Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas
-
- Amerikafan
- Partner van: RemcoUSA
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: MyVegas
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik heb nu iets 31.000 LP En speel het spel vanaf begin januari zit in level 40.
Ben nu bezig met het Luxor te bouwen ne moet hierna nog 3 hotels..
Ik twijfel over welk hotel ik moet kiezen voor mijn reward.
In juni verblijf ik 2 nachten in Vegas alvorens we gaan beginnen aan onze rondreis en voor deze dagen wilde ik mijn "punten" inleveren.
Ik twijfel:
2 nights Tower Deluxe Room in The Luxor kost 42.500 LP -> deze moet ik wel redden dacht ik zo. Kost 216,67 normaal
2 nights Deluxe Room in The Mirage kost 75.000 L.P -> Dit word ik denk ik krap?? Kost 238,21 normaal
Waar ik vooral mee zit is het verschil qua L.P Bijna het dubbele. Maar qua euro's niet zoveel verschil.
Is The Mirage echt zoveel beter? Ik heb filmpjes gekeken van de hotelkamers maar eerlijk gezegd vind ik qua kamer Luxor nog mooier/sjieker
Klopt het dat er een treintje van het luxor naar de strip gaat?? Dan vind ik de afstand ook niet erg...
Komt er wel eens een andere award bij? Bvb nieuwe hotels die meedoen? Ik zou eigenlijk graag in Monte Carlo willen slapen maar daarvan zie ik geen "gratis" rooms..
Ik heb nu iets 31.000 LP En speel het spel vanaf begin januari zit in level 40.
Ben nu bezig met het Luxor te bouwen ne moet hierna nog 3 hotels..
Ik twijfel over welk hotel ik moet kiezen voor mijn reward.
In juni verblijf ik 2 nachten in Vegas alvorens we gaan beginnen aan onze rondreis en voor deze dagen wilde ik mijn "punten" inleveren.
Ik twijfel:
2 nights Tower Deluxe Room in The Luxor kost 42.500 LP -> deze moet ik wel redden dacht ik zo. Kost 216,67 normaal
2 nights Deluxe Room in The Mirage kost 75.000 L.P -> Dit word ik denk ik krap?? Kost 238,21 normaal
Waar ik vooral mee zit is het verschil qua L.P Bijna het dubbele. Maar qua euro's niet zoveel verschil.
Is The Mirage echt zoveel beter? Ik heb filmpjes gekeken van de hotelkamers maar eerlijk gezegd vind ik qua kamer Luxor nog mooier/sjieker
Klopt het dat er een treintje van het luxor naar de strip gaat?? Dan vind ik de afstand ook niet erg...
Komt er wel eens een andere award bij? Bvb nieuwe hotels die meedoen? Ik zou eigenlijk graag in Monte Carlo willen slapen maar daarvan zie ik geen "gratis" rooms..
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik weet niet wat het is vandaag maar ik heb al heel wat 2000 chips links bij my vegas friends, bij de 500+, deze tellen niet mee bij de 20.000chips. Dus wie er tijd heeft. Start collecting! 

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
@Ina:
Nu je het zegt, ik heb er net ook minstens een stuk of zes opgehaald!
De andere had ik blijkbaar al gehad.
Ben net klaar met het bouwen van MGM en nu val ik zo'n beetje in een zwart gat.
Ik zit op 28.265 lp's en heb nog tot eind maart voor we vertrekken.
We zijn maar krap twee dagen in LV en de overnachting wilden we absoluut in The Cosmopolitan, dus die is al geboekt.
Nu heb ik dus al twee rewards, één voor diner (NYNY) en één voor lunch (Bellagio).
Wat zouden jullie daar nog bij doen? Show, bar/lounge, attractie...?
Ik heb Zumanity overwogen, maar die blijkt helaas niet beschikbaar op de gewenste datum.
Aanraders? Iemand?
Nu je het zegt, ik heb er net ook minstens een stuk of zes opgehaald!

De andere had ik blijkbaar al gehad.
Ben net klaar met het bouwen van MGM en nu val ik zo'n beetje in een zwart gat.
Ik zit op 28.265 lp's en heb nog tot eind maart voor we vertrekken.
We zijn maar krap twee dagen in LV en de overnachting wilden we absoluut in The Cosmopolitan, dus die is al geboekt.
Nu heb ik dus al twee rewards, één voor diner (NYNY) en één voor lunch (Bellagio).
Wat zouden jullie daar nog bij doen? Show, bar/lounge, attractie...?
Ik heb Zumanity overwogen, maar die blijkt helaas niet beschikbaar op de gewenste datum.
Aanraders? Iemand?
Memories...
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Daar net bij de bonus spin geluk gehad & voor de eerste keer sinds ik het spel speel eens LPs gekregen. Meteen de Suite in de Mirage gekocht voor 90.000 LPs, de Unlock versie stond hier weer gewoon op sold out. Ik heb al proberen te bellen met het nummer dat Carine hier 2 pagina's terug vermeld had, maar ik krijg niemand aan de lijn. Ook krijg ik te horen dat het Monte Carlo room reservations is.
Het gaat dus om dit nummer: 001 702730 7000
Nu ben ik momenteel aan't bellen op het nummer dat in de email vermeld stond (001 855-881-6074), maar de vrouw aan de lijn moest me door verbinden naar iemand die me met het redeemen ging helpen. Dat is nu al zo'n 7min dat ik een muziekje hoor, maar verder niets :p
Nu ben ik momenteel aan't bellen op het nummer dat in de email vermeld stond (001 855-881-6074), maar de vrouw aan de lijn moest me door verbinden naar iemand die me met het redeemen ging helpen. Dat is nu al zo'n 7min dat ik een muziekje hoor, maar verder niets :p
Reisblog: thisisfraa.be
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Natuurlijk valt mijn GSM uit gedurende het gesprek, blijkbaar had ik mijn 20€ belkrediet er door gejaagd tijdens het bellen. Nu maar via skype dus, pff
Zie je bij mij is het ook al zo duur als ik bel. ruim 1 euro per minuut.
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Net maar terug via Skype gebeld, meteen gezegd dat de verbinding weg was gevallen tijdens de reservatie & dat de persoon die me aan't helpen was "Casey" heette. Ze hebben me netjes terug naar hem door verbonden & 3min later was alles in orde. Ik heb ook een confirmation number gekregen & hij vroeg me ook of ik een email van de reservatie wou hebben, maar daar ben ik nog op aan het wachten.
Maar alles lijkt in orde in ieder geval
Maar alles lijkt in orde in ieder geval

Mooi om al jullie verhalen te horen!
Ik vind het op het moment redelijk snel gaan. Speel sinds gister 17:00 uur en heb nu al 7000 LP. Het zal in de loop der tijd wel een stuk langzamer gaan. Is er ergens een website waar ik alle rewards kan bekijken?
Ik vind het op het moment redelijk snel gaan. Speel sinds gister 17:00 uur en heb nu al 7000 LP. Het zal in de loop der tijd wel een stuk langzamer gaan. Is er ergens een website waar ik alle rewards kan bekijken?
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb nu nog maar 500 LPs over
Maar nu is er geen druk meer om die overnachting binnen te halen, dus ik ga enkel nog wat op het gemakje spelen om wat extraatjes binnen te halen (buffets, shows, etc).

Maar nu is er geen druk meer om die overnachting binnen te halen, dus ik ga enkel nog wat op het gemakje spelen om wat extraatjes binnen te halen (buffets, shows, etc).
@NenE:
De rewards staan gewoon op de MyVegas app, hoor.
Als je de Strip ziet, links bovenaan kijken bij "rewards". Je kunt ze bekijken per hotel, per soort (overnachtingen, restaurants e.d.), per prijscategorie enz.
Met dat laatste bedoel ik het aantal lp's dat je moet hebben voor een bepaalde groep van rewards.
De rewards staan gewoon op de MyVegas app, hoor.
Als je de Strip ziet, links bovenaan kijken bij "rewards". Je kunt ze bekijken per hotel, per soort (overnachtingen, restaurants e.d.), per prijscategorie enz.
Met dat laatste bedoel ik het aantal lp's dat je moet hebben voor een bepaalde groep van rewards.
Memories...
-
- Amerika-ontdekker
Begrijp ik goed dat je gebeld hebt ondanks dat de reward op sold out stond en dat je het voor elkaar hebt gekregen? Dan begrijp ik namelijk het principe niet meer. Je moet toch de reward ''kopen''. Daarna ontvang je een mail met telefoonnummer en reserveringsnummer/aankoopnummer en dan bel je om daadwerkelijk te boeken?
Fraa schreef:Daar net bij de bonus spin geluk gehad & voor de eerste keer sinds ik het spel speel eens LPs gekregen. Meteen de Suite in de Mirage gekocht voor 90.000 LPs, de Unlock versie stond hier weer gewoon op sold out. Ik heb al proberen te bellen met het nummer dat Carine hier 2 pagina's terug vermeld had, maar ik krijg niemand aan de lijn. Ook krijg ik te horen dat het Monte Carlo room reservations is.
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nee nee hoor. Ik zeg toch dat ik de suite gekocht heb voor 90.000 LPs, de Unlock versie van de zelfde reward kost maar 45.000 LPs. Maar die Unlock versie staat dus telkens op sold out. Ik heb dus de gewone Tower suite reward gekocht & nadien gebeld om de reward te redeemen. Je belt dus enkel om een datum op je reservering te plakken & dan krijg je ook een confirmation number daar van.
Zolang je niet belt om je reward te redeemen is er ook geen overnachting voor jou gereserveerd & vervalt je reward na 90 dagen, je moet dus ook bellen om het te finaliseren.
Zolang je niet belt om je reward te redeemen is er ook geen overnachting voor jou gereserveerd & vervalt je reward na 90 dagen, je moet dus ook bellen om het te finaliseren.
Het is me dan eindelijk gelukt om de 2 nachten mirage te boeken joehoeee
met grote dank aan carine voor alle hulp!
De mevrouw aan de telefoon zei dat je geen bevestigingsmail krijgt en dat het confirmation nummer
wat ik gekregen heb genoeg is. Dit klopt? (zoooo blij en opgelucht)
met grote dank aan carine voor alle hulp!
De mevrouw aan de telefoon zei dat je geen bevestigingsmail krijgt en dat het confirmation nummer
-
- Amerika-ontdekker
Okay. Dan begrijp ik het wel goed. Dat gaat dan dus om de one night suite.
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mij vroegen ze of ik een email wou ter bevestiging (nog altijd niet gekregen trouwens). Daar zou trouwens ook de prijs van de kamer in staan, maar die moest ik negeren, dat zou enkel voor de interne boekhouding dienen. Wel heb ik ook zo'n confirmation number gekregen, dus het is normaal gezien in orde. Maar als je terug belt & uitdrukkelijk vraagt om een bevestigingsemail, dan zullen ze dat wel versturen denk ik. Ik wacht nog af tot morgen, als ik dan geen email heb gekregen, dan bel ik nog eens even terug via Skype.dexter schreef:De mevrouw aan de telefoon zei dat je geen bevestigingsmail krijgt en dat het confirmation nummer
Nog een tip voor de mensen die willen redeemen dus, bel niet met je eigen mobiel toestel. Ik was 23€ kwijt voor 14min bellen, via Skype kost het je bijna niets.
-
- Amerika-ontdekker
pff... Gaat als een trein vandaag. Van level 44 naar 50 en van 44000 LP naar 53000.. ''t moet nog even zo doorgaan 

Stomme vraag misschien - maar hoe bel ik via Skype naar dat nummer? 

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je moet eerst geld op je skype account laden, ik heb daar 3 jaar geleden eens 10€ op gezet & ik heb nog altijd 4€ over, bellen kost je dus quasi niets op die manier (2.3 dollar cent per minuut geloof ik).
Als er eenmaal geld op staat kan je gewoon een nummer intikken & opbellen (bv van op je computer of smartphone via hun app).
Als er eenmaal geld op staat kan je gewoon een nummer intikken & opbellen (bv van op je computer of smartphone via hun app).
Dan ga ik dat maar eens doen! Lijkt me goedkoper dan bellen via onze huistelefoon.