Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas

Bericht door Kurt10 »

Wat moet ge juist doen als ge uw LP's wilt gebruiken voor een buffetpass of voor een overnachting ?
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Van een site:

Redeeming MyVegas rewards

Actually the process is click on the reward, confirm you want it. Enter your E-mail address, Name and MLife card number, then a few minutes later you will recieve an e-mail with instructions on how to redeem.

Je moet dus wel een Mlife account hebben. Ik neem aan dat je dan als je aankomt eerst langs een Mlife desk moet voor je kaart op te halen voordat je in kunt checken ed.?
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Jup, zo zou het moeten werken. Alles invullen, zorgen dat alle natuurlijk overeen komt met de info op je Mlife account (naam, emailadres, etc). Als je je dan aanmeldt aan de Mlife balie, dan zal je reward aan je account gelinked staan en zullen zij wel voor de rest zorgen.

Wat ik me wel nog afvraag, moet het hotel niet weten wanneer je de kamer wil? Ik bedoel, van het moment je je reward wil redeemen via de website krijg je 90 dagen de tijd om de hotelkamer ter plaatse te redeemen, maar moet het hotel zelf niet op voorhand op de hoogte zijn dat je je overnachting komt "opeisen"? Of is het daarom dat die kamers enkel van zondag tot en met donderdag kunnen genomen worden? Ik veronderstel dat dat de rustigste dagen in Vegas zijn :)
Reisblog: thisisfraa.be
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Fraa schreef:Wat ik me wel nog afvraag, moet het hotel niet weten wanneer je de kamer wil?
Ik heb vorige week de suite in Mirage "geredeemed" . Je hebt dan 90 dagen om deze kamer daadwerkelijk te boeken. Dit moet je doen door het telefoonnummer te bellen van Mlife en je redeem-code door te geven. Dan vragen ze wanneer je wilt verblijven en bellen ze direct naar het hotel om te bevestigen en dan hoor je meteen of alles oke is en krijg je een minuut later een bevestiging van de boeking vh hotel.
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

Begrijp ik het goed dat je niet op vrijdag en zaterdag een hotel kan boeken met je loyalty points??
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

dexter schreef:Begrijp ik het goed dat je niet op vrijdag en zaterdag een hotel kan boeken met je loyalty points??
Wel, klik eens op Rewards, Categories, Rooms & dan bv 1 night stay in Excalibur. Klik dan op Next & dan zie je de Terms & Conditions.
Daar staan blackout dates in & dat je de reward enkel tussen zondag & donderdag kan opnemen. Als je dan daar op de link klikt onderaan, dan heb je de volledige T&C ook nog eens.

Afbeelding
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

HennyCox schreef:
Fraa schreef:Wat ik me wel nog afvraag, moet het hotel niet weten wanneer je de kamer wil?
Ik heb vorige week de suite in Mirage "geredeemed" . Je hebt dan 90 dagen om deze kamer daadwerkelijk te boeken. Dit moet je doen door het telefoonnummer te bellen van Mlife en je redeem-code door te geven. Dan vragen ze wanneer je wilt verblijven en bellen ze direct naar het hotel om te bevestigen en dan hoor je meteen of alles oke is en krijg je een minuut later een bevestiging van de boeking vh hotel.
Dus ik kan nu met mijn LP's een overnachting 'kopen' en dan ook al bellen naar Mlife om de overnachting voorseptember boeken?
Groetjes,
Carine
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

sachasenne schreef:Dus ik kan nu met mijn LP's een overnachting 'kopen' en dan ook al bellen naar Mlife om de overnachting voorseptember boeken?
Lijkt me logisch ja, redeemen via het spel & dan naar Mlife bellen met de code die je in je email kreeg. Volgens mij moet dat hetzelfde zijn alsof je naar de Mlife balie gaat in het hotel zelf.
Misschien nog een vraag voor HennyCox, krijg je na dat je gebeld hebt met Mlife dan ook nog een email van Mlife of het hotel zelf dat je boeking effectief in orde is?
MarijkeFL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door MarijkeFL »

Ik ben ook druk aan het sparen voor mijn vakantie in oktober dit jaar.

http://www.facebook.com/marijke.bollaart

Extra vrienden zijn natuurlijk altijd welkom voor extra punten.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Fraa schreef:Misschien nog een vraag voor HennyCox, krijg je na dat je gebeld hebt met Mlife dan ook nog een email van Mlife of het hotel zelf dat je boeking effectief in orde is?
Ik kreeg een bevestigingsmail van het hotel zelf.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ok, ik kijk er al naar uit om die van mij te krijgen binnen een paar maanden 8)
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Voor welk hotel ga je Fraa?
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik ben nog niet zeker, maar de 2 night deluxe stay in NYNY voor 125.000 lijkt me wel ok :)

Ik heb nu één account met ergens in de 80.000 LPS en nog eentje waar ik de AllesAmerika mensen ook heb in staan met bijna 50.000 LPs. Ik ga denk ik door spelen tot juni/juli & ik zie dan wel wat er uit de bus komt :)
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Fraa, ze doen ook 2 nachten een suite in mandalay bay voor 100.000. Dat lijkt mij interessanter.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Die is me niet opgevallen, maar ik heb ook enkel gekeken naar "1 night stay" en "2 night stay", niet naar de "Unlock" of "Complimentary".

Die laatste 2 lijken me zo vaag, hoe het voor mij over komt is:

Bij "Unlock" lijkt het me dat je dan enkel de reward vrij speelt, maar dan heb je overnachting zelf nog niet.
Bij "Comp" is het een extra gratis overnachting, dus volgens mij moet je al een boeking hebben dan.

Ik kan ook fout zijn natuurlijk, maar misschien kunnen de mensen die er meer over weten het misschien wat beter verklaren. Het lijkt me in ieder geval sterk dat je voor minder LPs een beter hotel zou kunnen krijgen, maar alles kan natuurlijk :D
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Fraa schreef:
Bij "Unlock" lijkt het me dat je dan enkel de reward vrij speelt, maar dan heb je overnachting zelf nog niet.
Bij "Comp" is het een extra gratis overnachting, dus volgens mij moet je al een boeking hebben dan. :D
"unlock" is gewoon een hotelovernachting hoor, enkel is er een restrictie dat je deze alleen kunt pakken als je een bepaald level hebt behaald.
De suite in Mirage had ik bv voor 45.000Lp's en normaal zijn die 90.000LP's.
"comp" is gewoon gratis overnachting,geen eigen boeking al nodig.

alles is dus gratis :thumbup:
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ah, goed om weten :)
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Voor de Mandalin Bay ben ik ook aan t spelen. Of mss toch een nachtje Bellagio. Aan de andere kant, als er nog iemand met een mooie prijs voor bv. Cosmo/Wynn/encore komt zouden het ook gewoon aminities kunnen worden als show en dinners.
Ik vraag me af of iemand als eens de muziek voor de bellagiofont. heeft uitgezocht.
binckie4
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door binckie4 »

Ook ik ben door het MyVegas virus besmet en fanatiek aan het spelen.
http://www.facebook.com/kees.jonker.71

Ik dacht dat je pas drie maanden van tevoren kon boeken.
Fraa schreef:
sachasenne schreef:Dus ik kan nu met mijn LP's een overnachting 'kopen' en dan ook al bellen naar Mlife om de overnachting voorseptember boeken?
Lijkt me logisch ja, redeemen via het spel & dan naar Mlife bellen met de code die je in je email kreeg. Volgens mij moet dat hetzelfde zijn alsof je naar de Mlife balie gaat in het hotel zelf.
Misschien nog een vraag voor HennyCox, krijg je na dat je gebeld hebt met Mlife dan ook nog een email van Mlife of het hotel zelf dat je boeking effectief in orde is?
:thumbup:

Maar ik ben blij dat dat opgehelderd is. Nu nog beslissen waar ik mijn punten voor ga gebruiken.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer