Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Demy88
Amerika-ontdekker

Re: MyVegas

Bericht door Demy88 »

Dank voor jullie snelle reacties. Ik had The Mirage al gemaild, en heb al reactie terug: "If a confirmation is sent, it will show the rate of the suite and will look like you owe that amount.There are no confirmation letters for this promotion that you are booked at." Maar ze bevestigen in ieder geval mijn boeking.

Het inloggen op beide sites met confirmation number had ik inderdaad ook al gezien, maar daar krijg ik een foutmelding. (Request Failed. This reservation cannot be looked up online. Please contact Mandalay Bay reservations at 1-877-632-7000. (code=12))

Verder was het voor mij onmogelijk om een algemeen mailadres te vinden voor Mandalay Bay.. Alleen telefoonnummers en postadres.

Maar ik ben al gerustgesteld, dank voor de hulp!
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ze bevestigen het toch niet?
Demy88
Amerika-ontdekker

Bericht door Demy88 »

Jawel, dat stond ook nog in de mail :wink:.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb zojuist twee hotelovernachtingen (1 x de Tower suite in The Mirage en 1 x de twee nachten Spa Suite in Mandalay Bay) redeemed en geboekt via de redemption line.
Mag ik eens vragen hoelaat je die laatste geredeemed hebt, want ik krijg op elk moment van de dag sold out bij die spa suite voor mandalay te zien namelijk.
(en ja ik heb meer dan 100000LP's en ik zit op level 73 wat meer dan genoeg is)
binckie4
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door binckie4 »

binckie4 schreef:
PSVwally schreef:sorry, ik zat even met wat dingen in de war Deja, bedoelde two night stay in a suite at Mandalay Bay. Maar deze is gewoon constant sold out. De 2 night stay in Mirage deluxe room overigens ook. Wel vaag dat 1 night evenveel LP's kost als 2 nights
@PSVwally heb je al geprobeerd om 16:00 uur te kijken? Ik wilde ook graag Mandalay Bay en om 16:00 uur werd deze weer toegevoegd. Heb daarna er niet meer naar gekeken maar het is het proberen waard toch?
:wink:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Is er iemand die de 20.000 chips nog binnen haalt met de nieuwe restricties? Mij lukt het alleen in het weekend.
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

ik kan ook helemaal geen chips meer binnen halen... zelfs niet als het nog maar 3 minuten geleden is ofzo :S
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Ik kwam de afgelopen dagen per dag nauwelijks aan iets van een 5.000 via game feeds.

Denk dat ik daar geen tijd meer ga instoppen, of dan alleen misschien de automatische feed.
Ik ben nu MGM aan het bouwen, dus rustig aan met de bets per spin. Als MGM klaar is, zie ik nog wel hoe het verder gaat.

Momenteel heb ik al $75 F&B voor NYNY en het lunch buffet van het Bellagio, dus ik kan sowieso nog maar 1 reward erbij nemen.

Vanmorge had ik overigens mazzel: zo'n 4500 lp's binnengehaald met de daily spin! :clap:
Memories...
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

ina schreef:Is er iemand die de 20.000 chips nog binnen haalt met de nieuwe restricties? Mij lukt het alleen in het weekend.
Ja ik en mijn vrouw halen gewoon 20.000 per account binnen.
Tip: doe het via de "all bonus checker" we halen ze niet binnen zoals normaal in 10 minuutjes, echter paar keer per dag ff binnenhalen.
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

ik kreeg een berichtje op mijn facebook dat je de game feed niet meer mag gebruiken. Klopt dit?
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

dexter schreef:ik kreeg een berichtje op mijn facebook dat je de game feed niet meer mag gebruiken. Klopt dit?
Dat klopt, je loopt dan het risico om al je LP's kwijt te raken als ze (MyVegas) erachterkomen.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik haal alleen nog maar binnen via gamefeed anders haal ik helemaal niets meer binnen :shock:

Waar kan je het dan vinden dat je niet meer via gamefeed mag binnen halen, ik heb geen bericht gehad?
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

HennyCox schreef:
ina schreef:Is er iemand die de 20.000 chips nog binnen haalt met de nieuwe restricties? Mij lukt het alleen in het weekend.
Ja ik en mijn vrouw halen gewoon 20.000 per account binnen.
Tip: doe het via de "all bonus checker" we halen ze niet binnen zoals normaal in 10 minuutjes, echter paar keer per dag ff binnenhalen.
Maar is dat niet net zo iets als gamefeeds dat ze dan ook al je lp's innemen?
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Pffff, die MGM dat gaat dus echt niet vooruit he!
Ik heb de autospin voortdurend aan staan (100 spins) en zit nog maar 6 V-tjes verder dan een uur geleden...
Memories...
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Net bij de Daily bonus spin, 82500 chips! Met die van de Strip er bij, wat ik zelf nog had & de 33000 chips die ik bij mijn eerste 3 spins weer won, hebben we toch weer 225000 chips om mee te spelen 8)

Ik ga trouwens om 16u proberen die Unlock 1 night stay in a Tower Suite in de Mirage proberen te pakken te krijgen voor 45000 LPs. Normaal is deze 90.000 LPs (wat ik eerst van plan was). Je moet wel level 40 hebben, maar ik zit op level 64, dus dat moet geen probleem zijn. Weet iemand of er een addertje onder het gras zit bij deze Unlock rewards? (naast het feit dat je blijkbaar terug zakt in level, maar dat toch niet zichtbaar is bovenaan in het spel.) Want ja de helft van de LPs voor dezelfde kamer is natuurlijk NOG mooier :lol:
Reisblog: thisisfraa.be
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Ik zie dat de meeste mensen hier al professioneel MyVegassers zijn :clap:
Ik ben nog een beginner. Ik ga in mei 2013 naar vegas en wil ook wel wat gratis overnachtingen winnen. Heeft iemand tips voor mij? Moet ik een apart Facebook account aanmaken of worden deze geblokkeerd? Zitten er nog addertjes onder het gras? Kan je gewoon echt hele gratis overnachtingen winnen?
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Wel, je wil een fake account omdat je waarschijnlijk de vrienden op je gewone Facebook account niet wil lastig vallen met tientallen links van het spel elke dag. Elke keer als jij wat wint, dan vraagt het spel om dat te delen op je prikbord. Als iedereen dat doet, dan krijgt iedereen gratis chips door op die links te klikken. Er bestaan natuurlijk ook apps (Game Feed, All Bonus Checker, Link Clump) om die links aan te klikken, maar zoals hier al aan bod is gekomen, het mag eigenlijk niet en het is dus op eigen risico. Als zij vermoeden dat jij elke dag tien duizenden chips binnen haalt door die apps, dan kunnen ze in principe je Loyalty Points afnemen. Dus je moet zelf uitmaken of je dat wil, sinds de nieuwe restricties betreffende het innen van gratis chips (elke link kan maar 20-30 keer aangeklikt worden en tot een maximum van 20000 chips per dag), is het in ieder geval minder interessant geworden om het te doen. Je hebt dus geen fake account nodig hoor, maar ik heb 't wel gedaan om het spel volledig gescheiden te houden van mijn normale Facebook account. Als je niet wil dat deze geblokkeerd wordt, dan moet je zorgen dat je tenminste een mobiel nummer invult in je gegevens & dat je niet teveel vrienden ineens toevoegt. Je moet er gewoon voor zorgen dat je account er zo echt mogelijk uit ziet ;)

Addertjes, goh... Er zijn een paar dingen waar je op moet letten, zo zijn er regels als je een reward wil redeemen. Na dat je met je Loyalty Points een reward gekocht hebt via het spel, heb je 90 dagen om deze te verzilveren/innen/redeemen via Mlife. In deze stap kan je via Mlife dus ook kiezen wanneer je je reward wil gebruiken, bv bij een overnachting. Je moet dus ook een Mlife account hebben (gratis). De gegevens op deze Mlife account moeten ook overeenkomen met de gegevens die je invult wanneer je de reward koopt in het spel met je Loyalty Points. Maar er je daar aan toe bent, dan weet je wel hoe alles in elkaar zit denk ik. Ook kan je maar 3 rewards gebruiken in een schuivende periode van 30 dagen, je kan dus bv 3 overnachtingen, 3 etentjes of 3 shows innen. Of 1 overnachting, 1 etentje & 1 show te samen. Dat dient om te voorkomen dat mensen hun hele vakantie van één of twee weken gaan sponsoren via het spel, want geloof me, ook al lijken de Loyalty Points van sommigen enorm hoog op dit moment, het spel is verslavend & er zijn dus écht freaks die volgens mij niets anders doen dan de hele dag spelen. Dat zijn die mensen die je in het spel tegen komt met level 267 ofzo :lol:

En ja, je kan dus écht overnachtingen winnen. Hoe meer uren je speelt, hoe sneller je LPs omhoog lopen & hoe mooier de rewards worden. Zoals hier boven gezegd, ik wil graag de One night stay in a Tower Suite in de Mirage.

PS: Net om 16u gekeken of de reward zijn "bij gevuld", maar blijkbaar blijft de Unlock one night in a Tower Suite toch sold out. Ik heb dus het zelfde probleem als PSVWally. Ik heb zeker 15min aan een stuk constant zitten te refreshen & op de rewards zitten te klikken :(
Laatst gewijzigd door Fraa op 29 jan 2013, 16:26, 2 keer totaal gewijzigd.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Neem je toch de 2 night suites van Mirage of Mandalay Bay.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Maar ik moet maar één overnachting hebben, het is de laatste van mijn reis, de dag nadien vlieg ik weer :lol:
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Fraa schreef:Wel, je wil een fake account omdat je waarschijnlijk de vrienden op je gewone Facebook account niet wil lastig vallen met tientallen links van het spel elke dag. Elke keer als jij wat wint, dan vraagt het spel om dat te delen op je prikbord. Als iedereen dat doet, dan krijgt iedereen gratis chips door op die links te klikken. Er bestaan natuurlijk ook apps (Game Feed, All Bonus Checker, Link Clump) om die links aan te klikken, maar zoals hier al aan bod is gekomen, het mag eigenlijk niet en het is dus op eigen risico. Als zij vermoeden dat jij elke dag tien duizenden chips binnen haalt door die apps, dan kunnen ze in principe je Loyalty Points afnemen. Dus je moet zelf uitmaken of je dat wil, sinds de nieuwe restricties betreffende het innen van gratis chips (elke link kan maar 20-30 keer aangeklikt worden en tot een maximum van 20000 chips per dag), is het in ieder geval minder interessant geworden om het te doen. Je hebt dus geen fake account nodig hoor, maar ik heb 't wel gedaan om het spel volledig gescheiden te houden van mijn normale Facebook account. Als je niet wil dat deze geblokkeerd wordt, dan moet je zorgen dat je tenminste een mobiel nummer invult in je gegevens & dat je niet teveel vrienden ineens toevoegt. Je moet er gewoon voor zorgen dat je account er zo echt mogelijk uit ziet ;)

Addertjes, goh... Er zijn een paar dingen waar je op moet letten, zo zijn er regels als je een reward wil redeemen. Na dat je met je Loyalty Points een reward gekocht hebt via het spel, heb je 90 dagen om deze te verzilveren/innen/redeemen via Mlife. Je moet dus ook een Mlife account hebben (gratis). De gegevens op deze Mlife account moeten ook overeenkomen met de gegevens die je invult wanneer je de reward koopt in het spel met je Loyalty Points. Maar er je daar aan toe bent, dan weet je wel hoe alles in elkaar zit denk ik. Ook kan je maar 3 rewards gebruiken in een schuivende periode van 30 dagen, je kan dus bv 3 overnachtingen, 3 etentjes of 3 shows innen. Of 1 overnachting, 1 etentje & 1 show te samen. Dat dient om te voorkomen dat mensen hun hele vakantie van één of twee weken gaan sponsoren via het spel, want geloof me, ook al lijken de Loyalty Points van sommigen enorm hoog op dit moment, het spel is verslavend & er zijn dus écht freaks die volgens mij niets anders doen dan de hele dag spelen. Dat zijn die mensen die je in het spel tegen komt met level 267 ofzo :lol:

En ja, je kan dus écht overnachtingen winnen. Hoe meer uren je speelt, hoe sneller je LPs omhoog lopen & hoe mooier de rewards worden. Zoals hier boven gezegd, ik wil graag de One night stay in a Tower Suite in de Mirage.

PS: Net om 16u gekeken of de reward zijn "bij gevuld", maar blijkbaar blijft de Unlock one night in a Tower Suite toch sold out. Ik heb dus het zelfde probleem als PSVWally. Ik heb zeker 15min aan een stuk constant zitten te refreshen & op de rewards zitten te klikken :(
Hartstikke bedankt voor je informatie! Ik ga er zeker aan beginnen. Jullie horen van me.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer