Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels in Las Vegas, duur! Help!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Hotels in Las Vegas, duur! Help!
klinkt goed! ben echt al blij met mijn keuze voor de Signature! 

Ja dat kwam ineens in me op toen ik aan het kijken was voor de Vdara en daar heb je wel een keuken maar geen materiaal :/
Trouwens, in een "dit is de suite" filmpje op youtube komt de Vdara er niet echt goed uit...lamp kapot, telefoon kapot, toiletrolhouder hangt op half 7, weegschaal kapot. Allemaal van die kleine dingen die niet helpen...
Trouwens, in een "dit is de suite" filmpje op youtube komt de Vdara er niet echt goed uit...lamp kapot, telefoon kapot, toiletrolhouder hangt op half 7, weegschaal kapot. Allemaal van die kleine dingen die niet helpen...
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ja ik ook! Ook al moet ik nog 8 maanden wachten, heb er nu al zin inTipsy_1 schreef:klinkt goed! ben echt al blij met mijn keuze voor de Signature!

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
en we kunnen dan gebruik maken van het zwembad van het MGM grand, dat is toch ook een groot pluspunt, waar daar is een lazy river en als ik het goed voorheb is het een van de mooiste zwembaden van Vegas! 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb ook zitten kijken voor een hotel in Las Vegas en ben op deze website terecht gekomen http://www.travelrepublic.co.uk/
De prijzen zijn een stuk lager dan ik tot nu toe heb gezien.
Iemand ervaring met deze site.
Ze vragen een kleine aanbetaling en de rest moet 6 weken voor aankomst binnen zijn.
De prijzen zijn een stuk lager dan ik tot nu toe heb gezien.
Iemand ervaring met deze site.
Ze vragen een kleine aanbetaling en de rest moet 6 weken voor aankomst binnen zijn.
Let wel op dat het geen per persoon prijzen zijn.
Zeer goede ervaring gehad met Travelrepublic. Zijn heel vaak stukken goedkoper. Er zit echter wel een flinke addder onder het gras. Gratis annuleren, daar doen ze niet aan. Lees dus zeer goed de voorwaarden en weet dat je (boetes daargelaten) aan je hotelkeuze vastzit als je ervoor kiest.
Ik zoek nog een mooi hotel voor 26 mei/27mei, ook precies op een zondag dus als ik op die datum zoek zie ik erg hoge prijzen. Ik heb wel een auto tot mijn beschikking, maar op de strip verblijven lijkt me ook leuk. Ik heb echt geen idee welk hotel mooi/spectaculair is.
Hoe kan ik dit het goedkoopst doen? Ik hoorde dat sommige mensen een spelletje spelen MyVegas, kan ik daarmee korting verkrijgen? Of op welke site's kan ik goedkope overnachtingen boeken? Tips iemand?
Hoe kan ik dit het goedkoopst doen? Ik hoorde dat sommige mensen een spelletje spelen MyVegas, kan ik daarmee korting verkrijgen? Of op welke site's kan ik goedkope overnachtingen boeken? Tips iemand?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ga begin Mei, speel idd MyvVegas, maar aangezien ze een beetje ten onder gaan aan hun eigen succes zou ik daar misschien niet meer aan beginnen. Verslavend en vooral tijdrovend! Maja, evt wel gratis als je de boel kunt redeemen.
Lees het all about las vegas topic eens door, daar vind je oo kveel info over sites waar je evt aanbiedingen op kunt vinden.
Lees het all about las vegas topic eens door, daar vind je oo kveel info over sites waar je evt aanbiedingen op kunt vinden.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
De overnachtingen via het spel myvegas gelden niet op een zondag. Daar kom je dus niet verder mee.
Groetjes,
Carine
Carine
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Er staat toch meestal Sunday through Thursday? Voor mij komt dat over zodat je ze niet op een vrijdag of zaterdag mag gebruiken & alle andere dagen wel.
Je kan dus wel een overnachting op een zondag boeken volgens mij.
Je kan dus wel een overnachting op een zondag boeken volgens mij.
Reisblog: thisisfraa.be
-
- Amerika-ontdekker
Tis memorial weekend
Wat is memorial weekend precies en wanneer is dat?
Kom op zeg. Toets even memorial weekend in op Google.... De eerste hit leert je het volgende:NenE schreef:Wat is memorial weekend precies en wanneer is dat?
Memorial Day is een Amerikaanse feest- en gedenkdag, gehouden op de laatste maandag in mei, waarop de gesneuvelde Amerikaanse militairen herdacht worden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 2838 Weergaves
-
Laatste bericht door Elendan
-
- 4 Reacties