Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
DejaVu
Amerika-expert

Re: MyVegas

Bericht door DejaVu »

Ik speel alleen s'avonds dus misschien komt het daardoor(te laat met collecten). Ben bijna op het aantal LP's(280.000) dat ik nodig heb dus ik vind het prima ;)
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Elke bonus kan nog maar 30x geïnd worden, jammer genoeg gaat dat erg snel. :(
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik doe het alleen nog bij mijn vrienden, via de share chips zijn ze binnen een paar seconden weg, dan moet je de hele dag klaar zitten en heel snel klikken.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

^ Bij mijn vrienden jammer genoeg ook. Bij chips ouder dan een uur (!!) krijg ik nu al die melding. :?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

https://apps.facebook.com/playmyvegas/C ... SUyIqyIfOY

1000chips, werkte net iig nog.

schiet idd niet echt meer op, maar toch hopelijk nog snel even wat LP's ophalen. Heb nog een maandje voor ik wil redeemen. Snap alleen een paar dingen niet. BV bij de Mirage staat Unlock a 2 night stay in a tower suite. Dan staat er in de tekst Reach level 50 to be eligible to purchase. Ik zit op level 70 en er staat nog Unlock..hoe zit dit dan?
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Heb je misschien al een reward redeemed? Iemand zei hier toch al iets over het feit dat je na het redeemen weer in level zakt ofzoiets.
Reisblog: thisisfraa.be
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ja, ik.
Mijn level is niet gezakt in de zin dat bovenaan nog hetzelfde level staat.
Maar er zijn wel rewards die nu terug moeten unlocked worden. Terwijl ik dat level al voorbij ben.
Groetjes,
Carine
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

PSVwally schreef:Snap alleen een paar dingen niet. BV bij de Mirage staat Unlock a 2 night stay in a tower suite. Dan staat er in de tekst Reach level 50 to be eligible to purchase. Ik zit op level 70 en er staat nog Unlock..hoe zit dit dan?
Je kunt deze reward nemen als je minimaal level 50 hebt. Dus met jouw level moet je deze gewoon kunnen redemen.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nee, nog geen awards geredeemd. Aangezien je aan die 90 dagen zit heb ik nog een halve maand te gaan. Hoop wel dat die MGM nog ooit eens terug gaat komen, want die staat altijd op sold out volgens mij.
Gaat wat trager nu. Gisteren niet echt kunnen spelen en eergisteren door al mn fisches heengeraakt, dus kan niet te hoog inzetten. Nog 1 onderdeel van het MGM nodig en dan is dat hotel ook compleet. Al vraag ik me ook af of je daar eigenlijk nog voor moet spelen :) Voor de 2e dag ook net 1 click met de free spin over de 500 loyalty points. Leuk die fisches, maar ik wil die andere ook wel eens een keer winnen :D
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

@PSVwally: bedankt! Bij mij werkte hij zonet nog! :P
Memories...
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

PSVwally schreef:Nee, nog geen awards geredeemd. Aangezien je aan die 90 dagen zit heb ik nog een halve maand te gaan. Hoop wel dat die MGM nog ooit eens terug gaat komen, want die staat altijd op sold out volgens mij.
Gaat wat trager nu. Gisteren niet echt kunnen spelen en eergisteren door al mn fisches heengeraakt, dus kan niet te hoog inzetten. Nog 1 onderdeel van het MGM nodig en dan is dat hotel ook compleet. Al vraag ik me ook af of je daar eigenlijk nog voor moet spelen :) Voor de 2e dag ook net 1 click met de free spin over de 500 loyalty points. Leuk die fisches, maar ik wil die andere ook wel eens een keer winnen :D
Wanneer wil je je reward gebruiken dan? Want ik zit nu met één account op zo'n dikke 70.000 LPs & ik moet dus nog even door spelen om de 75.000 te halen (Mirage one night stay). Maar als ik die bv nu al kon redeemen, dan kan je toch via Mlife de reservatie van de kamer al regelen voor later dit jaar?
KevinConnolly
Amerika-ontdekker

Bericht door KevinConnolly »

Ik lees hier nu allerlei verschillende dingen over de rewards. Is er iemand die met zekerheid kan zeggen/aantonen hoe het nu zit met de rewards?

Is het zo dat je maar 1 reward kan innen? Of is het nu zo dat je 1 overnachting, 1 show en 1 food & drink reward kan innen?
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Je kan er meerdere redeemen via het spel, maar je kan er maar 3 gebruiken tijdens een periode van 30 dagen.
Die limitatie is er nog niet lang, voordien konden mensen hun hele verblijf in LV betalen via het spel, dat willen ze dus voorkomen.
De bedoeling is dus ook een overnachting, een show & een etentje bv.

Zo heb ik het toch gelezen :)
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Je moet volgens mij niet kijken naar het woord 'unlocked', dat is de naam van de reward. Als je op de reward zelf klikt dan staat er bovenaan de beschrijving: This reward is level locked, reach level 55 in order to be eligible to purchase. Zit je op level 56, dan staat er onderaan: Reward unlocked at VIP level 55. Daarnaast staat een groene 'next' button waarop je kan klikken om de reward te innen. Tenzij de reward is uitverkocht, dan staat er onderaan niks omdat je 'm dan niet kan innen.

Ik heb zelf onlangs 2 nachten in de Mirage Tower Suite redeemed, maar ik heb geen problemen met de 'locked' rewards. Degene die ik reeds heb 'unlocked', kan ik gewoon blijven redeemen.
Het is inderdaad de intentie dat je een overnachting, show en etentje redeemed, maar er zijn nog geen restricties die je beletten om 2 x een show en een overnachting te redeemen. Ik ben van plan om 2 x 2 overnachtingen te doen en een show of etentje.
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Wanneer wil je je reward gebruiken dan? Want ik zit nu met één account op zo'n dikke 70.000 LPs & ik moet dus nog even door spelen om de 75.000 te halen (Mirage one night stay).
Ik ging eigenlijk voor de signature 100000 LP 2 night stay, maar die blijft Sold out denk ik. IK zit nu op 92000 lp's en wil eerst de 100000 zeker halen voor ik ga redeemen, maar wrs wordt het ook 1 nacht Mirage en boek ik er zelf 1 nacht in een ander hotel bij. Eventueel het Bellagio denk ik en dan voor 32500 lp een upgrade.

Dan nog een vraagje over MLife. Ik heb wel een nummer, nog geen pasje. Nu kom ik bv aan bij de mirage (stel dat ik die kamer redeem). Dan ga ik naar een mlife booth en dan? Dan vraag ik eerst een pasje aan voor mijn code, of moet ik met een mail van de geredeemde award aankomen en krijg ik dan automatisch het pasje. Hoe werkt dat precies?
Daarna naar de lobby van het hotel en met de reservering en het Mlife pasje inchecken?
Het zal zichzelf wel wijzen, maar misschien kan iemand hier wat meer duidelijkheid voor mij en anderen over geven.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Net op het account van mijn vrouw de City View deluxe room geboekt van Aria...200.000Lp's :clap:
We hebben nu :
1 nacht in Suite in Mirage
2 nachten in Spa Suite in NYNY
2 nachten in City View in Aria

Thanks MYVegas :thumbup: :thumbup:

We gaan nu heel relax elke dag de punten binnenhalen via de vrienden,bonusweel,2 x per dag van de hotels en de 20.000.
Wel elke dag 1 rondje draaien om het "levend" te houden en dan hebben we tegen 15 maart als we binnen de 90 dagen zitten genoeg voor een aantal buffetten of dergelijke. En op het laatst ook genoeg punten om eens royaal grof te spelen :D
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Jullie hebben dus wel drie maal nachten kunnen boeken op 2 accounts als ik het goed begrijp?
En de laatste nu pas nog, terwijl je al een overnachting op dat account had?
Het is dus zo dat je drie dingen kan boeken, los van in welke categorie het valt?
Groetjes,
Carine
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Zo heb ik het ook begrepen Carine, je kunt 3 dingen boeken en het maakt niet uit wat dat dan is. 3 overnachtingen, 3 keer eten of 3 shows maakt niet uit, het idee van een nacht en eten en een show dient slechts als voorbeeld.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

sachasenne schreef:Jullie hebben dus wel drie maal nachten kunnen boeken op 2 accounts als ik het goed begrijp?
En de laatste nu pas nog, terwijl je al een overnachting op dat account had?
Het is dus zo dat je drie dingen kan boeken, los van in welke categorie het valt?
De zojuist geboekte nachten waren op het account van mijn vrouw en die had nog niets geredeemd, daar kunnen we dus nog 2 rewards nemen.
Op mijn account heb ik 2 hotels genomen, echter de eerste op 9 januari en de 2e op 16 januari (de dag van de nieuwe regels) om 00.30 Las Vegas tijd en toen was nog niets bekend van deze nieuwe ristricties. Ik heb hierover gemaild en kreeg als antwoord dat deze dan ook niet meegerekend wordt binnen de nieuwe regels, dus ik mag op dit account ook nog 2 rewards nemen :D

Het inderdaad (nog) steeds zo dat je zelf mag weten uit welke categorie je de 3 rewards neemt, echter voor hoe lang nog :roll:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

PSVwally schreef:
Ik ging eigenlijk voor de signature 100000 LP 2 night stay, maar die blijft Sold out denk ik.
Waar staat die? Ik zie hem nergens staan...ook niet onder de MGM grand selectie
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer