Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Fl_@merika: Denver - LA
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Fl_@merika: Denver - LA
Het lijkt een beetje op onze planning, zie hier (wordt regelmatig aangepast met nieuwe tips).
Ik vind het zo hier en daar toch wel wat gehaast. Weinig tijd voor Kings Canyon, ook niet heel veel voor Moab (niet naar Canyonlands?) en Mesa Verde. Kijk eens wat je daar zou willen doen, het kan krap worden als je een tour wilt doen (zie daarvoor ons 2008-verslag).
Ik zou zeggen; ga thuis eens een dagje naar het strand en gebruik die stranddagen ergens in de route.
Marianne
Ik vind het zo hier en daar toch wel wat gehaast. Weinig tijd voor Kings Canyon, ook niet heel veel voor Moab (niet naar Canyonlands?) en Mesa Verde. Kijk eens wat je daar zou willen doen, het kan krap worden als je een tour wilt doen (zie daarvoor ons 2008-verslag).
Ik zou zeggen; ga thuis eens een dagje naar het strand en gebruik die stranddagen ergens in de route.
Marianne
- Fl_@merika
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bedankt Marianne! Leuke tip op je site over dat hotel bij Great Sand Dunes
. En inderdaad, de zon opzoeken kunnen we ook later in het jaar nog eens doen, of in Nederland, als het een mooie zomer wordt
.
Ik heb nu het laatste deel als volgt in de planning:
Dag 16: Lone Pine-Kings Canyon via Alabama Hills.
Dag 17: Kings Canyon.
Dag 18: Kings Canyon- SF.
Dag 19: SF.
Dag 20: SF-San Simeon.
Dag 21: San Simeon-Calabasas.
Dag 22: LA.
Dag 23/24: LA-Amsterdam
Voor wat betreft de rondleiding in Mesa Verde (die lijkt ons zeker interessant):
Waar kunnen we beter voor kiezen? Dag 4: Durango-Montrose via Mesa Verde en dan Dag 5: Montrose-Moab via Black Canyon of via Colorado NM? Ik denk dat ik daarin een keuze zal moeten maken. Mijn gevoel zegt voor Black Canyon te kiezen, maar misschien heb ik helemaal mis....
Ik vind het ook erg moeilijk om een keuze te maken tussen:
Nog een dag Moab en dan de Canyonlands bezoeken. We moeten dan óf 1 dag Page óf de tussenstop in Zion schrappen denk ik. Misschien is een bezoek aan Zion niet zo veel waard als je er alleen maar een tussenstop maakt? Of we moeten de planning zo laten en dan Canyonlands alleen van boven bekijken (dead horse point). moeilijk, moeilijk......
Nog een paar vraagjes:
- Wat is een leuke (en betaalbare
) overnachtingsplaats in Kings Canyon?
- Wat is na Moab een goede plek om te overnachten? Ik had gemakshalve Escalante in het rijtje gezet, maar daar lijken (volgens hotels.com) geen hotels te zijn. Andere tips?
- Ik had een paar berichtjes eerder een vraag gesteld over high clearance, weet iemand daar misschien het antwoord op?

Ik heb nu het laatste deel als volgt in de planning:
Dag 16: Lone Pine-Kings Canyon via Alabama Hills.
Dag 17: Kings Canyon.
Dag 18: Kings Canyon- SF.
Dag 19: SF.
Dag 20: SF-San Simeon.
Dag 21: San Simeon-Calabasas.
Dag 22: LA.
Dag 23/24: LA-Amsterdam
Voor wat betreft de rondleiding in Mesa Verde (die lijkt ons zeker interessant):
Waar kunnen we beter voor kiezen? Dag 4: Durango-Montrose via Mesa Verde en dan Dag 5: Montrose-Moab via Black Canyon of via Colorado NM? Ik denk dat ik daarin een keuze zal moeten maken. Mijn gevoel zegt voor Black Canyon te kiezen, maar misschien heb ik helemaal mis....
Ik vind het ook erg moeilijk om een keuze te maken tussen:
Nog een dag Moab en dan de Canyonlands bezoeken. We moeten dan óf 1 dag Page óf de tussenstop in Zion schrappen denk ik. Misschien is een bezoek aan Zion niet zo veel waard als je er alleen maar een tussenstop maakt? Of we moeten de planning zo laten en dan Canyonlands alleen van boven bekijken (dead horse point). moeilijk, moeilijk......
Nog een paar vraagjes:
- Wat is een leuke (en betaalbare

- Wat is na Moab een goede plek om te overnachten? Ik had gemakshalve Escalante in het rijtje gezet, maar daar lijken (volgens hotels.com) geen hotels te zijn. Andere tips?
- Ik had een paar berichtjes eerder een vraag gesteld over high clearance, weet iemand daar misschien het antwoord op?
2016: Las Vegas - Las Vegas
2015: Miami - Orlando
2013: Denver - Los Angeles http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag183"
2009 en 2010: New York City
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Het is een kleine plaats, maar in Escalante, UT zijn wel accommodaties, zie http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... e&staat=UTFl_@merika schreef:Ik had gemakshalve Escalante in het rijtje gezet, maar daar lijken (volgens hotels.com) geen hotels te zijn. Andere tips?
en Tripadvisor: http://www.tripadvisor.nl/Hotels-g56980 ... otels.html
Mijn voorkeur is de Prospector Inn.
Bovendien zijn er een tankstation, kleine supermarkt en restaurants.
- Fl_@merika
- Amerikafan
Dank je Marco!
- Fl_@merika
- Amerikafan
Na weer een dagje puzzelen (tijdrovend maar leuk!!) ben ik denk ik aardig in de buurt van het definitieve reisschema. Wat vinden jullie er van??
9-5: Amsterdam-Denver.
10-5: Denver-GSD (Garden of the Gods)
11-5: GSD-Cortez (Great Sand Dunes)
12-5: Cortez-Montrose (Mesa Verde)
13-5: Montrose-Moab (Black Canyon en Colorado NM, is dit haalbaar op 1 dag??)
14-5: Moab (Corona, Dead horse point en Arches)
15-5: Moab (Canyonlands)
16-5: Moab-Escalante (Capitol Reef)
17-5: Escalante-Page (Bryce).
18-5: Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
19-5: Page-Tuba City (Monument Valley)
20-5: Tuba City-Grand Canyon Village (GC south rim)
21-5: GC-Las Vegas (Hoover Dam)
22-5: Las Vegas
23-5:Las-Vegas-Lone Pine (Death Valley)
24-5: Lone Pine-Three rivers (Alabama Hills).
25-5: Three Rivers-Grant Grove (Sequoia/KC)
26-5: Grant Grove-SF
27-5: SF (Alcatraz)
28-5: SF-San Simeon (HW1)
29-5: San Simeon-Calabasas (HW1)
30-5: Calabasas (LA)
31-5/1-6: LA-Amsterdam
9-5: Amsterdam-Denver.
10-5: Denver-GSD (Garden of the Gods)
11-5: GSD-Cortez (Great Sand Dunes)
12-5: Cortez-Montrose (Mesa Verde)
13-5: Montrose-Moab (Black Canyon en Colorado NM, is dit haalbaar op 1 dag??)
14-5: Moab (Corona, Dead horse point en Arches)
15-5: Moab (Canyonlands)
16-5: Moab-Escalante (Capitol Reef)
17-5: Escalante-Page (Bryce).
18-5: Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
19-5: Page-Tuba City (Monument Valley)
20-5: Tuba City-Grand Canyon Village (GC south rim)
21-5: GC-Las Vegas (Hoover Dam)
22-5: Las Vegas
23-5:Las-Vegas-Lone Pine (Death Valley)
24-5: Lone Pine-Three rivers (Alabama Hills).
25-5: Three Rivers-Grant Grove (Sequoia/KC)
26-5: Grant Grove-SF
29-5: San Simeon-Calabasas (HW1)
30-5: Calabasas (LA)
31-5/1-6: LA-Amsterdam
- Fl_@merika
- Amerikafan
Ik heb het eerste deel van de route toch nog een beetje aangepast:
11-5: GSD-Montrose (GSD)
12-5: Montrose-Durango (Black Canyon)
13-5: Durango-Kayenta (Mesa Verde en Shiprock)
14-5: Kayenta-Moab (Monument Valley en Moki Dugway)
15-5: Moab (Corona en Arches)
16-5: Moab (DHP en Canyonlands)
17-5: Moab- Escalante (Capitol Reef).
18-5: Escalante-Page (Bryce)
19-5: Page (Antelope, Horseshoe Bend en Lake Powell)
20-5: Page-Grand Canyon Village (GC south rim)
De kleine verandering (MV naar voren geschoven) in de route kost ons minder tijd en kilometers/mijl en leek mij iets praktischer.
11-5: GSD-Montrose (GSD)
12-5: Montrose-Durango (Black Canyon)
13-5: Durango-Kayenta (Mesa Verde en Shiprock)
14-5: Kayenta-Moab (Monument Valley en Moki Dugway)
15-5: Moab (Corona en Arches)
16-5: Moab (DHP en Canyonlands)
17-5: Moab- Escalante (Capitol Reef).
18-5: Escalante-Page (Bryce)
19-5: Page (Antelope, Horseshoe Bend en Lake Powell)
20-5: Page-Grand Canyon Village (GC south rim)
De kleine verandering (MV naar voren geschoven) in de route kost ons minder tijd en kilometers/mijl en leek mij iets praktischer.
- Fl_@merika
- Amerikafan
Een vraag over het stuk tussen Moab en Escalante. Is het mogelijk om via Capitol reef halverwege de Burr Trail route op te pakken. En zo ja, is deze weg goed te berijden met een midsize SUV?? Of heeft iemand een andere leuke tip voor dit stuk van de route?
- Fl_@merika
- Amerikafan
Help!! Ik ben toch aan het twijfelen over Zion, als ik nu de foto's op internet zie, is toch wel erg mooi! Het wordt voor ons een keuze tussen Moab en Zion vrees ik..... Wie heeft er voors en tegens (ik snap dat dat smaak afhankelijk is) en nog eventuele andere tips voor de indeling van onze reis (waar ik overigens al behoorlijk tevreden over ben). Alle tips zijn welkom.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Toch is die keuze niet zo heel moeilijk, hou je meer van rode rotsen en natuur zoals we dat hier in Europa niet kennen kies dan voor Moab, hou je meer van groen kies dan voor Zion.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is niet te vergelijken, dat maakt het toch wel moeilijk. Maar zoals Harry zegt kun je het beste kijken wat je het meeste aanspreekt. Ik weet niet of jullie ook willen wandelen. Daarvoor vind ik Zion heel mooi. Zion is ook wat overzichtelijker. En groener inderdaad. Maar het is wel lastiger in te passen in jullie route. Als je veel gaat schuiven (dag Moab minder of dag Page minder) zou je misschien beide kunnen doen, maar dan wordt het erg gehaast allemaal.
Wat de route betreft: voor MV zou je ook bij het park kunnen overnachten in plaats van in Kayenta. Veel mooier, en al weer iets dichter bij Moab dan Kayenta. Kijk eens bij Gouldings Lodge of een cabin op de camping daar (zie daarvoor ons 2008-verslag).
Marianne
Wat de route betreft: voor MV zou je ook bij het park kunnen overnachten in plaats van in Kayenta. Veel mooier, en al weer iets dichter bij Moab dan Kayenta. Kijk eens bij Gouldings Lodge of een cabin op de camping daar (zie daarvoor ons 2008-verslag).
Marianne
- Fl_@merika
- Amerikafan
Moeilijk moeilijk, onze conditie is niet super (wordt wel aan gewerkt trouwens
), maar we houden best wel van wandelen. Klimmen is wat lastig dus, maar lange (vlakke) afstanden is opzicht geen probleem. We zijn nog jong (30 en 34
).
Ik ben toch (eigenwijs als ik ben) weer even aan het puzzelen geweest en denk dat ik met een heel schappelijke oplossing ben gekomen.....
09-5: AMS-Denver
10-5: Denver-Grand Junction (Corlorado NM)
11-5: Grand Junction-Durango (Black Canyon/Million Dollar Highway)
12-5: Durango-Moab (Mesa Verde)
13-5: Moab (DHP/Conyonlands)
14-5: Moab (Corona/Arches)
15-5: Moab-MV (Natural Bridges of iets anders/Moki Dugway)
16-5: MV-Kanab (MV)
17-5: Kanab (Zion)
18-5: Kanab-Bryce (Bryce)
19-5: Bryce-Page (Antelope/Horseshoe bend)
20-5: Page-GC (GC)
21-5: GC-LV (Hoover dam)
22-5: LV
23-5: LV-LP (DV)
24-5: LP-Three rivers (Alabama hills misschien)
25-5: Three rivers-Grant Grove (Sequoia/KC)
26-5: GG-SF
29-5: San Simeon-LA (HW1)
30-5: LA
31-5: LAX
1-6: Amsterdam
Ik heb hiervoor wel wat dingen moeten schrappen (Garden of the Gods, GSD, Capitol Reef) , maar het blijft keuzes maken. Nog op- of aanmerkingen op tips (overnachtingen, ook voor overnachtingen altijd welkom).
@Marianne: Gouldings Lodge zit helaas al helemaal vol, jammer, want het zag er wel leuk uit. Ik kijk even of daar nog een hotel is ook (weet je dat misschien ook?).

Ik ben toch (eigenwijs als ik ben) weer even aan het puzzelen geweest en denk dat ik met een heel schappelijke oplossing ben gekomen.....
09-5: AMS-Denver
10-5: Denver-Grand Junction (Corlorado NM)
11-5: Grand Junction-Durango (Black Canyon/Million Dollar Highway)
12-5: Durango-Moab (Mesa Verde)
13-5: Moab (DHP/Conyonlands)
14-5: Moab (Corona/Arches)
15-5: Moab-MV (Natural Bridges of iets anders/Moki Dugway)
16-5: MV-Kanab (MV)
17-5: Kanab (Zion)
18-5: Kanab-Bryce (Bryce)
19-5: Bryce-Page (Antelope/Horseshoe bend)
20-5: Page-GC (GC)
21-5: GC-LV (Hoover dam)
22-5: LV
23-5: LV-LP (DV)
24-5: LP-Three rivers (Alabama hills misschien)
25-5: Three rivers-Grant Grove (Sequoia/KC)
26-5: GG-SF
29-5: San Simeon-LA (HW1)
30-5: LA
31-5: LAX
1-6: Amsterdam
Ik heb hiervoor wel wat dingen moeten schrappen (Garden of the Gods, GSD, Capitol Reef) , maar het blijft keuzes maken. Nog op- of aanmerkingen op tips (overnachtingen, ook voor overnachtingen altijd welkom).
@Marianne: Gouldings Lodge zit helaas al helemaal vol, jammer, want het zag er wel leuk uit. Ik kijk even of daar nog een hotel is ook (weet je dat misschien ook?).
- Fl_@merika
- Amerikafan
Dat vergeet ik nog te zeggen: We zijn ook gek op de prachtig groene landschappen in Frankrijk (de Jura, erg mooi!!)/Zwitserland/Italië. Dus dan zullen we Zion zo te lezen ook wel mooi vinden
.

- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Er zijn een paar rare stukken tussen als ik eerlijk mag zijn. Het stuk tussen MV & Page lijkt me wat raar, na MV wil je dus 2 nachten in Kanab verblijven (Zion/Bryce) en dan weer terug naar Page (en van daar uit naar de GC). Het lijkt me logischer om in de Parken zelf te verblijven, want dat op en af rijden wordt je snel beu hoor. Één dag voor Zion is echt te weinig (ik spreek uit ervaring). Vorig jaar zat ik er ook maar één dag & daar had ik na de reis enorm veel spijt van, daarom dat ik er dit jaar 3 nachten verblijf. Dat Capitol Reef weg valt is wel jammer, want dat lukt op zich wel op één dag, samen met bv de Burr Trail was dat één van de leukste dagen van mijn reis vorig jaar. Het was voor mij ook één van de beste locaties om de sterrenhemel te bekijken. Ook het eerste stuk van de reis is een beetje gek, je gaat van Grand Junction naar Durango om dan weer weer naar Moab te gaan.
Ik heb jouw route eens op Google Maps bekeken & je ziet dan ook meteen dat je eigenlijk teveel kilometers gaat maken, het zou logischer zijn om een bepaalde flow in je route te krijgen. Bepaalde highways zullen wel niet kloppen op't kaartje, maar het was dan ook om gewoon een snelle indruk te krijgen van de route. Ik doe dit jaar Denver-Las Vegas & als je wil kunnen we eens kijken of we jouw route eventueel niet wat meer geoptimaliseerd kunnen krijgen, want naar mijn indruk ga je nu een beetje van hot naar her. De route lijkt me een beetje te lang om in 3 weken te doen, Je wil namelijk Denver, Las Vegas, San Francisco én Los Angeles doen & daar tussen nog een hele boel.
Ik heb jouw route eens op Google Maps bekeken & je ziet dan ook meteen dat je eigenlijk teveel kilometers gaat maken, het zou logischer zijn om een bepaalde flow in je route te krijgen. Bepaalde highways zullen wel niet kloppen op't kaartje, maar het was dan ook om gewoon een snelle indruk te krijgen van de route. Ik doe dit jaar Denver-Las Vegas & als je wil kunnen we eens kijken of we jouw route eventueel niet wat meer geoptimaliseerd kunnen krijgen, want naar mijn indruk ga je nu een beetje van hot naar her. De route lijkt me een beetje te lang om in 3 weken te doen, Je wil namelijk Denver, Las Vegas, San Francisco én Los Angeles doen & daar tussen nog een hele boel.
Reisblog: thisisfraa.be
- Fl_@merika
- Amerikafan
Hallo Fraa, bedankt voor je antwoord!
Wat logica betreft was mijn eerdere route ook beter, maar toen zat Zion er niet verwerkt, wat ik erg jammer vind. Ik heb mij even verdiept in Zion en het spreekt mij toch meer aan dan in eerste instantie. We willen het liefst in ieder geval (ik heb het even over de route tot aan GC, want de rest is wel goed denk ik) naar Mesa Verda, MV, Moab, Bryce en Zion. Het gebied tussen Moab en Bryce lijkt mij ook wel heel erg mooi ja..... Misschien is globaal gezien Denver-Moab-Bryce-Zion-Page-MV-Mesa Verde-GC iets? De million dollar HW lijkt mij ook wel weer erg mooi, maar we kunnen niet alles, moeilijk hoor!! In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken
.
Wat logica betreft was mijn eerdere route ook beter, maar toen zat Zion er niet verwerkt, wat ik erg jammer vind. Ik heb mij even verdiept in Zion en het spreekt mij toch meer aan dan in eerste instantie. We willen het liefst in ieder geval (ik heb het even over de route tot aan GC, want de rest is wel goed denk ik) naar Mesa Verda, MV, Moab, Bryce en Zion. Het gebied tussen Moab en Bryce lijkt mij ook wel heel erg mooi ja..... Misschien is globaal gezien Denver-Moab-Bryce-Zion-Page-MV-Mesa Verde-GC iets? De million dollar HW lijkt mij ook wel weer erg mooi, maar we kunnen niet alles, moeilijk hoor!! In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik denk dat een route Denver-Las Vegas ideaal zou zijn eigenlijk. Er vallen dan wel dingen weg (zoals SF & LA), maar de route zal véél aangenamer worden. Dit is bijvoorbeeld mijn route dit jaar:

En het kaartje:
http://goo.gl/dOkWy
Ik doe er 22 dagen over & dan had ik het zelf al moeilijk om bepaalde dingen te schrappen of de tijd wat in te korten. In ieder geval, ik denk dat het voor jouw route ook wel aangewezen is om gewoon minstens één grote stad te laten vallen. Zodoende kan je die dagen gebruiken om de rest van je route aangenamer te maken & bijvoorbeeld in de parken zelf te overnachten. Dat stukje Kanab bv, dat lijkt me bv echt niet ideaal. Mijn route is natuurlijk wel anders, ik doe bv een stuk in New Mexico. Maar qua idee denk ik wel dat het beter is om je globale route zodanig in te korten zodat je meer tijd hebt voor alles. Ik zal straks eens een route proberen te maken die de jouwe volgt, maar dan wat beter gespreid. Zion National Park is prachtig, zeker met alle verschillende trails die je kan doen daar. Het is dus ook wel een actief park, als je wat wil zien, zal er gewandeld moeten worden. Als je er dus maar één dag zal spenderen, dan ga je er spijt van krijgen. Million Dollar Highway is doenbaar (van wat ik gehoord heb) op weg naar Montrose of Gunnison bv én heel mooi.

En het kaartje:
http://goo.gl/dOkWy
Ik doe er 22 dagen over & dan had ik het zelf al moeilijk om bepaalde dingen te schrappen of de tijd wat in te korten. In ieder geval, ik denk dat het voor jouw route ook wel aangewezen is om gewoon minstens één grote stad te laten vallen. Zodoende kan je die dagen gebruiken om de rest van je route aangenamer te maken & bijvoorbeeld in de parken zelf te overnachten. Dat stukje Kanab bv, dat lijkt me bv echt niet ideaal. Mijn route is natuurlijk wel anders, ik doe bv een stuk in New Mexico. Maar qua idee denk ik wel dat het beter is om je globale route zodanig in te korten zodat je meer tijd hebt voor alles. Ik zal straks eens een route proberen te maken die de jouwe volgt, maar dan wat beter gespreid. Zion National Park is prachtig, zeker met alle verschillende trails die je kan doen daar. Het is dus ook wel een actief park, als je wat wil zien, zal er gewandeld moeten worden. Als je er dus maar één dag zal spenderen, dan ga je er spijt van krijgen. Million Dollar Highway is doenbaar (van wat ik gehoord heb) op weg naar Montrose of Gunnison bv én heel mooi.
- Fl_@merika
- Amerikafan
Tja, ik denk dat we dacht echt iets moeten schrappen, want een van de grote steden schrappen is eigenlijk geen optie. We hebben de tickets al geboekt (Denver heen en LA terug) en mijn vriend wil per se naar Alcatraz en LV ligt denk ik wel centraal. Ik snap dat dat de reis moeilijk, soms haastig maakt. Ik denk ondertussen ook hard na 

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wel, Je kan in Denver beginnen & in LA eindigen natuurlijk, zeker gezien je de tickets al hebt. Als je bv SF laat vallen, dan is het te doen. Dan rij je door de Rockies richting Grand Junction, Million Dollar Hwy, Mesa Verde, Monument Valley & Moab. Van daar kan je dan via Capitol Reef, Bryce & Zion terug naar Page, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley & zo richting Los Angeles. Je slaat dan de Sierras & San Francisco over, maar het lijkt me globaal bekeken een aangenamere reis. Zelf zat ik trouwens aanvankelijk ook met dat dilemma, want Yosemite zat al weken in mijn hoofd. Maar ik heb het gewoon gelaten voor wat het is, ik kom er ooit nog wel eens.
Maar ik moet nu weg, als ik binnen een paar uurtjes terug ben zal ik eens kijken of er wat van te maken valt
Maar ik moet nu weg, als ik binnen een paar uurtjes terug ben zal ik eens kijken of er wat van te maken valt

-
- Amerikakenner
Als je van meer van 'groen' houdt, neem je toch wel Zion en Yosemite in je planning?
Ik zou van Denver onmiddellijk naar Moab gaan (3 nachten, da's wel fijn), dan MV-GC-Page-Bryce- Zion (2x) - LV (2x) - Lone Pine/DV - Lee Vining- Yosemite (2x) -SF (3x) - San Simeon - LA
Heel veel afwisseling...verschillende soorten rotsformatie, prachtige groene natuur, woestijn, watervallen, de kuststrook, met tussendoor nog leuke steden als LV en SF.
Ik zou van Denver onmiddellijk naar Moab gaan (3 nachten, da's wel fijn), dan MV-GC-Page-Bryce- Zion (2x) - LV (2x) - Lone Pine/DV - Lee Vining- Yosemite (2x) -SF (3x) - San Simeon - LA
Heel veel afwisseling...verschillende soorten rotsformatie, prachtige groene natuur, woestijn, watervallen, de kuststrook, met tussendoor nog leuke steden als LV en SF.
- Fl_@merika
- Amerikafan
Bedankt, dat gaf weer even nieuwe ideeën. Ik bedacht mij dat we ipv naar Mesa Verde te gaan ook wat andere dingen vanuit Moab kunnen gaan bekijken, bijv. Fallen Roof Ruins, dat zien we nog wel even. Ik moet nog even kijken wat haalbaar is.
Ik dacht misschien:
Denver (1 nacht)
Colorado NM (1 nacht, ik vind Moab direct iets te ver)
Moab (3 nachten)
Escalante (1 nacht, wil ik eigenlijk niet missen, mooi gebied denk ik)
Zion (3 nachten via Bryce)
Page (1 nacht)
MV (1 nacht)
GC (1 nacht)
De rest hetzelfde gebleven. We gaan trouwens niet via Yosemite omdat we de Giant Sequoia's willen zien en de Tioga Pass misschien nog gesloten is.....maar wel jammer.
Ik dacht misschien:
Denver (1 nacht)
Colorado NM (1 nacht, ik vind Moab direct iets te ver)
Moab (3 nachten)
Escalante (1 nacht, wil ik eigenlijk niet missen, mooi gebied denk ik)
Zion (3 nachten via Bryce)
Page (1 nacht)
MV (1 nacht)
GC (1 nacht)
De rest hetzelfde gebleven. We gaan trouwens niet via Yosemite omdat we de Giant Sequoia's willen zien en de Tioga Pass misschien nog gesloten is.....maar wel jammer.
- Fl_@merika
- Amerikafan
Dit is het kaartje van die route: klik hier.
Vraag: hoe maak ik zo'n snelkoppeling?
Antwoord: klik eens op het ikoontje "wijzig" van dit bericht en zie hoe de code is opgebouwd.
In verkorte vorm zie je dan:[/color]
Vraag: hoe maak ik zo'n snelkoppeling?
Antwoord: klik eens op het ikoontje "wijzig" van dit bericht en zie hoe de code is opgebouwd.
In verkorte vorm zie je dan:
Code: Selecteer alles
[url=websiteadres van routekaartje]klik hier[/url]
-
- Vergelijkbare Onderwerpen