Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The Wave permits
Re: The Wave permits
wij willen ons binnekort ook weer inschrijven voor the wave. Hebben dit in 2011 ook al gedaan maar toen werd het niks.
Maar, hoe werkt het eigenlijk als je je meerdere keren wilt inschrijven? Kijken ze naar uw creditcardnr? of naar uw email of?
Maar, hoe werkt het eigenlijk als je je meerdere keren wilt inschrijven? Kijken ze naar uw creditcardnr? of naar uw email of?
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Zelfde creditcard is zeker en vast geen probleem. Ik heb wel verschillende mailadressen gebruikt maar denk ook niet dat dit nodig is. Er staat overigens nergens vermeld dat je niet meerdere keren mag inschrijven. Zodra de bijdrage betaald is, is alles ok. En is er nu iemand die die 100x betaald of zijn er 100 personen die elk 1x betalen, eigenlijk maakt dat niets uit voor de BLM. Veel succes
.

Oh ik dacht echt dat er een beperking op stond. Ideaal dus!
Dan wil ik me gerust wel een paar keer opgeven. 

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
dat las ik toevallig vandaag :
A California hiker apparently lost his way coming back from the Wave in the dark and fell 100 feet into Buckskin Gulch. Bo Tian, 36, of San Jose, California had a permit to hike The Wave. He was last seen at The Wave near dusk on the night of July 23. It is unknown whether he was doing some additional exploration of the area after visiting the Wave or was lost. It was reported that the flashlight he had with him did not work. Sunset was around 7:45 PM on the 23rd, and moonrise (waning quarter) was around midnight. It would have been too dark to hike without a flashlight after 9 PM on the evening of the 23rd.
Despite the fact that Buckskin Gulch is considered one of the most dangerous places to hike in the US this was the first fatality there.
om nog even trug te komen op mijn vraag van even terug..
op wat slaat dit dan juist?
I understand and agree that if I submit more than one (1) application per
month and successfully draw a permit, I will forfeit my permit.
begrijp ik het nu fout, of wil het effectief zeggen dat als je meerdere keren mee doet onder dezelfde naam, en je wint, dat je je ticket dan moet afstaan omdat je eigenlijk "vals" gespeld hebt ?
op wat slaat dit dan juist?
I understand and agree that if I submit more than one (1) application per
month and successfully draw a permit, I will forfeit my permit.
begrijp ik het nu fout, of wil het effectief zeggen dat als je meerdere keren mee doet onder dezelfde naam, en je wint, dat je je ticket dan moet afstaan omdat je eigenlijk "vals" gespeld hebt ?
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Zo zou ik het inderdaad interpreteren.
Zou dat er altijd al bijgestaan hebben of is dat iets nieuws?? Misschien niet slecht om zo te vermijden dat mensen meerdere keren onder eigen naam meedoen.
Zou dat er altijd al bijgestaan hebben of is dat iets nieuws?? Misschien niet slecht om zo te vermijden dat mensen meerdere keren onder eigen naam meedoen.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
dat brengt anders veel geld in het laatje...
dan best toch maar 1 keer onder allebei onze namen mee doen. Zou nogal zonde zijn om te winnen en dan te horen te krijgen dat je je permit niet krijgt!
Kan je permits eigenlijk ook "wegschenken"? stel dat je bv iemand anders laat mee doen, maar dat die de tickets aan degene geeft die wel degelijk gaan..

Kan je permits eigenlijk ook "wegschenken"? stel dat je bv iemand anders laat mee doen, maar dat die de tickets aan degene geeft die wel degelijk gaan..
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik heb het "gevoel" dat je beter niet zeurt, en gewoon elk 1 keer mee doet. Liefst met verschillende gegevens en CC.
Is gewoon mijn gevoel, en ik vermoed dat als je het aan de winnaars vraagt dat zij meestal niet meerdere keren meespeelden.
Is gewoon mijn gevoel, en ik vermoed dat als je het aan de winnaars vraagt dat zij meestal niet meerdere keren meespeelden.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
deze morgen de, vrouwelijke, postbode een dikke zoen gegeven, want dit had ze voor ons mee...
Hier ook meteen, helemaal onderaan, het antwoord op de vraag van Evelien betreffende het "wegschenken" : Permit is non-transferable

Hier ook meteen, helemaal onderaan, het antwoord op de vraag van Evelien betreffende het "wegschenken" : Permit is non-transferable

heeeeeerlijk gevoel als dat aankomt he Rudi !
Ik was er destijds superblij mee haha
Ik was er destijds superblij mee haha

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Die van de postbode ook niet

Nog heel even en we weten of we mogen gaan of niet... Kans zit er dik in van niet, maar tot zo lang blijven we nog even dromen!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Al iets gehoord fieke?
Voor ons geen Wave deze keer, we hebben net een mailtje gehad.
Marianne
Voor ons geen Wave deze keer, we hebben net een mailtje gehad.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ook wij hebben er helaas naast gegrepen. 

http://floridarond2011.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier ook jammer maar helaas... Rond 17.30 een mailtje gekregen.
Misschien gaan we in de plaats naar White Pocket...
Misschien gaan we in de plaats naar White Pocket...
- Tipsy_1
- Amerika-expert
er zijn dit jaar nog niet veel mensen van het forum die geluk gehad hebben...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op een Duits discussieforum las ik dat er op de 15e van elke maand om precies 20.00 uur onze tijd de gewonnen Wave permits vrijvallen die niet geclaimd zijn. Dat niet claimen schijnt elke maand voor te komen. Als je dan snel drukte op zo’n datum met beschikbare permits dan had je een kans dat je alsnog permits kreeg.
Maar goed, vanavond toch maar voor de zekerheid even kijken en tot onze verrassing waren er in totaal liefst twintig permits beschikbaar, verdeeld over zeven dagen. Zie:

Dat waren er veel meer dan dat ik gedacht had, en het mooie was op onze datum waren er ook twee beschikbaar! Direct klikken en toen………………… gebeurde er eerst helemaal niets. Daarna verscheen de mededeling dat de site niet meer bereikbaar was. En dat gebeurde ook op de andere tabbladen die we open hadden gezet. Het reserveringssysteem was compleet overbelast. Opnieuw laden en weer hetzelfde verhaal. We kwamen na lang wachten nog wel op het overzicht met de beschikbare data, klikten onze datum aan en daarna hield het op. Het reserveringssysteem van de site kon het blijkbaar niet aan. Te veel gelijktijdige aanvragen vanuit de hele wereld vermoedelijk.
Om even een lang verhaal kort te maken, dat ging zo ruim een uur door. Toen werkte het reserveringsysteem opeens weer, want toen we voor de zoveelste keer op onze datum klikten gingen we opeens wel door naar het volgende scherm en toen .......belandden we op een pagina waarop stond dat er voor onze datum geen permits meer waren. Daar zaten we dan voor de Rechner met onze Kreditkarte voor ons.
Toen we voor de zekerheid nog een keertje op de kalender verversen drukte waren er van de 20 permits er opeens nog maar drie over en die waren een minuut later ook weg. Al met al lag het reserveringssysteem er dus meer dan een uur uit en toen het weer werkte waren de permits binnen een paar minuten weg.
Ons is het dus niet gelukt maar wie niet wordt ingeloot kan dus proberen om de 15e van de maand pünktlich om acht uur voor de Rechner te zitten met de Kreditkarte vor sich. Wie weet heb je geluk en kom je er wel door heen.
Martin
(even tussen haakjes: Onze Duitse vrienden zitten voor de Rechner, wij zitten altijd achter de pc en eerlijk is eerlijk, als je voor de pc zit, kan je het beeldscherm beter zien dan als je er achter zit, maar dit geheel terzijde.)...Daher der Hinweis wirklich pünktlich um 20 Uhr vor dem Rechner zu sein und die Kreditkarte vor sich zu haben
Maar goed, vanavond toch maar voor de zekerheid even kijken en tot onze verrassing waren er in totaal liefst twintig permits beschikbaar, verdeeld over zeven dagen. Zie:

Dat waren er veel meer dan dat ik gedacht had, en het mooie was op onze datum waren er ook twee beschikbaar! Direct klikken en toen………………… gebeurde er eerst helemaal niets. Daarna verscheen de mededeling dat de site niet meer bereikbaar was. En dat gebeurde ook op de andere tabbladen die we open hadden gezet. Het reserveringssysteem was compleet overbelast. Opnieuw laden en weer hetzelfde verhaal. We kwamen na lang wachten nog wel op het overzicht met de beschikbare data, klikten onze datum aan en daarna hield het op. Het reserveringssysteem van de site kon het blijkbaar niet aan. Te veel gelijktijdige aanvragen vanuit de hele wereld vermoedelijk.
Om even een lang verhaal kort te maken, dat ging zo ruim een uur door. Toen werkte het reserveringsysteem opeens weer, want toen we voor de zoveelste keer op onze datum klikten gingen we opeens wel door naar het volgende scherm en toen .......belandden we op een pagina waarop stond dat er voor onze datum geen permits meer waren. Daar zaten we dan voor de Rechner met onze Kreditkarte voor ons.
Toen we voor de zekerheid nog een keertje op de kalender verversen drukte waren er van de 20 permits er opeens nog maar drie over en die waren een minuut later ook weg. Al met al lag het reserveringssysteem er dus meer dan een uur uit en toen het weer werkte waren de permits binnen een paar minuten weg.
Ons is het dus niet gelukt maar wie niet wordt ingeloot kan dus proberen om de 15e van de maand pünktlich om acht uur voor de Rechner te zitten met de Kreditkarte vor sich. Wie weet heb je geluk en kom je er wel door heen.
Martin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2905 Weergaves
-
Laatste bericht door EllenVakantie