Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: MyVegas
Ik begrijp niet waarom ze je account blokkeren. Ik begrijp wel dat ze fake accounts willen tegengaan, dat lijkt me alleen maar goed. Maar wat bedoelen ze met dubbele accounts? Stel dat je maar 1 account hebt (in dit geval alleen voor MyVegas), met dus maar 1 gekoppelde mail. Waarom zouden ze die blokkeren?
Ik dacht bij mezelf: ik ben het even beu en wil eigenlijk zo snel mogelijk naar het volgende level, dus een paar keer de max bet erdoor gehaald en boem: bonusronde met 250.000 chips winst! Gaat wel lekker zo... 

Memories...
Als ik speel met 15.000 chips per klik en krijg de free spins bij excalibur dan krijg ik per spin 256 chips en dan in totaal win ik iets va 3500 chips. Daar word je he-le-maal gek van.
Excalibur heb ik al een tijdje niet meer gespeeld. Bet the farm is mijn ding momenteel...
Memories...
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-ontdekker
Net ook met een apart account beginnen spelen...
Verslavend zeg!
Zit in level 12 (bijna 13) en heb 2060 loyality points...
Als je per dag gemiddeld een 1000 punten kan scoren kan het wel aardig oplopen na een tijdje
Hopelijk kan ik er ook iets mee, en als ik binnen 2-3 jaar naar Las Vegas ga, ook daadwerkelijk de punten kan laten redeemen
Verslavend zeg!
Zit in level 12 (bijna 13) en heb 2060 loyality points...
Als je per dag gemiddeld een 1000 punten kan scoren kan het wel aardig oplopen na een tijdje

Hopelijk kan ik er ook iets mee, en als ik binnen 2-3 jaar naar Las Vegas ga, ook daadwerkelijk de punten kan laten redeemen

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
From myVegas/Sophia Vegas
"This update provides additional clarification on the new policy, and now includes an exemption for all rewards that were booked prior to the announcement of this change on January 16. So if you made a reservation or have redeemed a reward and have an email with a code to take to an Mlife booth, your rewards will be exempt and you may use them as originally planned.
All rewards purchased prior to January 16 will be honored without restriction up to the 90-day expiration date that was originally communicated.
Rewards purchased on or after January 16 are subject to the limitation of 3 maximum redemptions within a rolling 30-day period.
The 30-day rolling period will start being enforced for redemptions completed from March 1 onward.
Playstudios reserves the right to exempt certain players from this restriction based upon our own evaluation of that specific player's loyalty.
A system solution to enforcing these rules will be in place by March 1, and will provide clarity to both players and MGM csr's as to an individual player's status with respect to the above policies."
http://support.myvegas.com/entries/2296 ... ry-18-2013
Ik vraag me af wat ze met players loyalty bedoelen.
"This update provides additional clarification on the new policy, and now includes an exemption for all rewards that were booked prior to the announcement of this change on January 16. So if you made a reservation or have redeemed a reward and have an email with a code to take to an Mlife booth, your rewards will be exempt and you may use them as originally planned.
All rewards purchased prior to January 16 will be honored without restriction up to the 90-day expiration date that was originally communicated.
Rewards purchased on or after January 16 are subject to the limitation of 3 maximum redemptions within a rolling 30-day period.
The 30-day rolling period will start being enforced for redemptions completed from March 1 onward.
Playstudios reserves the right to exempt certain players from this restriction based upon our own evaluation of that specific player's loyalty.
A system solution to enforcing these rules will be in place by March 1, and will provide clarity to both players and MGM csr's as to an individual player's status with respect to the above policies."
http://support.myvegas.com/entries/2296 ... ry-18-2013
Ik vraag me af wat ze met players loyalty bedoelen.
Groetjes,
Carine
Carine
per ongeluk op max bet auto spin
in 3 minuten 129.000 chips kwijt en amper LP's gespaard
nu weer wachten tot ik morgenavond mijn 50.000 kan cashen
in 3 minuten 129.000 chips kwijt en amper LP's gespaard

nu weer wachten tot ik morgenavond mijn 50.000 kan cashen

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Als je een hotel boekt met je LP's is dat dan inclusief resort fee, of moet je dat ter plekke nog betalen?
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Volgens mij moet je dat nog apart betalen.ina schreef:Als je een hotel boekt met je LP's is dat dan inclusief resort fee, of moet je dat ter plekke nog betalen?
Reisblog: thisisfraa.be
Nee resort fee's ware waived
bij boeken van een kamer via LP
als je een upgrade doet van een kamer met LP moet je wel de fee nog betalen.
bij boeken van een kamer via LP
als je een upgrade doet van een kamer met LP moet je wel de fee nog betalen.
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja dat had ik dus gelezenUSamerika schreef:als je een upgrade doet van een kamer met LP moet je wel de fee nog betalen.

Reisblog: thisisfraa.be
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Heeft iemand een idee hoe laat de dagelijkse nieuwe rewards op de site komen? Ik wil graag de 75 dollar NYNY F&B tegoed "kopen", maar die is dus elke keer dat ik kijk op 

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Volgens mij om 24.00 Pacific (Vegas)-tijd = 09.00 uur 's morgens hier.Wendy80 schreef:Heeft iemand een idee hoe laat de dagelijkse nieuwe rewards op de site komen? Ik wil graag de 75 dollar NYNY F&B tegoed "kopen", maar die is dus elke keer dat ik kijk op
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@dexter,
Ik heb ook de account van mijn vriendin geblokkeerd gehad. Duurde 6 dagen en toen had ik hem weer vrij.
Ik maakte bij van iedere vraag een print screen en die bewaarde ik in een document. Tussendoor zocht ik met een andere FB account de personen op die in het lijstje voorkwamen.
Een aantal keren lukte het vrij snel om de persoon te vinden maar een aantal keren kon ik de getoonde foto's niet vinden omdat ik geen vriend met die persoon was.
Ze vertonen een aantal keren dezelfde foto's met 4 van de 6 namen die als optie gegeven worden verschillend.
Dan kun je door de 2 te vergelijken al meteen 4 van de 6 namen wegstrepen en dan vergroot je je kansen aanzienlijk!
Wat ook makkelijk is om (als je account weer vrijgegeven is) printscreens te maken van je vriendenlijst. Dan kun je de profielfoto zien aangezien er in sommige gevallen meerdere personen met dezelfde namen zijn. Dan weet je in welke account je moet gaan zoeken!
Hoop dat je er wat aan hebt!
Groeten
Lex
Ik heb ook de account van mijn vriendin geblokkeerd gehad. Duurde 6 dagen en toen had ik hem weer vrij.
Ik maakte bij van iedere vraag een print screen en die bewaarde ik in een document. Tussendoor zocht ik met een andere FB account de personen op die in het lijstje voorkwamen.
Een aantal keren lukte het vrij snel om de persoon te vinden maar een aantal keren kon ik de getoonde foto's niet vinden omdat ik geen vriend met die persoon was.
Ze vertonen een aantal keren dezelfde foto's met 4 van de 6 namen die als optie gegeven worden verschillend.
Dan kun je door de 2 te vergelijken al meteen 4 van de 6 namen wegstrepen en dan vergroot je je kansen aanzienlijk!
Wat ook makkelijk is om (als je account weer vrijgegeven is) printscreens te maken van je vriendenlijst. Dan kun je de profielfoto zien aangezien er in sommige gevallen meerdere personen met dezelfde namen zijn. Dan weet je in welke account je moet gaan zoeken!
Hoop dat je er wat aan hebt!
Groeten
Lex
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
kan al de hele dag niets op de strip collecten. Heel irritant, die balkjes blijven gewoon hangen.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Heb ik ook telkens als ik voor de eerste keer MyVegas open, na een keer verversen van de pagina lukt het wel.PSVwally schreef:kan al de hele dag niets op de strip collecten. Heel irritant, die balkjes blijven gewoon hangen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zelfs na de computer opnieuw opstarten ging het nog niet. Inmiddels werkt het weer naar behoren, op de winst na dan. Het lijkt welof ik helemaal geen punten meer verdien 

Oei wat gebeurd er ? gedaan met free coins te innen ?
We have received word on behalf of the myVegas legal department. We were basically given two options if we wanted to continue the group, however we found the 2 options to be partial and unfair. As such we have decided to close the MyVegas Friends and Deal Fan group. We think it is best if we move on and away from anything to do with myVegas. As such you are free to join our Vegas Rover 24/7 chat and informational group. As of January 31st we will be completely shutting down the MVFD group. The meet will now be handled in the Vegas Rover group and will continue as planned. At this time we will be locking down all new threads but you may still comment in existing threads. Any future questions or comments moving forward about the myVegas game please direct them to the myVegas Facebook application page. It's unfortunate Playstudios did not appreciate the free help.
We hope that you will continue chatting with us in Vegas Rover.
Warm Regards,
John and Brad
Vegas Rover
Grts, Bart