Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: MyVegas

Bericht door sachasenne »

Ik kreeg zowel een boekingscode als een email zonder erom te vragen.
Groetjes,
Carine
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Als je een kamer gratis krijgt dan hebben ze geen creditcard nodig, dat is mijn logica. Ze scannen je creditcard toch bij het inchecken.
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Er zit wel een grote willekeur in de levelopbouw

level 55-> 56 - 900.000 punten nodig
level 56-> 57 - 400.000 punten nodig
Level 57-58 - 300000 punten nodig
Level 58-59 - 600000 punten nodig

Zit nu op 67445 LP zou ik vandaag de 750000 LP nog kunnen halen voor 16:00 want ik wil graag de 2 nachten in mirage boeken :)
Waarom zou je voor 25.000 punten meer in hemelsnaam naar circus circus gaan ?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

De kamers van Luxor, CC en Excalibur kosten in verhouding ook teveel LP's.
USamerika
Amerikafan

Bericht door USamerika »

Die van luxor vind ik zelfs niet eerlijk want volgens mij slaap je niet in de pyramide maar in de toren terwijl ze wel zeggen "when did you sleep in a pyramid" of iets in die trend.

Vind het trouwens wel "jammer" dat er nergens een actuele lijst is van rewards (hoeft niet op te staan of ze al uitverkocht zijn) maar dat je niet telkens hoeft in te loggen of tijdens een spel toch ff kunt kijken wat de rewards alweer waren :D

Ik was overigens ook in de veronderstelling dat ze om 9uur NL tijd werden aangevuld
woutervg
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door woutervg »

USamerika schreef: Zit nu op 67445 LP zou ik vandaag de 750000 LP nog kunnen halen voor 16:00 want ik wil graag de 2 nachten in mirage boeken :)
Hou er wel rekening mee dat de 2 nachten Mirage soms in 10 minuten weg zijn...
Ik heb vorige week vanaf 16 uur om de 3 minuten myvegas opnieuw opgestart. Toen hij erop kwam was ik net op tijd, want 5 minuten later waren de kamers weer op.
De dag ervoor klikte ik steeds opnieuw op rewards, maar blijkbaar worden deze alleen ververst wanneer je myvegas opnieuw opstart.
USamerika
Amerikafan

Bericht door USamerika »

nou mijn chips verdampte net ineens wel heel vlug dus vandaag zit er niet meer in helaas :(
woutervg
Amerikafan

Bericht door woutervg »

DejaVu schreef:Als je een kamer gratis krijgt dan hebben ze geen creditcard nodig, dat is mijn logica. Ze scannen je creditcard toch bij het inchecken.
Ik heb mijn creditcardgegevens wel moeten geven, maar ze gaven aan dat ze hier niets van af gingen halen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

USamerika schreef:Die van luxor vind ik zelfs niet eerlijk want volgens mij slaap je niet in de pyramide maar in de toren
Daar kun je alleen maar blij mee zijn, de kamers in de torens zijn in ieder geval een keer gerenoveerd, die in de pyramide niet en die zijn daar al vele jaren hard aan toe.
bougie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door bougie »

sachasenne schreef: Voor diegene die moeten boeken : bezint eer ge begint, want het gaat je een gepeperde telefoonrekening bezorgen.
Ik heb onlangs 45 min aan de lijn gehangen om een show te boeken, dit kwam vooral omdat ik boekte voor 2 verschillende Mlife accounts (2 tickets voor Cirque Du Soleil's 'O') en dat ging niet zo simpel.
Daarvan heb ik de telefoonrekening ontvangen (vaste lijn) en dat viel erg goed mee, heeft me € 3,5 gekost!
Dus ik weet niet hoe het bij jullie operator zit maar de mijne (telenet in België) is dus goed. :thumbup:

Greetings
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

vandaag level 67 en 68 gehaald door de hele tijd op 3000 te spelen. Nu met zo'n 40000 chips begonnen aan het laatste hotel, MGM, dus weer naar 600 chips. Alleen zou ik zo graag eens een keer bij de daily spin die LP's oprapen, want het zijn steeds lage chipcounts zeg de afgelopen maand.
Valckske
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valckske »

Ik denk dat ik de dobbelstenen ga redeemen!!
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Lex77
Amerikafan

Bericht door Lex77 »

Hmm ik had gehoopt als ik tickets voor een show wilde boeken dat een telefoontje dan niet nodig zou zijn!
Afbeelding
bougie
Amerikafan

Bericht door bougie »

Lex77 schreef:Hmm ik had gehoopt als ik tickets voor een show wilde boeken dat een telefoontje dan niet nodig zou zijn!
Zeker doen, je krijgt dan ook leuke plaatsen toegewezen.
Je moet het wel doen want de effectieve tickets moet je ophalen met je Mlife kaart en bevestiging code aan de box office.

Greetings
woutervg
Amerikafan

Bericht door woutervg »

Wanneer je vanuit Nederland belt via 0207017171 bel je gratis naar de VS. Zo bel ik altijd naar hotels, myvegas ed.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

bougie schreef:

Ik heb onlangs 45 min aan de lijn gehangen om een show te boeken, dit kwam vooral omdat ik boekte voor 2 verschillende Mlife accounts (2 tickets voor Cirque Du Soleil's 'O') en dat ging niet zo simpel.
Daarvan heb ik de telefoonrekening ontvangen (vaste lijn) en dat viel erg goed mee, heeft me € 3,5 gekost!
Dus ik weet niet hoe het bij jullie operator zit maar de mijne (telenet in België) is dus goed. :thumbup:

Greetings
Goed om weten. Wij hebben ook telenet. Omdat mn man een firma gsm heeft heb ik hier zelfs niet aan gedacht. Ben er van geschrokken dat het zo weinig kost. ik dacht aan veel grotere bedragen.
Groetjes,
Carine
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

AAAH. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Won ik zaterdag voor het eerst sinds lange tijd bij de daily spin weer eens LP's (400 met de spin, met bonussen 3300 LP's), stopt ie er vandaag weer op!! Dus weer 3300 LP's. :clap:
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Daar kan ik alleen maar van dromen :(
Reisblog: thisisfraa.be
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Fraa schreef:Daar kan ik alleen maar van dromen :(
ik zeg het net :roll:
Alleen zou ik zo graag eens een keer bij de daily spin die LP's oprapen, want het zijn steeds lage chipcounts zeg de afgelopen maand.
ik droom mee.....

Nu bijna het 2e stuk van het MGM binnen. En dan mag ik zo nog de dagelijkse 50.000 cashen. Ik hoop donderdag dat hotel af te hebben en dan kan de chipinzet omhoog en is het niet meer nodig om zuinigjes te spelen. Zo snel mogelijk op die 100000 komen in de hoop dat het signature nog eens met een goede aktie komt.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

had signature een goede actie dan?
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer