Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Edit traveler information bij United

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
daiquiri
Amerika-newbie

Edit traveler information bij United

Bericht door daiquiri »

Over een aantal weken ga ik naar New York en ik probeer al weken de traveler information bij United in te vullen en aan te passen. Echter als ik het elke keer helemaal ingevuld heb en op submit druk, dan is alles weer weg. Enig idee hoe dit kan?

Verder lees ik dat je deze informatie anders door moet geven bij de check-in. Kan dit dan ook online of alleen op de luchthaven?

Ik wil natuurlijk niet dat ik straks een probleem heb..
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Edit traveler information bij United

Bericht door pumi1000 »

Dit hadden wij afgelopen juli ook. Meerdere keren geprobeerd, maar iedere keer als ik weer inlogde was alles weer weg. Op het vliegveld is nergens naar gevraagd.
Voor de fusie met Continental stond er wel altijd zo'n groen vinkje bij je gegevens en bleef het ook staan, maar na de fusie kreeg ik het niet meer ingevuld. Is dus nu nog niet opgelost lees ik.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
knop
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Edit traveler information bij United

Bericht door knop »

Bellen naar United kan ook, dan wordt alles meteen aangepast.
Groet,
Frans
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer