Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar excursies boeken?
Waar excursies boeken?
Hoi iedereen,
Eind februari ga ik met mijn man voor een weekje naar NY!
Kijken er enorm naar uit!
Ben volop bezig met voorbereiden en uitzoeken welke uitstappen we allemaal kinnen doen. Nu vroeg ik me af waar je het best die excursies kan boeken, een betrouwbare plaats.
Of stellen jullie voor om hier al alles te boeken dat we daar dan niet meer moeten rondkijken om te boeken?
Als we hier boeken dan denk ik dat de tickets gebonden zijn aan een welbepaalde datum. Wat natuurlijk vervelend is gezien het weer een rol zal spelen welke uitstap we welke dag zouden doen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Eind februari ga ik met mijn man voor een weekje naar NY!
Kijken er enorm naar uit!
Ben volop bezig met voorbereiden en uitzoeken welke uitstappen we allemaal kinnen doen. Nu vroeg ik me af waar je het best die excursies kan boeken, een betrouwbare plaats.
Of stellen jullie voor om hier al alles te boeken dat we daar dan niet meer moeten rondkijken om te boeken?
Als we hier boeken dan denk ik dat de tickets gebonden zijn aan een welbepaalde datum. Wat natuurlijk vervelend is gezien het weer een rol zal spelen welke uitstap we welke dag zouden doen.
Alvast bedankt voor de reacties!
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Waar excursies boeken?
Als je je niet nu al wil vastleggen dan kan je wachten tot je daar bent.
Er zijn genoeg betrouwbare plekken waar je uitstapjes kan boeken.
Meestal liggen er in het hotel wel boekjes en folders die je kan gebruiken en ze zullen je bij de receptie vast ook graag verder helpen.
Waarschijnlijk zal er eind februari ook nog wel ruimte zijn om even af te wachten met boeken lijkt me.
NYC is natuurlijk altijd wel druk, maar in de vakantietijden zou ik de excursies die je echt niet wil missen gewoon van te voren boeken.
Aan welke excursies denk je vooral?
Er zijn genoeg betrouwbare plekken waar je uitstapjes kan boeken.
Meestal liggen er in het hotel wel boekjes en folders die je kan gebruiken en ze zullen je bij de receptie vast ook graag verder helpen.
Waarschijnlijk zal er eind februari ook nog wel ruimte zijn om even af te wachten met boeken lijkt me.
NYC is natuurlijk altijd wel druk, maar in de vakantietijden zou ik de excursies die je echt niet wil missen gewoon van te voren boeken.
Aan welke excursies denk je vooral?
Waar liggen je interesses? Excursies vind ik iets wat je Spanje of Turkije gaat doen. In New York ga je bijvoorbeeld naar Central Park (gratis toegankelijk), Empire State Building (betalen), Statue of Liberty (betalen), Staten Island ferrie (gratis), wandelen door Battery park, Chelsea of little Italy. Ga naar het Metropolitan Museum, Guggenheim museum en zo kunnen we nog even doorgaan. Transport doe je met de metro of met een hop on hop off bus.
Uiteraard kan je ook hele verzorgde uitstapjes boeken maar dan heb je geen vrijheid. Koop de capitol gids van New York en kijk wat er allemaal te doen is.
Sommige dingen kan je Nederland al boeken en andere dingen ter plaatse. Kijk of deze pas http://www.citypass.com/new-york?mv_sou ... tAodyEgATg iets voor jullie is.
Veel plezier met de voorbereiding.
Uiteraard kan je ook hele verzorgde uitstapjes boeken maar dan heb je geen vrijheid. Koop de capitol gids van New York en kijk wat er allemaal te doen is.
Sommige dingen kan je Nederland al boeken en andere dingen ter plaatse. Kijk of deze pas http://www.citypass.com/new-york?mv_sou ... tAodyEgATg iets voor jullie is.
Veel plezier met de voorbereiding.
Met excursies bedoel ik gewoon uitstappen.
Momenteel liggen 4 reisgidsen voor mijn neus waar die van Capitool 1 van is.
Je vindt idd genoeg leuke dingen. Begin al te denken dat we zeker niet genoeg zullen hebben met 1 week!
De onmisbare zaken willen we ongetwijfeld zien: vrijheidsbeeld, brooklyn bridge, central park, empire state building, ...
Maar zouden bv ook de tour willen doen waar je gekende filmplaatsen aandoet, mss een dinnercruise (zijn als we daar zijn 2 jaar getrouwd en zou dus wel een uitstekende gelegenheid zijn om dit te doen), een helicoptervlucht zouden we ook heel graag doen, ... Tickets voor een ijshockeymatch hebben we al geboekt.
De voorbereidingen zijn leuk, maar New York is zo groot dat ik soms het overzicht bij het plannen wat verlies!

Momenteel liggen 4 reisgidsen voor mijn neus waar die van Capitool 1 van is.
Je vindt idd genoeg leuke dingen. Begin al te denken dat we zeker niet genoeg zullen hebben met 1 week!
De onmisbare zaken willen we ongetwijfeld zien: vrijheidsbeeld, brooklyn bridge, central park, empire state building, ...
Maar zouden bv ook de tour willen doen waar je gekende filmplaatsen aandoet, mss een dinnercruise (zijn als we daar zijn 2 jaar getrouwd en zou dus wel een uitstekende gelegenheid zijn om dit te doen), een helicoptervlucht zouden we ook heel graag doen, ... Tickets voor een ijshockeymatch hebben we al geboekt.
De voorbereidingen zijn leuk, maar New York is zo groot dat ik soms het overzicht bij het plannen wat verlies!

- Thierry73
- Amerikakenner
Als je niet per sé op het vrijheidsbeeld moet zijn, dan zou ik de ferry naar staten island pakken.
Dan is het gratis en het geeft je een mooi beeld van alles.
Hoewel in februari de rijen misschien niet zo heel lang zijn bij de boot naar het beeld.
Brooklyn bridge is heel leuk, daar zijn wij ook overheen gelopen.
Hou er wel rekening mee dat je hoog boven het water zit en dat het heeeeel koud kan zijn met wat wind erbij.
Wat heel leuk is om te doen is een cruise/rondvaart over de hudson.
Dan zie je allebei.
Die hoef je niet per sé van te voren te boeken.
Als je trouwens de hoogte in wil zou ik kiezen voor Top of the Rock in plaats van ESB.
Het uitzicht is minstens net zo mooi (mooier vind ik persoonlijk) en de rijen zijn er veel korter.
Daarvoor kan je trouwens ook op internet kortingsbonnen vinden
Als je op Manhaten blijft is NY niet eens zo groot.
Er is wel heel erg veel te zien en te doen.
Een week is nooit genoeg om alles te zien, maar dat geeft weer reden om terug te gaan.
Voor een eerste keer is het wel handig om duidelijk te hebben wat je echt wil zien en doen.
In welk gedeelte hebben jullie een hotel?
Dan is het gratis en het geeft je een mooi beeld van alles.
Hoewel in februari de rijen misschien niet zo heel lang zijn bij de boot naar het beeld.
Brooklyn bridge is heel leuk, daar zijn wij ook overheen gelopen.
Hou er wel rekening mee dat je hoog boven het water zit en dat het heeeeel koud kan zijn met wat wind erbij.
Wat heel leuk is om te doen is een cruise/rondvaart over de hudson.
Dan zie je allebei.
Die hoef je niet per sé van te voren te boeken.
Als je trouwens de hoogte in wil zou ik kiezen voor Top of the Rock in plaats van ESB.
Het uitzicht is minstens net zo mooi (mooier vind ik persoonlijk) en de rijen zijn er veel korter.
Daarvoor kan je trouwens ook op internet kortingsbonnen vinden

Als je op Manhaten blijft is NY niet eens zo groot.
Er is wel heel erg veel te zien en te doen.
Een week is nooit genoeg om alles te zien, maar dat geeft weer reden om terug te gaan.
Voor een eerste keer is het wel handig om duidelijk te hebben wat je echt wil zien en doen.
In welk gedeelte hebben jullie een hotel?
We verblijven in the milford plaza. Werd ons door Joker aanbevolen. Ligt nabij Tmes Square.
Hopelijk de ideale uitvalbasis om te vertrekken voor onze uitstappen.
Nog tips om zeker es te doen?
Een fiets huren zouden we ook wel es zien zitten.
Ik verlaaaaaaaaaaaaang! Dat het daar maar vlug is.
Hopelijk de ideale uitvalbasis om te vertrekken voor onze uitstappen.
Nog tips om zeker es te doen?
Een fiets huren zouden we ook wel es zien zitten.
Ik verlaaaaaaaaaaaaang! Dat het daar maar vlug is.
- Thierry73
- Amerikakenner
Tips genoeg voor NY
Maar dat ligt er ook heel erg aan wat je leuk vind om te doen.
Musea, shows, winkels, reataurants, parken, dierentuinen...
Er is zoveel te zien en te doen.
Ik weet niet eens meer precies hoe vaak ik ben geweest nu, maar elke keer zie ik nog nieuwe dingen en blijven er dingen te wensen over.
Zo wil ik zelf nog steeds een graag een ijshockey wedstrijd meemaken, VN gebouw bezoeken, enz.
Maar dat ligt er ook heel erg aan wat je leuk vind om te doen.
Musea, shows, winkels, reataurants, parken, dierentuinen...
Er is zoveel te zien en te doen.
Ik weet niet eens meer precies hoe vaak ik ben geweest nu, maar elke keer zie ik nog nieuwe dingen en blijven er dingen te wensen over.
Zo wil ik zelf nog steeds een graag een ijshockey wedstrijd meemaken, VN gebouw bezoeken, enz.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Je kunt natuurlijk ook op stap gaan op een excursie. Is soms een leuke manier om meer over de stad te weten te komen.
Ik gebruik Tripadvisor altijd voor dat soort dingen. http://www.tripadvisor.com/Attractions- ... _York.html
Ik gebruik Tripadvisor altijd voor dat soort dingen. http://www.tripadvisor.com/Attractions- ... _York.html
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht