Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis RolandConnie
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Reis RolandConnie
Wij gaan deze zomer een rondreis maken. Als we van Scottsdale richting Williams rijden is het dan de moeite om via de Apachetrail te gaan of gewoon via de snelweg.
-
- Amerika-ontdekker
San Diego naar Scottsdale
Wij moeten deze zomer als we van San Diego naar Scottsdale gaan een erg lang stuk in de auto zitten, komen we onderweg nog leuke bezienswaardigheden tegen?
Re: San Diego naar Scottsdale
Niet alleen voor deze reis, maar voor overal in Amerika, ga naar roadtrippers.com, en dan aan de linkerkant naar "find places."
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Re: Van Scottsdale naar Williams
Maar wel een eind om.
Via de grote weg is het een uur of 3 naar Williams, via de Apache Trail moet je rekenen op een uur of 7.
Via de grote weg is het een uur of 3 naar Williams, via de Apache Trail moet je rekenen op een uur of 7.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Van Scottsdale naar Williams
Meer dan de moeite,de AT is een prachtige weg om te rijden,en naar Williams is goed te doen, al zal je idd een groot deel van die dag in de auto doorbrengen.
Ik zou het zeker doen.
Ik zou het zeker doen.
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: San Diego naar Scottsdale
Hoeveel tijd hebben jullie? Als je van woestijn houdt kun je je hart ophalen. Death Valley, Joshua en Mohave (allemaal Mojave Desert) hebben we al aangedaan, en Anza-Borrego (onderdeel van de Sonoran Desert) staat nog op ons lijstje. Schijnt een van de mooiste woestijnen te zijn... De Sonoran Desert is een erg groot gebied, en de delen in Arizona zijn bekend om hun hoge cactussen met van die karakterstieke armen (Saguaros).
-
- Amerika-ontdekker
Advies bezienswaardigheden zuidwesten
Wij Gaan in juli 23 dagen naar Amerika. Dit is onze route, graag tips over bezienswaardigheden die we onderweg tegen komen.
Dag 1 en 2, L.A. (Hollywood)
Dag 3, San Diego, (Sea word)
Dag 4 en 5, Scottsdale, (paardrijden)
Dag 6, Williams (GC), (Helicoptervlucht)
Dag 7, Seligman,
Dag 8, 9 en 10, Las Vegas,
Dag 11 Beatty, (Death Valley)
dag 12, Mammoth Lakes
Dag 13 Yosemite Village(Overnachten in Curry Village)
Dag 14, 15 en 16 SanFrancisco
Dag 17 Montery
Dag 18 Pismo Beach
Dag 19, 20, 21 en 22 L.A. (UniversalStudio's, Venice Beache, Shoppen,.......)
Dag 23 Naar huis
Alvast bedankt voor de tips!!!
Dag 1 en 2, L.A. (Hollywood)
Dag 3, San Diego, (Sea word)
Dag 4 en 5, Scottsdale, (paardrijden)
Dag 6, Williams (GC), (Helicoptervlucht)
Dag 7, Seligman,
dag 12, Mammoth Lakes
Dag 14, 15 en 16 SanFrancisco
Dag 17 Montery
Dag 18 Pismo Beach
Dag 19, 20, 21 en 22 L.A. (UniversalStudio's, Venice Beache, Shoppen,.......)
Dag 23 Naar huis
Alvast bedankt voor de tips!!!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Advies bezienswaardigheden zuidwesten
Als je na een aantal reacties je route wat aanpast schrijf het dan wat anders uit, dan zien wij de reisdagen ook wat beter, dus
Dag 1: LA
Dag 2: LA
Dag 3: LA - San Diego (seaworld)
Dag 4: San Diego - Scottsdale
Dag 5: Scottsdale (paardrijden)
etc.
Dat leest wat makkelijker namelijk.
Onderweg van Scottsdale naar de GC kom je door Sedona, daar zou ik ook even rond gaan kijken.
Waarom overnachten in Seligman? Zo'n bijzonder dorp is het ook weer niet, dan zou je bij wijze van spreken net zo goed 2 dagen Williams kunnen nemen lijkt mij als je toch niet in Grand Canyon Village gaat zitten (is er in Tusayan ook niets vrij?). Ik neem aan dat je dag 7 ook nog even naar de GC gaat?
Ik zou er toch voor kiezen om een dag langer in Yosemite te zitten. En daar een dag LA voor op te offeren (dag 2 misschien?)
Voor de rest zou je er voor kunnen kiezen om ipv in Beatty in Death Valley te overnachten.
Verder een leuke trip hoor!
Dag 1: LA
Dag 2: LA
Dag 3: LA - San Diego (seaworld)
Dag 4: San Diego - Scottsdale
Dag 5: Scottsdale (paardrijden)
etc.
Dat leest wat makkelijker namelijk.
Onderweg van Scottsdale naar de GC kom je door Sedona, daar zou ik ook even rond gaan kijken.
Waarom overnachten in Seligman? Zo'n bijzonder dorp is het ook weer niet, dan zou je bij wijze van spreken net zo goed 2 dagen Williams kunnen nemen lijkt mij als je toch niet in Grand Canyon Village gaat zitten (is er in Tusayan ook niets vrij?). Ik neem aan dat je dag 7 ook nog even naar de GC gaat?
Ik zou er toch voor kiezen om een dag langer in Yosemite te zitten. En daar een dag LA voor op te offeren (dag 2 misschien?)
Voor de rest zou je er voor kunnen kiezen om ipv in Beatty in Death Valley te overnachten.
Verder een leuke trip hoor!
-
- Amerika-ontdekker
Re: Advies bezienswaardigheden zuidwesten
Thanks voor de reactie. We hebben alle hotels al geboekt dus daar kunnen we niet meer vanaf wijken. In Seligman komen we s'avonds laat aan dus alleen maar even slapen, maakt dus niet uit dat dit geen leuk stadje is. Sedona lijkt me inderdaad wel gaaf, gaan we beslist bezoeken. In Tusayan was geen hotel meer, vandaar Williams, s'morgensvroeg naar Tusayan rijden (ongeveer een uur) daarna helicoptervlucht. Death Valley was ook vol dus daarom Beatty. In L.A. Willen onze meiden (16 en 20) natuurlijk nog shoppen.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis RolandConnie
Paardrijden in Scottsdale? Is het daar niet veel te warm voor enige activiteit?
Kunnen jullie niets annuleren? Je kunt altijd kijken of er iets vrij komt ergens. Vaak zijn er wel annuleringen. Kijk bijvoorbeeld op http://www.grandcanyonlodges.com voor de GC, en op http://www.xanterra.com voor Death Valley.
Marianne
Kunnen jullie niets annuleren? Je kunt altijd kijken of er iets vrij komt ergens. Vaak zijn er wel annuleringen. Kijk bijvoorbeeld op http://www.grandcanyonlodges.com voor de GC, en op http://www.xanterra.com voor Death Valley.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Route Death Valley
Wij gaan in augustus ook een dag naar Death Valley. Wij slapen de avond hiervoor in Beatty en eindigen deze dag in Mammoth Lakes. wat is de mooiste route om te rijden zodat we ook zoveel mogelijk de bijzondere plekken tegenkomen?
* Note mod (Marco),
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
* Note mod (Marco),
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Re: Route Death Valley
Vanuit Beatty richting Stovepipe Wells, dan richting Furnace Creek. Dan zou ik naar Dantes View gaan, terug via Zabriskies point naar Badwater. Dan weer terug via Artists Drive, Devils Golfcourse en de Sand Dunes richting Mammoth. Dat kan prima in 1 dag en heb je wat hoogtepunten gezien.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ga je op weg naar Beatty ook nog het park in of rij je rechtstreeks van Las Vegas (ik neem aan dat je daar vandaan komt) naar Beatty en wil je alle bezienswaardigheden de volgende dag doen?
Het zou je wel wat meer tijd geven, want het is wel een lange dag van Beatty door DV naar Mammoth Lakes als je nog alle bezienswaardigheden zoals Jaydee84 beschrijft wilt meenemen.
Wij hebben meerdere keren DV bezocht in augustus, op weg naar Mammoth Lakes, zie bijvoorbeeld ons 2004- en 2006-verslag.
Naast de punten die al genoemd zijn zou je ook nog de Twenty Mule Team Canyon Road kunnen rijden, zie daarvoor hier voor mijn verslag. Wat voor auto hebben jullie gehuurd?
Marianne
Het zou je wel wat meer tijd geven, want het is wel een lange dag van Beatty door DV naar Mammoth Lakes als je nog alle bezienswaardigheden zoals Jaydee84 beschrijft wilt meenemen.
Wij hebben meerdere keren DV bezocht in augustus, op weg naar Mammoth Lakes, zie bijvoorbeeld ons 2004- en 2006-verslag.
Naast de punten die al genoemd zijn zou je ook nog de Twenty Mule Team Canyon Road kunnen rijden, zie daarvoor hier voor mijn verslag. Wat voor auto hebben jullie gehuurd?
Marianne
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben in 2011 ook in Beatty overnacht. Zoals Marianne al zei is het dan goed te doen om de dag daarvoor al het één en ander in Death Valley te gaan doen. Zie ons verslag.
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Ik zie nu in een ander topic jullie route:
dag 12, Mammoth Lakes
Je geeft aan dat jullie in Beatty slapen omdat alles vol zit in Death Valley. Ik zou dan vanuit Las Vegas eerder kiezen om bijvoorbeeld in Big Pine te overnachten. Zo kom je perfect binnen (via Pahrump) om vervolgens de bezienswaardigheden te doen die ik hier eerder al heb neergezet.
dag 12, Mammoth Lakes
Je geeft aan dat jullie in Beatty slapen omdat alles vol zit in Death Valley. Ik zou dan vanuit Las Vegas eerder kiezen om bijvoorbeeld in Big Pine te overnachten. Zo kom je perfect binnen (via Pahrump) om vervolgens de bezienswaardigheden te doen die ik hier eerder al heb neergezet.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Jaydee: Dat begrijp ik niet zo goed, waarom Big Pine als ze daarna nog in Mammoth Lakes overnachten? Ik zou Beatty alleen wijzigen als er iets in het park vrij is, en anders zo laten staan.
Marianne
Marianne
Ik bedoel Big Pine ipv Mammoth Lakes. Dus ipv van Beatty - Mammoth de route LV - Big Pine.Martin & Marianne schreef:@Jaydee: Dat begrijp ik niet zo goed, waarom Big Pine als ze daarna nog in Mammoth Lakes overnachten? Ik zou Beatty alleen wijzigen als er iets in het park vrij is, en anders zo laten staan.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Yosemite N.P.
Wij gaan in de zomer een rondreis maken. nu heb ik een vraag over Yosemite. Wij komen 's morgens vanuit Mammoth Lakes, ongeveer 30 minuten rijden. We willen via Lee Vining / de TiogaPass, het park inrijden. Wat is een mooie route om te rijden, wij willen ook Sequoia's zien ( heb gelezen dat ze ook ergens bij Tuolumne Grove staan). Wij slapen eind van de dag in Curry Village en de volgende dag in San Francisco.
* Note mod (Marco),
* Note mod (Marco),
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2337 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties