Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas

Bericht door Fraa »

Ja dat weet ik, met stoppen bedoel ik gewoon minderen eigenlijk :lol:
Reisblog: thisisfraa.be
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Nou Around the world in 80 days is zojuist "live" gegaan
JE moet in 5 stappen de aarde rond en iedere stap is een zoek de 6 afbeeldingen zoekplaatje waarbij je telkens zo snel mogelijk moet vinden want dat zijn je "80" dagen tijd.

Maar een screenshot + pauze knop maken cheaten wel erg makkelijk ;)
Helaas ook noodzakelijk want ik wist bijvoorbeeld niet wat een gourd was

Denk wel dat ik vandaag eindelijk de 75000 punten haal voor de mirage voor 2 dagen.
Maarja dan begin je weer te twijfelen of je niet voor de suite gaat voor 90000 punten :P

edit 1
En wil ik zojuist mijn dagelijkse 50.000 chips ophalen via de myvegas friends pagina en ALLE links zijn Aaahw to slow on the draw :( zelfs de helft van delinks op mijn eigen pagina geven die melding

edit 2
heb ik eindelijk mijn 75000 punten zegt ie dat ik er niet genoeg heb ! of ik erbij wil kopen :(

edit 3
Nog maar 10 LP erbij verdiend en mijn reward gekocht
Maar r stond bij blackout dates een paar dagen waarvan de meeste al voorbij zijn. Nu zie ik ineens bij de confirmation dat ze ook niet gelden voor Donderdag/vrijdag en zaterdag !
geldt dit voor alle rooms rewards ? Ik had dit wel ergens gelezen maar elders werd dat ook weer ontkracht :(
Laatst gewijzigd door USamerika op 24 jan 2013, 22:48, 4 keer totaal gewijzigd.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Heb het net ook even gespeeld. Maar het raden is duidelijk nog even moeilijker dan met bv lost in time.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Inderdaad ja, screenshot nemen, op pauze drukken & op je dooie gemakje elk voorwerp zoeken. Gaat lekker zo :lol:
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Nu zie ik ineens bij de confirmation dat ze ook niet gelden voor Donderdag/vrijdag en zaterdag !
geldt dit voor alle rooms rewards ? Ik had dit wel ergens gelezen maar elders werd dat ook weer ontkracht
Volgens mij geldt dit voor elke hotel reservering via MyVegas.
Dit staat ook gewoon bij de voorwaarden hoor. Klik op "Next" en je ziet de precieze voorwaarden van een reward.
En wil ik zojuist mijn dagelijkse 50.000 chips ophalen via de myvegas friends pagina en ALLE links zijn Aaahw to slow on the draw zelfs de helft van delinks op mijn eigen pagina geven die melding
Het schijnt dat vanaf nu elke share link maar een aantal keer (20 á 30 kliks) te delen is. Het gebruik van feeds en linkclump wordt daardoor tegengegaan (wéér een restrictie :? ).

EDIT: Nieuw zijn de rewards van het Wolfgang Puck restaurant in Las Vegas.
Laatst gewijzigd door Edman! op 24 jan 2013, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
USamerika
Amerikafan

Bericht door USamerika »

Edman! schreef:
Nu zie ik ineens bij de confirmation dat ze ook niet gelden voor Donderdag/vrijdag en zaterdag !
geldt dit voor alle rooms rewards ? Ik had dit wel ergens gelezen maar elders werd dat ook weer ontkracht
Volgens mij geldt dit voor elke hotel reservering via MyVegas.
Dit staat ook gewoon bij de voorwaarden hoor. Klik op "Next" en je ziet de precieze voorwaarden van een reward.
Ja die heb ik heel duidelijk vooraf gelezen maar er stond niks over weekenden alleen enkele dagen voornamelijk in januari.
Heb dit vrijwel iedere dag ook gecontroleerd maar dit stond er vandeweek nog niet bij of ik heb er iedere keer echt HEEL erg overheen gekeken :(
Twijfelde hier namelijk zo over dat ik het denk ik wel 10 keer gecontroleerd heb

Zie het nu inderdaad overal bij staan :( wel jammer want ik wilde 4 dagen in vegas doorbrengen en de laatste 2 in de cosmopolitan with fountain view vanwege de speciale datum dan.

Zie nu ook dat de volgorde in het reward menu omgedraaid is en ik ook nog eens de 1 day heb besteld ipv de 2 day.
Was zo blij dat ik eindelijk de 75000 punten had dat ik dat dus wel echt zelf over het hoofd heb gezien :(
Laatst gewijzigd door USamerika op 24 jan 2013, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

heb ik heel duidelijk vooraf gelezen maar er stond niks over weekenden alleen enkele dagen voornamelijk in januari.
Staat er toch echt hoor:
Afbeelding

EDIT: The max is currently 20,000 chips from feeds.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

USamerika schreef:Zie nu ook dat de volgorde in het reward menu omgedraaid is en ik ook nog eens de 1 day heb besteld ipv de 2 day.
Was zo blij dat ik eindelijk de 75000 punten had dat ik dat dus wel echt zelf over het hoofd heb gezien :(
Even de telefoon pakken, en dan worden je punten zonder probleem teruggestort. Kan je alsnog de kamer voor 2 nachten boeken of door sparen voor de Tower Suite.

Ik heb een paar dagen geleden de Tower Suite geboekt, 2 nachten voor 90.000 punten. Lijkt me echt een geweldig mooie kamer! Ben nu aan het sparen voor 2 overnachtingen in Mandalay Bay, maar dat duurt nog wel even want ik zit nu op 27.000 lp's. Maar ik ben ook pas op level 67, dus ik doe het niet onaardig vind ik zelf.
De nieuwe reward van Wolfgang Puck ziet er ook goed uit!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

HennyCox schreef:Ik denk dat ze binnenkort de limiet van 50.000 p/dag naar zo'n 10.000 p/dag zullen gaan.
En ja hoor, vanaf nu nog maar 20.000 p/dag binnen te halen.
en ook nog eens moeilijker, want elke "feed" kan maar door enkele personen worden binnengehaald en daarna vervalt ie en krijg je de bekende :"aaaarrrrgghhhh" , dus alleen de gifts die er net opstaan kun je pakken.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Haha, als je die 20.000 al binnen kan halen, binnen 30 seconden zijn ze weg en krijg je steeds Ahhh you're a little to slow :sadcry: , gelukkig vandaag wel 5000 daily bonus... binnengehaald...
Florijn
Amerika-newbie

Bericht door Florijn »

Ik wil ook graag de Mirage Tower suite verdienen. Maar wij zijn een gezin met vier personen en ik vroeg me af of ze ook twee queen beds o.i.d. hebben. Dat kan ik nl. niet echt ontdekken. Iemand ervaring :?:
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Belachelijk... ik kan niet eens meer de chips uit mijn eigen mail ophalen.
Memories...
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Zal niet lang meer duren of het is " End of game" Ik zie al veel reacties van, I'm out. Mensen die drie uur zitten om een paar honderd chips op te halen, als je straks maar op bet 300 kan gaan spelen gaat het wel heel lang duren voor je een level hoger bent, zeker nu het verschil naar het volgende level steeds groter wordt.
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

even checken, kun je van zondag tot en met donderdagnacht boeken? of donderdagnacht niet?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Florijn schreef:Ik wil ook graag de Mirage Tower suite verdienen. Maar wij zijn een gezin met vier personen en ik vroeg me af of ze ook twee queen beds o.i.d. hebben. Dat kan ik nl. niet echt ontdekken. Iemand ervaring :?:
Alle tower suites hebben één king size bed, als je 2 bedden wilt moet je een normale kamer nemen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

ina schreef:Zal niet lang meer duren of het is " End of game" Ik zie al veel reacties van, I'm out. Mensen die drie uur zitten om een paar honderd chips op te halen, als je straks maar op bet 300 kan gaan spelen gaat het wel heel lang duren voor je een level hoger bent, zeker nu het verschil naar het volgende level steeds groter wordt.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, degene die het spel spelen omdat ze dat leuk vinden en daarnaast ook nog een reward vedienen zullen ook nu wel blijven spelen. degene die het spel uitsluitend spelen om er veel dingen gratis mee te krijgen zullen afhaken. Net zoals de makers en bedenkers het bedoelt hebben. :D
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

dexter schreef:even checken, kun je van zondag tot en met donderdagnacht boeken? of donderdagnacht niet?
Tenzij er rewards zijn die andere voorwaarden hebben staat er "from Sunday through thursday".
Volgens mij wil dat gewoon zeggen: zondag, maandag, dinsdag, woensdag & donderdag.
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

oke dat dacht ik al. bedankt fraa!
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Harry schreef:
ina schreef:Zal niet lang meer duren of het is " End of game" Ik zie al veel reacties van, I'm out. Mensen die drie uur zitten om een paar honderd chips op te halen, als je straks maar op bet 300 kan gaan spelen gaat het wel heel lang duren voor je een level hoger bent, zeker nu het verschil naar het volgende level steeds groter wordt.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, degene die het spel spelen omdat ze dat leuk vinden en daarnaast ook nog een reward vedienen zullen ook nu wel blijven spelen. degene die het spel uitsluitend spelen om er veel dingen gratis mee te krijgen zullen afhaken. Net zoals de makers en bedenkers het bedoelt hebben. :D
Als je weet ik niet hoelang bezig bent om chips op te halen zullen er veel afhaken, zo fustrerend. Met de chips die je ophaalt van de strip kan je maar kort spelen. Er zijn genoeg mensen die chips kopen, ik zag mensen die al voor meer dan $ 2000 aan chips hebben gekocht. Ook een doel van de makers, mensen eerst verslaafd maken aan het spel en dan binnenhalen. Ze verdienen er dus genoeg aan, we hoeven geen medelijden te hebben met de makers, ze hebben het spel niet gemaakt om ons te plezieren :wink:
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

dexter schreef:oke dat dacht ik al. bedankt fraa!
In het slechtste geval redeem je je reward via het spel & bel je Mlife op. Als zij dan zeggen dat je je reward niet kan innen op de dag die jij wil, dan zal je je LPs gewoon terug krijgen op je account.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer