparken en shoppen, dagje strand... maar ik vond het daar ook echt niet mooi, heel droog, grauw en al het gras en de bomen bruin (in januari). Maar er zijn wel mooie delen toch? Het lijkt me wel leuk om bijvoorbeeld een week een huis aan het strand ergens te huren, dan een weekje beetje rondreizen (de keys, everglades...) en dan weer een weekje ergens relaxen. En tussendoor een paar pretparken pakken. We hebben Magic Kingdom al 2 keer gedaan 2 jaar geleden, maar dat is eigenlijk wel onmisbaar voor de kids als je er in de buurt bent. Animal kingdom hebben we een paar uurtjes gedaan, veel te kort, dus die willen we nog eens beter overdoen
En mgm studios, die hoeft niet nog een keer, maar er blijft nog genoeg over!
Hoe is het weer in Florida in juli/augustus? Een beetje uit te houden? En de drukte, ook in de parken? Wij waren er in de kerstvakantie en toen wat het gigadruk. Zal in de zomer ook wel zijn...
De kids zijn tegen die tijd in de zomervakantie 8, 6 en 3 (bijna 4).
Maar alle opties staan nog open, we willen in ieder geval 3 weken naar Amerika en andere dingen zien dan de laatste keer. In het zuidwesten is ook nog genoeg te zien wat we nog niet gehad hebben, en yellowstone bijvoorbeeld hebben we ook nog niet gezien... en in het noordoosten zijn vast ook hele leuke, mooie dingen... Aaarch... ik kom er nog niet zo uit!

Hoe is het weer in Florida in juli/augustus? Een beetje uit te houden? En de drukte, ook in de parken? Wij waren er in de kerstvakantie en toen wat het gigadruk. Zal in de zomer ook wel zijn...
De kids zijn tegen die tijd in de zomervakantie 8, 6 en 3 (bijna 4).
Maar alle opties staan nog open, we willen in ieder geval 3 weken naar Amerika en andere dingen zien dan de laatste keer. In het zuidwesten is ook nog genoeg te zien wat we nog niet gehad hebben, en yellowstone bijvoorbeeld hebben we ook nog niet gezien... en in het noordoosten zijn vast ook hele leuke, mooie dingen... Aaarch... ik kom er nog niet zo uit!
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
-
- Amerika-expert
Hier in de buurt van Miami is het op het moment echt niet dor of droog. Alles is hartstikke groen. Volgens de locals is er wel duidelijk verschil met de lente en zomer maar dat heb ik nog niet meegemaakt, wonen hier pas een paar maanden. In de tuin bloeien de rozen, overal langs de straten zie je prachtige roze en paarse bloemen aan de struiken (geen idee wat het is maar hartstikke mooi!), en je ziet regelmatig tuiniersbedrijven met volle wagens met tuinafval langsrijden omdat er zo veel gesnoeid moet worden. Hier in de buurt groeit alles als kool, zelfs in Januari.
Dimple, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die Florida een beetje saai vind. Het is hier zeker weten mooi, al die planten, vogels, hagedissen, enz., zeker voor de kinderen is het leuk want we moeten regelmatig op hagedissenjacht in huis. En als ik naar het nieuws kijk en naar foto's op Facebook ben ik blij dat we niet meer in Utah zijn met al die sneeuw en kou maar toch...Florida doet je hart niet sneller kloppen zoals Texas bijv. doet. Of Wyoming, of New Mexico.
Ik ben blij dat we hierheen verhuisd zijn omdat de kinderen hier naar betere scholen gaan, m'n man heeft minder pijn in z'n gewrichten, en het is allemaal weer een mooi avontuur maar toch zie ik ons niet hier niet jarenlang blijven.
Dimple, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die Florida een beetje saai vind. Het is hier zeker weten mooi, al die planten, vogels, hagedissen, enz., zeker voor de kinderen is het leuk want we moeten regelmatig op hagedissenjacht in huis. En als ik naar het nieuws kijk en naar foto's op Facebook ben ik blij dat we niet meer in Utah zijn met al die sneeuw en kou maar toch...Florida doet je hart niet sneller kloppen zoals Texas bijv. doet. Of Wyoming, of New Mexico.
Ik ben blij dat we hierheen verhuisd zijn omdat de kinderen hier naar betere scholen gaan, m'n man heeft minder pijn in z'n gewrichten, en het is allemaal weer een mooi avontuur maar toch zie ik ons niet hier niet jarenlang blijven.
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
LP, inderdaad voor de gezondheid is Florida super! Ook voor ons astma patienten is het er goed vertoeven ondanks de hoge luchtvochtigheid.
Jullie zitten daar nu voor werk?
Iertje, we hebben de Everglades gereden en helemaal naar Key West gegaan. Dat is erg mooi, maar ook weer niet zo ontzettend heftig dat ik er lyrisch van ben.
De weg erheen is lang en saai (sorry) en biedt van tijd tot tijd prachtige uitzichten, maar als het regent (terugweg) dan heb je gewoon pech en valt er niks te zien.
Florida zou ik echt voor het weer heen gaan, Disney oid maar meer niet.
Qua temp is juli/aug erg warm. We hadden steevast rond de 35 gr. Je moet echt mega veel drinken en bescherming zoeken. Everglades vonden wij echt te heet om wat te doen.
Disney ging prima omdat er veel afdakjes zijn, maar we hebben ook wel eens in de rij gestaan waar de mevrouw waar ik net langs liep ineens tegen de grond aan smakte. Kon haar net niet meer opvangen.
Qua drukte vonden we het reuze meevallen overigens. Het verspreid mooi over het park.
Jullie zitten daar nu voor werk?
Iertje, we hebben de Everglades gereden en helemaal naar Key West gegaan. Dat is erg mooi, maar ook weer niet zo ontzettend heftig dat ik er lyrisch van ben.
De weg erheen is lang en saai (sorry) en biedt van tijd tot tijd prachtige uitzichten, maar als het regent (terugweg) dan heb je gewoon pech en valt er niks te zien.
Florida zou ik echt voor het weer heen gaan, Disney oid maar meer niet.
Qua temp is juli/aug erg warm. We hadden steevast rond de 35 gr. Je moet echt mega veel drinken en bescherming zoeken. Everglades vonden wij echt te heet om wat te doen.
Disney ging prima omdat er veel afdakjes zijn, maar we hebben ook wel eens in de rij gestaan waar de mevrouw waar ik net langs liep ineens tegen de grond aan smakte. Kon haar net niet meer opvangen.
Qua drukte vonden we het reuze meevallen overigens. Het verspreid mooi over het park.
-
- Amerika-ontdekker
Florida hebben wij 2 jaar geleden gedaan in april/mei en dat vonden we toen qua temperatuur en drukte echt perfect. De Disney parken hebben we niet bezocht, wel wat andere parken. De kids waren toen 6, 4 en 1. We zijn toen ruim 2 weken geweest en hebben op 3 verschillende plekken overnacht. We hebben het echt heerlijk gehad en vonden de afwisseling strand, steden echt super. Ook de relatief korte reisafstanden tussen de verschillende plekken vonden we prima. We wilden toen een wat meer relax-vakantie en dat was goed gelukt.
Vorig jaar Noord Oosten in de zomer en dat was echt weer heel anders, maar ook echt genieten en geweldige afwisseling ook tussen stad (New York met de kids), natuur (watervallen, bergen) en strand. We hebben toen in 3 weken tijd 9 overnachtigingsplekken gehad en dat was wel wat veel. Ik miste even het echte relaxen zeg maar op een gegeven moment en contact kinderen met andere kinderen.
Als we naar een wat groter gebied gaan, wil ik zoveel mogelijk zien en dan vind ik het lastig om keuzes te maken. Dat weerhoud me er ook beetje van om naar het Zuid Westen te gaan. Ik ben daar vele (heel veel hahaha) jaren geleden eens geweest en vond het PRACHTIG. Ik heb alleen het idee dat de kinderen wat ouder moeten zijn zodat we echt wat langere wandelingen in de parken kunnen maken ipv meer doorheen rijden en een stop van een uur maken zeg maar. Als we zoveel verschillende overnachtigingsplekken hebben, voel ik me ook een beetje ' gehaast'.
Op basis waarvan maken jullie de keuze welke parken jullie aandoen en hoelang blijven jullie meestal op een plek? En missen jullie kinderen het contact met andere niet? Die van ons hebben het nooit zo uitgesproken hoor.
Overigens ook hier een Deryan tentje en soms hebben we hem zelfs in een inloopkast neergezet op een hotelkamer omdat het anders wel erg krap werd.
Vorig jaar Noord Oosten in de zomer en dat was echt weer heel anders, maar ook echt genieten en geweldige afwisseling ook tussen stad (New York met de kids), natuur (watervallen, bergen) en strand. We hebben toen in 3 weken tijd 9 overnachtigingsplekken gehad en dat was wel wat veel. Ik miste even het echte relaxen zeg maar op een gegeven moment en contact kinderen met andere kinderen.
Als we naar een wat groter gebied gaan, wil ik zoveel mogelijk zien en dan vind ik het lastig om keuzes te maken. Dat weerhoud me er ook beetje van om naar het Zuid Westen te gaan. Ik ben daar vele (heel veel hahaha) jaren geleden eens geweest en vond het PRACHTIG. Ik heb alleen het idee dat de kinderen wat ouder moeten zijn zodat we echt wat langere wandelingen in de parken kunnen maken ipv meer doorheen rijden en een stop van een uur maken zeg maar. Als we zoveel verschillende overnachtigingsplekken hebben, voel ik me ook een beetje ' gehaast'.
Op basis waarvan maken jullie de keuze welke parken jullie aandoen en hoelang blijven jullie meestal op een plek? En missen jullie kinderen het contact met andere niet? Die van ons hebben het nooit zo uitgesproken hoor.
Overigens ook hier een Deryan tentje en soms hebben we hem zelfs in een inloopkast neergezet op een hotelkamer omdat het anders wel erg krap werd.
Wij zijn afgelopen zomer 4 weken naar het zuidwesten geweest en hebben op 12 adressen geslapen. De kids vonden alles helemaal leuk. De eerste twee weken waren druk, met veel reizen en veel zien. We deden 2 dagen San Francisco, 2 dagen Monterey, 3 dagen Yosemite, 1 nachtje bij Bodie, 1 nachtje Dead Valley, 2 nachten Vegas en daarna even een relaxpuntje in Zion, waarvan 2 dagen lekker bij het zwembad. Het was toen ook echt te heet om te wandelen (dessert pearl inn, een heerlijk hotel!). Daarna weer even actief, 2 dagen Page, 2 nachten Grand Canyon, 1 dag stukje route 66 met overnachting in Kingman, 2 dagen relaxen aan het zwembad in Palm Springs (48 graden! Dus je kon ook echt niks anders doen dan in het water liggen) en daarna een week een huisje gehuurd vlak bij het strand in San Diego. Vanuit daar Sea World, Legoland en de San Diego Zoo gedaan. Onze dochter van 7 begon de derde week, vanaf de Grand Canyon, haar vriendinnen wel echt te missen. Echt contact met andere kinderen had ze niet tijdens de rondreis. In San Diego heeft ze wel op het strand met Amerikaanse meisjes gespeeld. De jongens heb ik er niet over gehoord (2 en 4 jaar). Maar ze spelen ook wel veel met elkaar op vakantie.
Ons verslag kun je hier lezen: http://familiedenouden.blogspot.nl/ even doorscrollen tot juli 2012.
Ik vond het echt heel erg goed gaan met de kids. Ze hielden alles goed vol, vonden elke nieuwe plek helemaal leuk en interessant en hebben ook echt een hele leuke vakantie gehad. Vooral onze oudste heeft het er nog heel vaak over. Wat ze het leukste vonden en wat Emma het meest is bijgebleven:... Alcatraz (ze heeft de hele audiotour aandachtig doorlopen), het aquarium in Monterey, klauteren op bomen en rotsen in Yosemite, die belachelijke warmte in Dead Valley (ze is even uit de auto gestapt om te voelen) en lekker onder de sproeiers afkoelen daar bij het steakhouse
. Bodie vonden ze allemaal erg leuk, ook vooral de oudste maar de boys liepen ook lekker te struinen en naar binnen te gluren. Het zwembad in Zion
en in de rivier spelen daar. De boottocht over Lake Powell vonden ze ook erg leuk. Ehmm... oh ja, Antilope Canyon vond onze dochter geweldig en indrukwekkend. We hadden een hele lieve gids die haar steeds hielp met mooie fotoplekjes. Stukje route 66 vonden ze wel even grappig met alle winkeltjes en Bas vond alle Cars-auto's cool
En dan natuurlijk het strand in San Diego en van de pretparken vonden ze vooral Legoland geweldig.
Ons verslag kun je hier lezen: http://familiedenouden.blogspot.nl/ even doorscrollen tot juli 2012.
Ik vond het echt heel erg goed gaan met de kids. Ze hielden alles goed vol, vonden elke nieuwe plek helemaal leuk en interessant en hebben ook echt een hele leuke vakantie gehad. Vooral onze oudste heeft het er nog heel vaak over. Wat ze het leukste vonden en wat Emma het meest is bijgebleven:... Alcatraz (ze heeft de hele audiotour aandachtig doorlopen), het aquarium in Monterey, klauteren op bomen en rotsen in Yosemite, die belachelijke warmte in Dead Valley (ze is even uit de auto gestapt om te voelen) en lekker onder de sproeiers afkoelen daar bij het steakhouse

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Hmmm, 35 graden, best warm inderdaad, maar wel te doen als je niet uren in de felle zon blijft. Ik zat nu te denken om huizen te huren op verschillende plekken. Aanvliegen op Orlando, daar in een Disneyhotel of misschien toch in een huis (een halve week) en een paar parken doen. Dan naar de oostkust en een week een huis huren in de buurt van het strand en van daaruit trips maken. En dan een weekje op de keys om te chillen en een beetje relaxt rond te kijken. Eindigen met een paar daagjes Miami en van daaruit terugvliegen. Klinkt dat een beetje logisch?
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat ik de afgelopen jaren geleerd heb is de kracht van je gezin! Je bent op elkaar aan gewezen, maar de kinderen hebben elkaar.
Die van mij hebben het niet als een gemis ervaren dat er geen andere kinderen waren. Ze kunnen ook erg goed samen spelen. Moet wel zeggen dat als we ergens op een camping staan hij snel contact maakt en allerlei nieuwe 'vrienden' heeft binnen 5 minuten
Hij is gek op andere kinderen. Coco zal dat nog even worst wezen.
We doen aan het begin rustig aan, onze ervaring is dat dat prettiger werkt om te wennen. We zijn meteen wel eens vlot van start gegaan met de vakantie maar dat is niet goed bevallen. Voor de rest meestal 2 nachten ergens verbleven, soms 3 nachten.
Iertje, huur gewoon een huis omgeving Orlando voor een week, die dagen kom je wel door. Week is zo voorbij en er is zo ontzettend veel te zien. De afstanden zijn inderdaad zo klein in Florida. Je kunt vanaf Orlando ook prima een dag Tampa doen.
Ik denk dat je idee prima is om uit te voeren hoor! Doen
Die van mij hebben het niet als een gemis ervaren dat er geen andere kinderen waren. Ze kunnen ook erg goed samen spelen. Moet wel zeggen dat als we ergens op een camping staan hij snel contact maakt en allerlei nieuwe 'vrienden' heeft binnen 5 minuten

We doen aan het begin rustig aan, onze ervaring is dat dat prettiger werkt om te wennen. We zijn meteen wel eens vlot van start gegaan met de vakantie maar dat is niet goed bevallen. Voor de rest meestal 2 nachten ergens verbleven, soms 3 nachten.
Iertje, huur gewoon een huis omgeving Orlando voor een week, die dagen kom je wel door. Week is zo voorbij en er is zo ontzettend veel te zien. De afstanden zijn inderdaad zo klein in Florida. Je kunt vanaf Orlando ook prima een dag Tampa doen.
Ik denk dat je idee prima is om uit te voeren hoor! Doen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3529 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-