Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: MyVegas
Je kan zelfs een gepersonaliseerd nummer aanvragen in je account, mensen kunnen je dan ook terug bellen daar op. Als je bv mobiel internet op je smartphone hebt & de skype app er op hebt staan, dan komen de gesprekken via daar binnen.
Reisblog: thisisfraa.be
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je de uren die je in het spel moet stoppen zou kunnen gaan werken voor een normaal uurloon, levert dat veel meer op dan de waarde van de rewards die je kunt verdienen. Dus ik denk dat je het moet zien als een leuk spel waar je ook nog iets aan over kunt houden, als je het niet leuk vindt zou ik het zonde van mijn tijd vinden.NenE schreef:Ik ben aan het bekijken of het voor mij gunstig is om door te gaan met MyVegas of niet. Ik heb nu twee dagen gespeeld en heb 4200 LP (vooral omdat je aan het begin hard gaat). Ik wil 1 of 2 gratis overnachtingen winnen. Maar ik lees overal dat het veel moeilijker is om aan chips te komen dan vroeger en dat ze een beetje ondergaan aan hun eigen succes. Is het voor mij rendabel om door te gaan? Hoeveel LP kan ik per dag maken, zonder te " cheaten" ?
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Toch iets raar aan de hand, toen ik daar straks de redemption line belde, kreeg ik de vraag of ik een email ter bevestiging wou. Natuurlijk wou ik dat, maar ondertussen zijn we 4-5u verder & ik heb nog altijd geen email ontvangen. Ik belde daar net nog even terug om te vragen of ze me die email misschien opnieuw konden versturen, maar nu zegt die kerel aan andere kant van de lijn dat ze dus nooit emails versturen ter bevestiging. Ik ga dat nummer van Carine toch nog eens proberen. Ondanks het feit dat ze me de eerste keer goed hebben geholpen op het nummer dat in de reward-email stond, was deze persoon enorm kort & arrogant.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het ligt er zo aan wie je aan de lijn krijgt. Eerst konden we niet voor september boeken, bij een ander wel. Op verzoek kreeg ik wel een email, kwam heel snel binnen. Moest er wel echt om vragen. Had het nummer uit de reward email gebeld. Beide dames waren erg vriendelijk en namen alle tijd. Moet ik anders voor je bellen Fraa, wie weet helpt het 

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zal nog eens proberen zo meteen. Als dat niet helpt, dan bel ik gewoon naar Mirage reservations. Ik heb een confirmation number, dus normaal gezien moeten ze dat in hun systeem kunnen terug vinden.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Belangrijke informatie over het ophalen van je dagelijkse 20.000 chips, dit schreef 1 van de ingewijde van het spel op MyVegas and friends-forum:
Dus het gebruik van All bonus Checker is gewoon toegestaan, zo halen wij ook met 2 accounts dagelijks onze 40.000 punten binnen.Duurt wel langer dan met het gebruik van Link-clumb , maarja het werkt wel.According to Monty using a program or app to automatically collect chips for you is a no-no. But as long as you collect the links manually you are okay. So if you just use an app that puts them all in the same place, like game feeds or all bonus checker, and click on each link to collect, you should be fine. It's also worth noting that Monty said, due to these new chip limits, he is no longer too worried about chip collecting... I wonder why...
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Dit is wel een populair topic zeg 
Binnenkort zitten we aan de 1000 posts en moet er een deel 2 geopend worden

Binnenkort zitten we aan de 1000 posts en moet er een deel 2 geopend worden

Groetjes,
Carine
Carine
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb nu rechtstreeks naar Mirage reservations gebeld & het meisje aan de lijn was zéér vriendelijk deze keer
Maar volgens hun is het dus ook onmogelijk om een confirmatie email te verkrijgen, dat is volgens hun de normale gang van zaken als het om gratis kamers gaat. Wel heeft ze mijn reservatie bekeken & alle informatie klopt, dus ik zal het maar als afgehandeld beschouwen 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je kunt trouwens ook zelf je reservering bekijken met je confirmationnumber. Net zelf gechecked, stond er.
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nope, bij mij staat er: "This reservation can not be looked up online, please call Mirage reservations at 800 627-6667"
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fraa, heb je die suite voor 1 nacht of die voor 2 nachten? ( vaag dag die dezelfde prijs hebben). Ik ga morgen vanaf 15.58 eens een half uur flink F5-en en facebook opnieuw opstarten denk ik. 

- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb echt wel n confirmatiemail gehad. Het lukt me niet om m te copieren en hier te zetten. Beveiligd ?
Groetjes,
Carine
Carine
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het is voor één nacht, want ik had nog maar één overnachting nodig, de dag nadien vlieg ik weer terug. Trouwens, de overnachting is geboekt voor zondag 22 september. Gisteren werd door Carine in een andere topic vermeld dat het niet mogelijk was om je reward voor een hotelkamer op een zondag te redeemen, maar dat gaat dus wel. Ook heb ik op de site van Mirage gekeken naar de normale kamerprijs voor die dag, een whopping 338$ uitgespaardPSVwally schreef:Fraa, heb je die suite voor 1 nacht of die voor 2 nachten? ( vaag dag die dezelfde prijs hebben). Ik ga morgen vanaf 15.58 eens een half uur flink F5-en en facebook opnieuw opstarten denk ik.

Ik geloof je wel hoor, daarom dat ik er ook op aandrong om die email zelf te verkrijgen. Maar blijkbaar doen ze dat niet (meer). De email is niet beveiligd, waarschijnlijk is het een afbeelding ofzo?sachasenne schreef:Ik heb echt wel n confirmatiemail gehad. Het lukt me niet om m te copieren en hier te zetten. Beveiligd ?
Maak anders een printscreen, al moet dat natuurlijk niet, want niemand twijfelt er aan dat je die mail hebt gekregen

- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hier is de confirmatie van Carine, het lukte haar zelf niet meteen om deze hier weer te geven 

- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wel is het raar dat het logo van Mirage er boven op staat & in die confirmatie zelf staat MGM Grand :p
Bij mij blijft de All Bonus Checker op Facebook hangen op de tekst:
Erg jammer :<Loading Your Bonuses.
Please Wait...
Bij mij ook. Ik gebruik hem dus niet, alleen de game feeds app, maar dan meermaals per dag, anders kom je nooit aan 20000 chips.
Memories...
@minime
Gebruik je die alleen om Feeds van je facebook vrienden te collecten of ook op een andere manier? Zo ja, hoe precies?
Op mijn facebook pagina staan namelijk pas om de paar uur linkjes voor 101 coins. Dan schiet het niet echt op.
Gebruik je die alleen om Feeds van je facebook vrienden te collecten of ook op een andere manier? Zo ja, hoe precies?
Op mijn facebook pagina staan namelijk pas om de paar uur linkjes voor 101 coins. Dan schiet het niet echt op.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer: