Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Indianen reservaat
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Indianen reservaat
Tijdens onze reis naar het westen van de US willen wij in de buurt van Page, Flagstaf e.d. een bezoek brengen aan het Indianen reservaat.
Doel is wat te zien en te leren van de oorspronkelijke bewoners van de US. Ik zie verschillende organisaties die dit aanbieden.
Wie heeft dit al eerder gedaan met een positieve ervaring en wil dit met ons delen?
Doel is wat te zien en te leren van de oorspronkelijke bewoners van de US. Ik zie verschillende organisaties die dit aanbieden.
Wie heeft dit al eerder gedaan met een positieve ervaring en wil dit met ons delen?
Re: Indianen reservaat
Kijk op een kaart en je ziet waar de reservaten zitten.... Niet de meest romatische plaatsen. Het eerste wat door me heenging toen ik er doorheen reed... Geen wonder dat de amerikanen deze gebieden aan de indianen hebben gegeven, je kunt er helemaal niets mee.
Een stukje geschiedenis waar je als amerikaan niet echt trots op mag zijn.
Browning (blackfeet indianen) in Montana slaat werkelijk alles, nog nooit zo'n trieste omgeving gezien.
Een stukje geschiedenis waar je als amerikaan niet echt trots op mag zijn.
Browning (blackfeet indianen) in Montana slaat werkelijk alles, nog nooit zo'n trieste omgeving gezien.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen positieve ervaring dus en niet van toegevoegde waarde ....
@ranchopalos. Welke organisaties heb je het over?
@ranchopalos. Welke organisaties heb je het over?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dank voor jullie reacties.
Op de kaart kan ik inderdaad de reservaten vinden. Omdat dit een wezenlijk onderdeel van de US geschiedenis is wilde ik ook hier kennis mee maken ookal is het niet romantisch of mooi. Er zijn organisaties die "tours" aanbieden waarin je een rondleiding krijgt door een dorp met uitleg over geschiedenis en gebruiken, cultuur. Ik kreeg echter niet zo'n goed gevoel bij de aanbiedingen die ik gezien heb o.a. op internet. Vandaar mijn vraag om ervaringen en tips.
Op de kaart kan ik inderdaad de reservaten vinden. Omdat dit een wezenlijk onderdeel van de US geschiedenis is wilde ik ook hier kennis mee maken ookal is het niet romantisch of mooi. Er zijn organisaties die "tours" aanbieden waarin je een rondleiding krijgt door een dorp met uitleg over geschiedenis en gebruiken, cultuur. Ik kreeg echter niet zo'n goed gevoel bij de aanbiedingen die ik gezien heb o.a. op internet. Vandaar mijn vraag om ervaringen en tips.