Niet het is een indicatie. Je mag hem ook een uur eerder ophalen maar dan tellen ze wel vanaf dat tijdstip dus als je hem om 13.00 ophaalt dan moet je hem ook om 13.00 inleveren. Kan uitlooptijd bij zitten maar dit is even in beginsel.OrangeDaisy schreef: Edit: Overal moet je een ophaal- en aflevertijd invullen. Hoe belangrijk is die tijd?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met eautohuur?
Re: Ervaringen met eautohuur?
-
- Amerikafan
Thanks voor je reactie. Heb je ook nog tips mbt Eautohuur of DriveUSA? Gewoon boeken bij Eautohuur? Mijn reisverzekering bevat een ongevallenverzekering, dus bij een ongeval is mijn persoonlijke letsel gedekt. Overige schades en letsel zijn (voldoende) gedekt door de verzekeringen bij Eautohuur toch?
Groet, Gerda
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Ik heb ook al gehuurd bij eAutohuur en heb daar toch geen negatieve ervaring bij, alles is correct afgehandeld geweest.
Als je belt kan je soms nog iets beter koop af zijn, ze geven meestal nog een kleine korting tov de internet prijs.
Als je belt kan je soms nog iets beter koop af zijn, ze geven meestal nog een kleine korting tov de internet prijs.
-
- Amerikafan
Whaaahhh... ik heb geboekt! Nu maar hopen dat ik de goede keuze heb gemaakt
.

Groet, Gerda
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Oef foute keuze....
Grapje

Grapje

-
- Amerikafan
Pestkop

Groet, Gerda
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Goeie keus Gerda.. Ook al ga je alleen, met zo'n auto is niets mis. Met een klein minibakje tussen al die SUV's val je anders uit de toon
Wel zorgen dat je overigens zelf navigatie meeneemt of daar koopt in een walmart ofzo. Niet huren want dan ben je meer dan €200 kwijt voor de vakantieperiode. Laat je ook geen roadsafe aansmeren (of je moet het persé willen natuurlijk). Ik had mindere ervaring met eautohuur/dollar. Moest daar ineens vanalles bijbetalen, terwijl paid full op mijn afschrift stond. Achteraf alles + kosten gpshuur vergoed gekregen, dus dat was zeker service van Eautohuur en een slechte beurt voor Dollar.

Ik ben het al eerder tegen gekomen in dit topic maar ik heb er nog niet echt een duidelijk antwoord op gezien dus ik hoop dat jullie me kunnen gerust stellen. Op e-autohuur praat men over de volgende extra's en toeslagen:
Eventuele extra's en toeslagen
* Buiten Kantooruren Kosten
* One Way toeslag (waar van toepassing)
* Extra's verzocht ten tijde van de reservering of die u plaatselijk koopt
* Kosten voor Aflevering en Ophalen
* Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden.
* Boetes, Tolwegen & parkeerkosten
Gelieve er op te letten dat kosten gemaakt bij de locatie voor deze en andere items, zijn onderhevig aan verkoopstaxen en lokale taxen. De prijzen voor supplementen worden gecontroleerd door het lokale huurbedrijf en kunnen veranderen.
Zijn deze bij jullie belast of wat moet ik me hierbij voorstellen?
Verder heb ik een doorlopende reisverzekering bij FBTO incl. ongevallendekking. Dat zou dus afdoende moeten geloof ik, nadat ik het hele topic heb doorgespit
Eventuele extra's en toeslagen
* Buiten Kantooruren Kosten
* One Way toeslag (waar van toepassing)
* Extra's verzocht ten tijde van de reservering of die u plaatselijk koopt
* Kosten voor Aflevering en Ophalen
* Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden.
* Boetes, Tolwegen & parkeerkosten
Gelieve er op te letten dat kosten gemaakt bij de locatie voor deze en andere items, zijn onderhevig aan verkoopstaxen en lokale taxen. De prijzen voor supplementen worden gecontroleerd door het lokale huurbedrijf en kunnen veranderen.
Zijn deze bij jullie belast of wat moet ik me hierbij voorstellen?
Verder heb ik een doorlopende reisverzekering bij FBTO incl. ongevallendekking. Dat zou dus afdoende moeten geloof ik, nadat ik het hele topic heb doorgespit

Ligt er aan waar je huurt maar sommige zaken zitten bij sommige staten al inbegrepen (zoals extra bestuurder in california en one way toeslag binnen california en nevada) Ik heb hiervoor gebeld en dit specifiek laten vermelden op mijn voucher. 2 dagen later elders goedkoper gevonden en weer gebeld en de dag erop was de prijs aangepast !
Ik bel ook altijd vooraf zodat ik weet bij wie ik huur (krijg je normaal pas achteraf te zien bij eautohuur) maar zelfs dat is aanpasbaar want de laagste prijs was voor dollar en ik wilde alamo en dat was geen probleem ! (lees betere ervaringen met alamo in SFO)
tot op heden alleen nog maar goede ervaringen met eautohuur (2x gehuurd nu 1x 5 jaar geleden 2x over iets meer als 1 maand)
Ik bel ook altijd vooraf zodat ik weet bij wie ik huur (krijg je normaal pas achteraf te zien bij eautohuur) maar zelfs dat is aanpasbaar want de laagste prijs was voor dollar en ik wilde alamo en dat was geen probleem ! (lees betere ervaringen met alamo in SFO)
tot op heden alleen nog maar goede ervaringen met eautohuur (2x gehuurd nu 1x 5 jaar geleden 2x over iets meer als 1 maand)
Laatst gewijzigd door markro op 17 jan 2013, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Ik heb al twee keer via het formulier op hun site een bericht gestuurd over een lagere prijs voor twee auto's maar krijg nul reactie. Dan houdt ik het maar bij uscarhire.com
- knop
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Een beller is sneller. Ik heb vorig jaar 1 telefoontje gepleegd nadat ik ook een prijsdaling had geconstateerd. Na 3 dagen was dit al gecrediteerd op m`n creditcard.erikh schreef:Ik heb al twee keer via het formulier op hun site een bericht gestuurd over een lagere prijs voor twee auto's maar krijg nul reactie. Dan houdt ik het maar bij uscarhire.com
Groet,
Frans
Frans
Het formulier hebben ze bij mij ook niet op gereageerd (maar ik vermoed een fout in het formulier want ik kreeg daar vroeger ook een bevestiging van de melding en die heb ik ook niet gehad) maar een gratis nummer bellen en je krijgt binnen 1 dag bevestiging ervan !erikh schreef:Ik heb al twee keer via het formulier op hun site een bericht gestuurd over een lagere prijs voor twee auto's maar krijg nul reactie. Dan houdt ik het maar bij uscarhire.com
-
- Amerikafan
Dankjewel voor de reacties! Ik ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt
.
@ PSVwally: Navigatie neem ik mee vanuit Nederland, mijn zus heeft er afgelopen zomer eentje in Florida gekocht. En ik ga bij de balie inderdaad proberen voet bij stuk te houden, maar daar zie ik wel een beetje tegen op...

@ PSVwally: Navigatie neem ik mee vanuit Nederland, mijn zus heeft er afgelopen zomer eentje in Florida gekocht. En ik ga bij de balie inderdaad proberen voet bij stuk te houden, maar daar zie ik wel een beetje tegen op...
Groet, Gerda
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou, het zal allemaal wel meevallen normaal gesproken.
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb in oktober hetzelfde mee gemaakt bij Dollar in Las Vegas, maar ik had het wel nog op tijd door.PSVwally schreef:Laat je ook geen roadsafe aansmeren (of je moet het persé willen natuurlijk). Ik had mindere ervaring met eautohuur/dollar. Moest daar ineens vanalles bijbetalen, terwijl paid full op mijn afschrift stond. Achteraf alles + kosten gpshuur vergoed gekregen, dus dat was zeker service van Eautohuur en een slechte beurt voor Dollar.
De kerel achter de desk leek me een beetje de "commanding officer" van de verkopers, want het was enorm druk (wachtrij van 30-40 mensen). Die kerel riep me aan de desk, sloeg een praatje & zei dat het snel in orde ging komen. Ik moest op het touchscreen elke keer maar op "next" drukken van hem, maar dat is natuurlijk waar ze je op willen pakken. Zogezegd gaat het om formaliteiten, maar ondertussen ga je akkoord met prepaid fuel, roadside assistance of andere flauwe kul. Op het laatste schermpje zag ik ineens dat er 200$ aan extra kosten moesten betaald worden, dus ik wijs hem daar op. Hij zei dat ik dat écht nodig had, die roadside assistance. Ook de prepaid fuel was handig, zodoende zou ik geen zorgen aan mijn hoofd hebben bij het inleveren. Ik vertelde hem dat hij snel maar best een nieuw factuurtje opmaakte waar die opties NIET op stonden, maar hij bleef aandringen. Toen vertelde ik hem maar dat in de regio waar ik ging rondrijden in de meeste gevallen slecht tot geen mobiel bereik is, het heeft dus weinig zin om roadside assistance te nemen. Ook de prepaid fuel was belachelijk, want voor de helft van dat bedrag kon de tank zelf wel vullen.
Na 10min discussiëren deed hij toch maar wat ik zei, want mijn gezicht stond op ontploffen

Laatst gewijzigd door Fraa op 17 jan 2013, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Belachelijk dat opdringen!! Nee is nee, als jij dat niet wilt moet je het ook vooral niet doen! Mochten ze door blijven drammen dan ga je zelf ook maar formeel doen, vraag naar de naam van de medewerker en zeg dat je het erg onbeschoft vindt dat hij/zij je dwingt om bepaalde paketten te nemen waarvan je zelf hebt aangegeven deze niet te willen. Het is je eigen verantwoordelijkheid dat je ze niet neemt, geef daarbij ook aan dat je een klacht gaat indienen bij het hoofdkantoor over de dwingende manier van verkopen, als je echt vervelend wilt doen pak je je telefoon en ga je het filmen.... moet je is opletten hoe snel het voorbij is!

Wanneer wordt de borg terug betaald en hoeveel bedraagt deze wanneer je een midsize SUV huurt (type Ford Escape)?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze zetten de borg als een soort blok op je credit card. Er komt dus als je geen rare dingen doet geen afschrijving van en dus wordt deze ook niet terugbetaald.
Ruim een week geleden geboekt bij Eautohuur, LAX-LAS in mei. Direct daarna een bevestigingsmail gekregen van Eautohuur dat we de SUV huren bij Dollar. Via de link in de e-mail zouden we de voucher moeten krijgen. Hier wordt tot nu toe elke dag de datum verschoven van bevestiging van het verhuurbedrijf. Vroeg me af of iemand anders dit ook heeft gehad?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2563 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 24 Reacties