Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Sport

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
rijocaer
Amerikakenner

Re: Amerikaanse Sport

Bericht door rijocaer »

Petra/VS schreef:Voor het eerst sinds 1999 spelen de Washington Redskins een play off wedstrijd thuis. Dit team speelde voor het eerst in vele jaren weer eens wedstrijden, die de moeite van het kijken waard waren. Ze winnen misschien niet altijd, maar er wordt veel gescored en er wordt hard gewerkt. De QB is een rookie en als hij nu al zo goed is belooft dat veel voor komende jaren. De wedstrijd zondag is helemaal uitverkocht, wij kijken lekker in de warmte. Ik heb ook wel wat voor de Seattle Seahawks, omdat daar het hoofdkantoor van het bedrijf van mijn man is gevestigd, maar ze mogen zondag lekker verliezen ;).

HA! Go SEAHAWKS!!!
Vind de meeste sport leuk om naar te kijken. Vanaf de sideline helemaal!! jammer genoeg hier geen grote pleogen, football, baseball, hockey...maar wel minor. Straks begint arena football (PIFL) weer. Maar voor mij is het helemaal leuk omdat ik dan ook sportfotograaf ben en wedstrijden van de sideline mee maak. Alleen tennis vind ik geen bal aan, maar daar ben ik meestal ook zo bij weg.
rijocaer
AnnInBC
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door AnnInBC »

rijocaer schreef: HA! Go SEAHAWKS!!!
Volledig mee akkoord! Buiten Canuck fans (hockey) zijn wij zeker ook fans van de Seahawks! :thumbup:
DennisJanssen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door DennisJanssen »

AnnInBC schreef:De hockey (NHL) is er weer! Het "korte" seizoen begint volgende week na een lock out van 4 maanden. GO CANUCKS GO! :thumbup:
Nee, je hebt het fout, moet Winnipeg aanmoedigen, nu de Jets daar waar net terug zijn :lol: .
Als alles onder controle is ga je niet hard genoeg
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

wij zijn misschien van plan om een football wedstrijd bij te wonen. Nu heb ik al wat liggen rondkijken, maar klopt het dat die wedstrijden bijna allemaal door de dag zijn? Zag bij eentje precies zelfs staan dat die al om 10u smorgens begon, klopt dit wel?
Afbeelding
paulguds
Amerika-ontdekker

Bericht door paulguds »

Goooooooooooooooooooooooo Ravens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AFC Championship, here we come!!!!!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Evelien. schreef:wij zijn misschien van plan om een football wedstrijd bij te wonen. Nu heb ik al wat liggen rondkijken, maar klopt het dat die wedstrijden bijna allemaal door de dag zijn? Zag bij eentje precies zelfs staan dat die al om 10u smorgens begon, klopt dit wel?
Hangt er van af in welke tijdzone je zit. Maar vroeger dan 12.00 is het volgens mij nooit. Je kan het beste de website van de thuisclub raadplegen als je zeker wilt zijn. Maar het klopt inderdaad dat de meeste wedstrijden op zondagmiddag zijn. Er zijn ook avondwedstrijden op donderdag, zondag en maandag.
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

ik heb eens gekeken op de site van de seattle seahawks, maar zie niet zo direct uren staan.. Rond hoe laat spelen zij meestal? Hoe lang duurt een wedstrijd eigenlijk?
Afbeelding
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

De Seahawks zitten nu in de playoffs en zullen geen thuiswedstrijden meer spelen tot september. Meestal spelen ze zondag om 13.00 maar ook tijdstippen van 16.30 en 17.30 zijn mogelijk. Tijdsduur van de wedstrijden kan varieren tussen de 3 en 4 uur, afhankelijk van verlenging.
DennisJanssen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door DennisJanssen »

Wat een geweldige wedstrijd gisteren, Baltimore - Denver. Dat er na 6 minuten spelen al 3 touchdowns waren gemaakt had niemand verwacht. En dat we naar twee overtimes gingen ook niet. Het moest de wedstrijd van peyton manning worden, en het werd die van Joe Flaggo en Ray Lewis. Geweldige reclame voor de NFL. Benieuwd of Tom Brady met de Patriots vanavond wel de hoge verwachtingen waar kan maken.

En de NHL lockout ook nog afgelopen en 19-1 weer wedstrijden, life is good :-).
Als alles onder controle is ga je niet hard genoeg
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

Go Dirty Birds, Go Falcons!!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Die Seahawks toch :o
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ongelooflijk, gaan de Falcons toch winnen!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoera! Tot nu toe hebben alle drie de teams, die ik wilde zien winnen, dat gedaan. Bij de Texans en Patriots heb ik lichte voorkeur voor de Texans.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Zo jammer, de Falcons liggen eruit.... Na een geweldig seizoen, dan toch op zo'n schlemielige manier verliezen. Was wel een mooie pot, maar eindelijk stonden de Atlantans weer eens als een man achter hun team, dus ik had ze zo gegund om verder te komen. Nou ja, it's all in the game!
"Keep Georgia On Your Mind"
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Eh, Nico, de Falcons hebben gewonnen: 28-30 :mrgreen: :D
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Hahaha, ik zag het net ook. Ik zit hier met een stel fanatiekelingen te kijken die de TV onmiddelijk omzette naar het Food Network toen de Seahawks de laatste keer scoorden. Ze zijn inmiddels weer blij hier. :lol:
"Keep Georgia On Your Mind"
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

De Patriots lopen er ook al een paar keer aardig doorheen.
paulguds
Amerika-ontdekker

Bericht door paulguds »

Goooooooooooooooooooooooooooooo Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super Bowl, Big Easy, here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

:D :D :D
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

:D Ik hoopte al dat jij zou posten hier. Niet alleen leuk dat Baltimore weer eens (laatste keer 2001, toen ze ruim van de Giants wonnen) in de Super Bowl is, maar ook de San Francisco 49ers, die door de broer van de Baltimore coach worden gecoached. De Super Bowl tussen de broers, dus, heel bijzonder! Dat wordt een leuke wedstrijd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer