Sorry, ik had dat inderdaad wat anders moeten opschrijven.Gudrun schreef:Maar Cees A zei het ie 't zo nooit zelf zou doen. Daarmee da ik vroeg hoe dan wel. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Wat ik bedoelde was dat ik er zowiezo een heel ander reistempo op na hou.
Ik hoef niet meer zo nodig in 3 weken 3 verschillende Amerikaanse staten door te racen. Been there - Done that
Ik kan gerust een hele week in plaatsen als Moab en Page doorbrengen zonder me te vervelen en ook de nationale parken krijgen van mij meer dan de gebruikelijke aandacht.
Als ik echter reisadviezen ga geven in die trend begint iedereen zich hier voorzichtig af te vragen of ik geestelijk nog wel in orde ben. (als ze dat al niet doen)

Als rondreis is de route zoals ik 'm plaatste is goed te doen.
Je hebt voldoende tijd in de nationale parken om alle highlights te zien en wat korte en middellange wandelingen te maken.
Wat ik nog zou wijzigen (maar da's echt persoonlijk) zijn die 2 dagen in LA aan het begin van je reis. Ik zou die dagen naar het eind verplaatsen.
Het is altijd fijn als je na zo'n hele rondreis aan het einde van die reis nog een paar dagen kunt uitrusten op je eindbestemming.
Maar als je die behoefte niet hebt moet je 't gewoon laten zoals het nu is.
Als je route straks helemaal definitief is zal ik je nog wat tips geven met wat je allemaal kunt doen en ondernemen in de plaatsen die je aandoet.
Succes met plannen,
Cees