Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: MyVegas
één opmerking wel, NenE, zo'n grote quotes in je berichten zijn niet nodig 

Reisblog: thisisfraa.be
Vlieg je toch een dag later terugFraa schreef:Maar ik moet maar één overnachting hebben, het is de laatste van mijn reis, de dag nadien vlieg ik weer

Fraa, bij mij gingen ze om 16.19 erop.. Staan nu nog steeds op beschikbaar.
Heb net zelf 2x 2 nachten (account van mezelf en m'n vriend) in the Mirage geredeemed. We zijn beiden zelden voor 16.00 u thuis en had nu toevallig een middag vrij, dus hop..
Wel een vraagje, heb nu m'n MyVegas nog niet gekoppeld aan m'n MLife, in de mail staat dat ze vragen naar je Mlife OR redemption code. Betekend dat dat ik deze niet voor het bellen hoef aan te maken?

Heb net zelf 2x 2 nachten (account van mezelf en m'n vriend) in the Mirage geredeemed. We zijn beiden zelden voor 16.00 u thuis en had nu toevallig een middag vrij, dus hop..

Wel een vraagje, heb nu m'n MyVegas nog niet gekoppeld aan m'n MLife, in de mail staat dat ze vragen naar je Mlife OR redemption code. Betekend dat dat ik deze niet voor het bellen hoef aan te maken?
oke even een vraag, ik heb vorige week de 2 nachten voor mirage genomen.
nu heb ik er al een paar keer heen gebeld maar ze zeggen allemaal dat je deze maar tot en met juli kan boeken....
ik dacht toch echt dat ik hier gelezen had dat er al meer mensen deze na juli hebben geboekt.
mijn vraag, wat moet ik nu doen?? ik wil deze 2 nachten graag eind september.
welk telefoonnummer bellen jullie? en welke dag en tijdstip? (wel een heel gedoe zo zeg...)
nu heb ik er al een paar keer heen gebeld maar ze zeggen allemaal dat je deze maar tot en met juli kan boeken....
ik dacht toch echt dat ik hier gelezen had dat er al meer mensen deze na juli hebben geboekt.
mijn vraag, wat moet ik nu doen?? ik wil deze 2 nachten graag eind september.
welk telefoonnummer bellen jullie? en welke dag en tijdstip? (wel een heel gedoe zo zeg...)
Exact om 16 uur is er meestal nog niets gerefresht. Ik merk dat het voor sommige rewards 16.06u is bijvoorbeeld, voor andere nog later...
Memories...
Hallo,
Ik zit aan level 80 bijna 84000 LP en ik wil binnenkort 2 nachten redeemen. We reizen in augustus.
Alleen,... wij reizen met onze 2 kinderen. Weet er iemand welke kamer 2 queensize bedden heeft? Ik heb de indruk dat er overal 1 king staat.
Groetjes,
Roxy
Ik zit aan level 80 bijna 84000 LP en ik wil binnenkort 2 nachten redeemen. We reizen in augustus.
Alleen,... wij reizen met onze 2 kinderen. Weet er iemand welke kamer 2 queensize bedden heeft? Ik heb de indruk dat er overal 1 king staat.
Groetjes,
Roxy
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik denk dat je dan sowieso een gewone kamer moet nemen, dus geen suite bv. En als je de reward hebt gekocht in het spel & je belt Mlife op, vraag dan uitdrukkelijk om een 2 queen room.roxy schreef:wij reizen met onze 2 kinderen. Weet er iemand welke kamer 2 queensize bedden heeft? Ik heb de indruk dat er overal 1 king staat.
Zou moeten werken denk ik

Die info stond hier al eigenlijk, via de google zoekbalk boven aan had je dat makkelijk kunnen vinden.dexter schreef: nu heb ik er al een paar keer heen gebeld maar ze zeggen allemaal dat je deze maar tot en met juli kan boeken....
Maar het is dus: +1 855 881 6074 (tussen 15u & 20u)
Verder is dat vrij raar dat het maar t/m juli kan, want ik heb ook al gelezen dat mensen voor september geboekt hadden.
Nope, blijven hier op Sold Out staan. Ik heb van 15u50 tot nu zitten te refreshen, de reward blijft op sold out staanEms2012 schreef:Fraa, bij mij gingen ze om 16.19 erop.. Staan nu nog steeds op beschikbaar.![]()

Je koppelt je MyVegas niet aan je Mlife account eigenlijk, als je je reward koopt in het spel moet je je naam & emailadres invullen, deze moet overeenkomen met die van je Mlife account. Best maak je je Mlife account aan voor je je reward gaat kopen in het spel, nadien krijg je dan die mail ivm je reward. Wel is het zo dat de naam die je invult in het spel bij't kopen van de reward niet meer gewijzigd kan worden, je kan dus maar één facebook account gebruiken in samenwerking met één Mlife account. Na het ontvangen van de email bel je naar Mlife & je geeft je redemption code door. Telefonisch kan je dan je reward innen & op een datum plakken. Eenmaal in het hotel zelf moet de persoon waar de Mlife account op geregistreerd staat dus ook aanwezig zijn

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
001 702730 7000
Je kan beter dit nummer bellen.
Het andere nummer, daar krijg je inderdaad antwoorden als : dat nummer is niet meer geldig, of je kan maar tot juli boeken.
Bovenstaand nummer hebben wij van een medewerkster gekregen en daar lukte het van de eerste keer.
Het andere nummer, daar krijg je inderdaad antwoorden als : dat nummer is niet meer geldig, of je kan maar tot juli boeken.
Bovenstaand nummer hebben wij van een medewerkster gekregen en daar lukte het van de eerste keer.
Groetjes,
Carine
Carine
Misschien overbodig, omdat je goed op de hoogte bent van alles, maar heb je wel steeds MyVegas opnieuw opgestart ook? Of alleen via het spel de Rewards pagina? Want ik moest dus wel echt het spel opnieuw opstarten om het te zien.Fraa schreef:Nope, blijven hier op Sold Out staan. Ik heb van 15u50 tot nu zitten te refreshen, de reward blijft op sold out staan![]()
Ik heb inmiddels dus 2 overnachtingen geredeemed zonder MLife account, maar zal hem nu vast aanmaken met dezelfde mailadressen.Fraa schreef:Je koppelt je MyVegas niet aan je Mlife account eigenlijk, als je je reward koopt in het spel moet je je naam & emailadres invullen, deze moet overeenkomen met die van je Mlife account. Best maak je je Mlife account aan voor je je reward gaat kopen in het spel, nadien krijg je dan die mail ivm je reward. Wel is het zo dat de naam die je invult in het spel bij't kopen van de reward niet meer gewijzigd kan worden, je kan dus maar één facebook account gebruiken in samenwerking met één Mlife account. Na het ontvangen van de email bel je naar Mlife & je geeft je redemption code door. Telefonisch kan je dan je reward innen & op een datum plakken. Eenmaal in het hotel zelf moet de persoon waar de Mlife account op geregistreerd staat dus ook aanwezig zijn
^ Dank voor het andere nummer.

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nee nee hoor, ik refresh telkens de hele paginaEms2012 schreef:Misschien overbodig, omdat je goed op de hoogte bent van alles, maar heb je wel steeds MyVegas opnieuw opgestart ook? Of alleen via het spel de Rewards pagina? Want ik moest dus wel echt het spel opnieuw opstarten om het te zien.:

Misschien moeten we onze eige AllesAmerika FAQ opstellen van MyVegas, volgens mij kan dat wel handig zijn voor de mensen die er pas aan beginnensachasenne schreef:001 702730 7000

Daar ging ik al een beetje vanuit.
Wel vreemd dat ik ze wel zag staan dan en jij niet.
Volgens mij is er een paar pagina's terug aan iemand (weet niet meer wie) gevraagd om een update te schrijven met tips & tricks voor de beginpost.

Volgens mij is er een paar pagina's terug aan iemand (weet niet meer wie) gevraagd om een update te schrijven met tips & tricks voor de beginpost.
bedankt voor de tip carine!!
ik ga het straks proberen, hoop dat het lukt
ik ga het straks proberen, hoop dat het lukt

-
- Amerikafan
Ik heb wel pas het 'normale' nummer gebeld en geboekt voor augustus... Maar als ik de volgende keer een show ga redeemen ga ik i.i.g. dat nummer bellen, thanx!
Ik heb afgelopen zaterdag de 2 kamer Mirage deluxe room redeemed.. deze kwam er rond 16:15 op. Oja en toen ik belde om de kamer te boeken werd er aan mij wel gevraagd of ik een King of 2 Queen wilde hebben en non smoking/smoking.

Ik heb afgelopen zaterdag de 2 kamer Mirage deluxe room redeemed.. deze kwam er rond 16:15 op. Oja en toen ik belde om de kamer te boeken werd er aan mij wel gevraagd of ik een King of 2 Queen wilde hebben en non smoking/smoking.
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
nou heb dat nummer gebeld en ook deze vrouw wist te vertellen dat het absoluut niet mogelijk
was om na 31 juli deze overnachtingen te boeken.
word echt helemaal gek nu...
iemand nog een idee wat te doen?
heb in totaal al wel 5x gebeld en nog niet gelukt
was om na 31 juli deze overnachtingen te boeken.
word echt helemaal gek nu...
iemand nog een idee wat te doen?
heb in totaal al wel 5x gebeld en nog niet gelukt
-
- Amerikafan
Om welk hotel gaat het? Misschien dat het verschilt per hotel? (thank god dat ik al geboekt heb)
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
the mirage 2 nachten volgens mij deluxe room als ik het goed heb
-
- Amerikafan
Oke, naja die heb ik wel geboekt via dat nummer, weird...
Nu heb ik wel een over-Amerikaans accent omdat ik er een jaar gewoond heb, dus misschien dat ze een haat tegen (onwetende) buitenlanders hebben?

2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Volgens mij is het een zootje ongeregeld.
Misschien bewust ontmoedigend?
Misschien bewust ontmoedigend?
Groetjes,
Carine
Carine
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik irriteer me er echt aan onderhand. Kan refreshen wat ik wil, maar alles blijft gewoon op sold out staan. Ik zal donderdag (vrije dag) eens om 15.59 mijn computer opnieuw opstarten ofzo?
Overigens speel ik voor de 2 night suite in de mirage van 90000 pnt of de 2 nights stay in de mandalay bay voor 100000pnt.
Het gekke is wel overigens dat de 2 night deluxe room vandaag wel beschikbaar is ... nog 1 voor vandaag zelfs Fraa!
Overigens speel ik voor de 2 night suite in de mirage van 90000 pnt of de 2 nights stay in de mandalay bay voor 100000pnt.
Het gekke is wel overigens dat de 2 night deluxe room vandaag wel beschikbaar is ... nog 1 voor vandaag zelfs Fraa!
Laatst gewijzigd door PSVwally op 29 jan 2013, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.