Petra/VS schreef:Voor het eerst sinds 1999 spelen de Washington Redskins een play off wedstrijd thuis. Dit team speelde voor het eerst in vele jaren weer eens wedstrijden, die de moeite van het kijken waard waren. Ze winnen misschien niet altijd, maar er wordt veel gescored en er wordt hard gewerkt. De QB is een rookie en als hij nu al zo goed is belooft dat veel voor komende jaren. De wedstrijd zondag is helemaal uitverkocht, wij kijken lekker in de warmte. Ik heb ook wel wat voor de Seattle Seahawks, omdat daar het hoofdkantoor van het bedrijf van mijn man is gevestigd, maar ze mogen zondag lekker verliezen .
HA! Go SEAHAWKS!!!
Vind de meeste sport leuk om naar te kijken. Vanaf de sideline helemaal!! jammer genoeg hier geen grote pleogen, football, baseball, hockey...maar wel minor. Straks begint arena football (PIFL) weer. Maar voor mij is het helemaal leuk omdat ik dan ook sportfotograaf ben en wedstrijden van de sideline mee maak. Alleen tennis vind ik geen bal aan, maar daar ben ik meestal ook zo bij weg.
wij zijn misschien van plan om een football wedstrijd bij te wonen. Nu heb ik al wat liggen rondkijken, maar klopt het dat die wedstrijden bijna allemaal door de dag zijn? Zag bij eentje precies zelfs staan dat die al om 10u smorgens begon, klopt dit wel?
Evelien. schreef:wij zijn misschien van plan om een football wedstrijd bij te wonen. Nu heb ik al wat liggen rondkijken, maar klopt het dat die wedstrijden bijna allemaal door de dag zijn? Zag bij eentje precies zelfs staan dat die al om 10u smorgens begon, klopt dit wel?
Hangt er van af in welke tijdzone je zit. Maar vroeger dan 12.00 is het volgens mij nooit. Je kan het beste de website van de thuisclub raadplegen als je zeker wilt zijn. Maar het klopt inderdaad dat de meeste wedstrijden op zondagmiddag zijn. Er zijn ook avondwedstrijden op donderdag, zondag en maandag.
ik heb eens gekeken op de site van de seattle seahawks, maar zie niet zo direct uren staan.. Rond hoe laat spelen zij meestal? Hoe lang duurt een wedstrijd eigenlijk?
De Seahawks zitten nu in de playoffs en zullen geen thuiswedstrijden meer spelen tot september. Meestal spelen ze zondag om 13.00 maar ook tijdstippen van 16.30 en 17.30 zijn mogelijk. Tijdsduur van de wedstrijden kan varieren tussen de 3 en 4 uur, afhankelijk van verlenging.
Wat een geweldige wedstrijd gisteren, Baltimore - Denver. Dat er na 6 minuten spelen al 3 touchdowns waren gemaakt had niemand verwacht. En dat we naar twee overtimes gingen ook niet. Het moest de wedstrijd van peyton manning worden, en het werd die van Joe Flaggo en Ray Lewis. Geweldige reclame voor de NFL. Benieuwd of Tom Brady met de Patriots vanavond wel de hoge verwachtingen waar kan maken.
En de NHL lockout ook nog afgelopen en 19-1 weer wedstrijden, life is good .
Als alles onder controle is ga je niet hard genoeg
Zo jammer, de Falcons liggen eruit.... Na een geweldig seizoen, dan toch op zo'n schlemielige manier verliezen. Was wel een mooie pot, maar eindelijk stonden de Atlantans weer eens als een man achter hun team, dus ik had ze zo gegund om verder te komen. Nou ja, it's all in the game!
Hahaha, ik zag het net ook. Ik zit hier met een stel fanatiekelingen te kijken die de TV onmiddelijk omzette naar het Food Network toen de Seahawks de laatste keer scoorden. Ze zijn inmiddels weer blij hier.
Ik hoopte al dat jij zou posten hier. Niet alleen leuk dat Baltimore weer eens (laatste keer 2001, toen ze ruim van de Giants wonnen) in de Super Bowl is, maar ook de San Francisco 49ers, die door de broer van de Baltimore coach worden gecoached. De Super Bowl tussen de broers, dus, heel bijzonder! Dat wordt een leuke wedstrijd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.