Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis MarianneVink: advies route LA - LA in 23 dagen

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MarianneVink
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis MarianneVink: advies route LA - LA in 23 dagen

Bericht door MarianneVink »

Ja, dat is waar.. over annuleren had ik even nog niet nagedacht.

Ik zit vooral te kijken op priceline en zie toch ook wel regelmatig dat er nog maar beperkt kamers beschikbaar zijn. Dat is inderdaad zo. Wellicht toch wel slim om het e.e.a. vast te leggen. Ik ga er wel een beetje van uit dat LV, LA en SF niet echt een probleem hoeven te zijn als het gaat om hotels..

Yosemite is trouwens nog niet zeker omdat we nog niet weten of de Tioga Pass open is.
Fl_@merika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Fl_@merika »

Hoi Marianne,
Ik denk dat wij elkaar onderweg wel eens tegen kunnen komen :D. 23 mei van june lake naar yosemite oa :D . Ik heb bijna alle hotels via hotels.com geboekt en heb ook al heel veel alweer geannuleerd en elders geboekt, heel handig en makkelijk. Tripadvisor.com is ook erg handig om prijzen en beoordelingen te bekijken. Er is inderdaad al erg veel vol geboekt nu....succes met plannen & boeken en misschien tot ziens ;-).
2016: Las Vegas - Las Vegas
2015: Miami - Orlando
2013: Denver - Los Angeles http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag183"
2009 en 2010: New York City
Fl_@merika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Fl_@merika »

Oh ja, als de tioga gesloten is en de Sonora ook, kun je eventueel nog uitwijken naar de Carson pass. Dit is van june lake (iets onder lee vining) naar Oakhurst 6,5 uur rijden.
2016: Las Vegas - Las Vegas
2015: Miami - Orlando
2013: Denver - Los Angeles http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag183"
2009 en 2010: New York City
MarianneVink
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door MarianneVink »

Dank weer voor alle tips!! 8)
Inmiddels ook het eea geboekt via booking.com en priceline. Soms vielen de prijzen nog reuzen mee en soms ook wel tegen. Maar denk dat we het wel goed gedaan hebben. Gemiddeld komen we uit op zo'n 75$ per nacht ongeveer.

dank voor voor de tip vwb de route naar Yosemite, ik ga meteen ff checken!!

Overigens heb ik het gevoel dat we veeeeeel Nederlanders tegen gaan komen onderweg, als ik alle verhalen zo lees haha :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer