Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reserveren camping Yosemite NP.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: reserveren camping yosemite

Bericht door Martin & Marianne »

Veel succes iedereen!

Marianne
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

Iedereen heel veel sterkte!
OrangeDaisy
Amerikafan

Bericht door OrangeDaisy »

Jeej! Het is gelukt en eigenlijk ging het heel makkelijk, ik had zo 3 plekken kunnen boeken. Uiteindelijk niet nagedacht over welk plekje mooi is of niet en gewoon geboekt: 011 op Upper Pines en 050 op Wawona.
Groet, Gerda

A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.

Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

En? Gelukt?

* edit, om een of andere reden liet mijn telefoon het laatste bericht niet zien. Gelukt dus, gefeliciteerd!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik ging even droogoefenen vandaag, maar niet gelukt, hoe heb jij het gedaan, een plekje aangeklikt of op de lijst gekeken wat er nog vrij is. Ik had wel een goede plek aangeklikt, 522 langs de rivier en 17 op de lower pines, misschien volgende maand wat extra plekjes aanklikken en misschien met een familielid kan die ook oefenen, volgende maand dus weer droogoefenen en in maart voor het echie :roll:
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Je kunt beter omgeveer 10 tabbladen per persoon open zetten. Helemaal klaar zetten tot de knop book now en dan snel klikken langs alle tabbladen. En kies vooral plekken die iets minder mooi zijn, bijvoorbeeld dichtbij toiletten. Dat wij 522 hadden was echt lot uit loterij. Kans is niet groot, dus beter veel verschillende plekken kiezen. Zolang je RV er maar past, of waren jullie met de tent?
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ja wij willen met de tent gaan.
OrangeDaisy
Amerikafan

Ik ga met de tent kamperen en heb van te voren de kleine RV-plekken uitgezocht (18ft ofzo). Ik heb helemaal niet op de plattegrond gekeken, eigenlijk interesseert het me ook niet zo waar ik slaap. Als ik maar in de village slaap :D.

Vanmiddag had ik om kwart over 3 al en hele lading tabbladen open staan en mijn moeder en zus ook. Vanaf 15:58 ben ik op BOOK NOW gaan klikken en opeens duurde het laden erg lang. Snel naar de andere tabbladen en wachten... Wawona was helemaal geen probleem om te boeken en ook bij de Pines (ik heb op Upper Pines ingezet) ging het ook soepeltjes. Wel kreeg ik bij verschillende tabbladen de melding dat ik opnieuw moest inloggen, maar dat ging niet omdat ik al was ingelogd ??? Misschien heeft dat ermee te maken dat ik toen al een plekje te pakken had?
Groet, Gerda

MacN
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MacN »

Fijn dat jullie een plekje hebben!
Hier nog een maandje wachten ...8)
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

OrangeDaisy schreef: Vanaf 15:58 ben ik op BOOK NOW gaan klikken en opeens duurde het laden erg lang.
Dus je bent al eerder gaan klikken, ik heb echt gewacht tot ik het tabblad zag veranderen. Ik dacht dat je anders meer kans had ernaast te zitten.
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Je kunt beter iets voor 4 uur beginnen, wij hadden atoomklok op iPad openstaan tussen onze pc's in :lol: . Was als de dood te laat te zijn, wij begonnen halve minuut ervoor dacht ik. Om 4 uur precies schiet de site open en dan moet je echt aan het klikken zijn.
rian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door rian »

Grrrrrrrrr heb ook zitten oefenen vanmiddag en word er een beetje somber van. Volgende maand voor het echie, zal me benieuwen.
Ik zit nu al naar alternatieven te kijken, Kings Canyon en zo dan maar.....? Ik vond het ook niet zo gemakkelijk. WE zullen zien.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik vind het ook maar niks maar kan gelukkig nog een maand oefenen :?
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Koen70 »

Yes, yes, gelukt!!! :D :D Wij wilden 2 nachten reserveren voor het weekend van 25/26 mei, Memorial weekend, dus we hadden echt schrik om er naast te grijpen. In totaal waren we met 10, elk minstens 10 tabbladen met een kampplaats open en daarvan hadden we 3 maal prijs. Dankjewel collega's!!! :thumbup:

Een paar seconden voor 16u zijn we beginnen klikken en dan vliegensvlug met Ctrl+Tab van het ene tabblad naar het andere op "Book these dates" klikken. Het doorsturen van alle gegevens ging wel heel traag. De weekends waren bijna onmmiddellijk volzet, maar buiten de weekends was er zelfs na een half uur wel nog redelijk wat beschikbaarheid.
maartenMK
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door maartenMK »

Yes bij ons is het ook gelukt :) 2 nachten op north pines in eind mei. Wat een gekkenhuis was het zeg!
Rondreis West-Amerika 11 mei - 3 juni 2013/ Vancouver naar Calgary 31 augustus - 19 september 2014
Montreal naar Halifax 7 september - 27 september 2015/ Rondreis New England 27 augustus tot 17 september 2016
IJsland en New York 18 juni tot 28 juni 2017
rian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door rian »

Als je dan book these dates aanklikt gaat er zo'n balkje met streepjes lopen, dat duurt soms heel lang ( meerdere mensen op die plek? )
Heb je dan op meerdere tabbladen die balkjes lopen?? en dan rondklikken tot hij verdere gegevens vraagt en je er "in"bent?
Gefeliciteerd voor degenen met succes!!
OrangeDaisy
Amerikafan

@ Rian, ja, zo ging het bij ons wel. Op een gegeven moment had ik geloof ik 10 tabbladen open staan die aan het verversen waren (dus met die groene balkjes).

Maar echt, het viel me zoooo mee! Ik weet niet of het komt doordat ik maar met een tentje reis of omdat ik makkelijke data heb. Of misschien toch door de voorbereiding... Anyway, het was leuk om mee te maken!
Groet, Gerda

ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

OrangeDaisy schreef: Anyway, het was leuk om mee te maken!
Haha, als het uiteindelijk lukt is het altijd leuk :thumbup:

Ik zie er wel tegenop, lees me hier goed in maar het lijkt me zo'n teleurstelling als het dan niet lukt, hoogseizoen is het natuurlijk helemaal superdtuk.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Vandaag geoefend met Zion, daar lukte het een mooi plekje op Watchman te bemachtigen, hopelijk volgende maand voor het echie ook, ik merkte wel dat als ik te vaak/snel op book now klikte dat het systeem gaat vastlopen, hadden jullie daar geen last van. Misschien een maandje sneller internet nemen zou dat schelen??
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Zijn er op Yosemity Pines campgrounds ook plekjes die alleen voor RV's zijn, als het daarbij lukt dat je er alsnog niet op mag met de tent?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer