Coyote schreef:Deze outlet, de Las Vegas Outlet Center is zeker wel een bezoekje waard. Of je je er de hele middag kunt vermaken? Ik had het na enkele uurtjes wel bekeken.Girl_2004 schreef:
De outlet zuidelijk van de Strip is toch wel een bezoekje waard ? Ik heb er een middag voor gereserveerd en is goed te bereiken met de CAT bus.
Trouwens ken jij die andere outlet richting downtown ?
Ik ook maar de dames blijven meestal langer in de kledingwinkels als wij :whistling:
Aan de noordkant van Las Vegas, aan de I-15 heb je Las Vegas Premium Outlets. Hier ben ik afgelopen zomer nog met Rob, Annie, Marjan en Jan geweest. Ook hier kun je uitgebreid shoppen. Met de zogn. "misters" is het ook op bloedhete dagen hier uit te houden.
Roland
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stratosphere Las Vegas
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
- BigAppleLover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zojuist de laatste nacht bij Main Street Station gecanceld en tegelijkertijd bij Excalibur een nacht geboekt voor $51 incl $25 dinertegoed en $30 speltegoed. Wilde de aanbieding toch niet laten lopenBigAppleLover schreef:Dat heb ik een maand geleden al gedaan door Main Street Station te boeken. Ik wil niet al te vaak gaan annuleren en dan weer een beter/voordeliger hotel boeken.Pascal1234 schreef: Waarom niet gewoon boeken en wanneer het ergens anders goedkoper wordt annuleren? Zolang je bij het hotel zelf boekt en hun voorwaarden goed leest, moet dat geen probleem zijn
Misschien dat ik echter nu wel de laatste nacht van de 3 nachten dat we in Las Vegas zijn annuleer en vervang door de Excalibur aanbieding. Het spreiden van overnachten over downtown/ freemontstreet en de Strip lijkt me namelijk wel wat, aangezien je dan bij beide de sfeer goed kan proeven.

Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
-
- Amerika-ontdekker
fout geboekt?
Ik heb net via de website van de Stratosphere twee nachten geboekt maar twijfel of het goed gegaan is. Bij de bevestiging in beeld stond iets over een html van mijn mailadres die niet goed zou zijn. Weet iemand hoe lang het duurt voor de bevestiging via de mail binnenkomt. De Stratosphere mailen gaat niet want als ik inquiry wil doen vragen ze een conformationnr. en dat heb ik dus nog niet. Wel is er een tel.nr. maar daar wou ik nog even mee wachten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Stratosphere Las Vegas
I know; topic is al heel oud. Maar weet iemand hoe ik Stratosphere kan cancellen? Mailen lukt niet. Via het contactformulier geen reactie. Enige optie lijkt bellen maar daar wil ik nog even mee wachten. Cancellation policy zie ik overigens op de site van Statosphere ook niet.
Btw: ik wil 2 van de 4 nachten annuleren dus niet alle overnachtingen.
Btw: ik wil 2 van de 4 nachten annuleren dus niet alle overnachtingen.
Re: Stratosphere Las Vegas
Ik zou gewoon even bellen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3649 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73