Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas

Bericht door MiniMe »

@NenE:
ik krijg inderdaad alleen de feeds van mijn vrienden, ik heb er een 150-tal. Meermaals per dag laten lopen, maar zelfs dan blijft die 20000 een uitdaging... Nu mijn laatste hotel klaar is, ga ik de feeds niet meer zo vaak ophalen, denk ik. Te tijdrovend!
Memories...
manhattan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door manhattan »

ik krijg nu steeds 10 loyalty points per keer, gaat dat ook omhoog bij een bepaald level?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Nee
manhattan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door manhattan »

jammer hahaha
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

@minime
Heb jij dan speciaal actieve myvegas vrienden gekozen? of hoe heb je dat gedaan? Ik heb nu 20 vrienden maar krijg maar heel soms berichten waarbij ik coins kan collecten.
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Wat het kiezen van "vrienden" betreft, ben ik een dikke maand geleden als beginnend MyVegas-speler ietwat naïef geweest, in die zin dat ik me had ingeschreven op de "Add Me" thread van de MyVegas Friends pagina en de dag nadien zowat elk vriendschapsverzoek dat binnenkwam, heb aanvaard... Mijn "vrienden" zijn uitsluitend mensen die MyVegas spelen, waaronder intussen ook een aantal van de forumleden hier.

Gevolg was wel dat mijn (nep)account eerst in "FB jail" is beland - geblokkeerd en alleen weer te activeren met het herkennen van mijn "vrienden" - en nu nog steeds bij FB op de zwarte lijst staat. Ik kan enkel tijdlijnberichten plaatsen, maar niet reageren op posts van anderen, niets "liken", geen vriendschapsverzoeken versturen of door anderen voorgestelde vrienden aanvaarden.

Wees dus wel een beetje voorzichtig wat dat betreft... ;)
Memories...
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Wat zouden jullie doen?
We landen in Vegas en voor die ene nacht heb ik een deluxe kamer Mirage . Die is al geredeemed.

Op het einde van onze reis hebben we 4 nachten Vegas.
Nu twijfel ik
1. Twee nachten suite mandalay bay en twee nachten suite NY NY - 250.000 LP's waarvan ik er 180.000 al heb. Haalbaar dus.

of

2. Twee nachten aria city view en twee nachten suite mandalay bay. 300.000 LP's waarvan ik er 180.000 heb. Ik weet niet of dat nog haalbaar is en ik wil ook niet wachten tot op het einde (augustus) om te boeken.

Ik wil eigenlijk deze week nog één hotel boeken want ik vermoed dat er wel eens een wijziging in de regels kan komen in de zin van 1 hotel, 1 show en 1 eten.

Wat zouden jullie doen? Ik heb nog in geen van bovenstaande hotels geslapen.
Groetjes,
Carine
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik had dat zelf ook een beetje. Ik kon kiezen tussen 2 nachten in het Mandalay Bay in een suite of 2 nachten in het Mirage in een suite. Normaal zou ik zeggen dat de Mirage wat centraler op de strip ligt en dat je (in mijn geval) toch niet vaak op de kamer bent. Aan de andere kant schijnt het Mandalay wat luxer te zijn, maar op youtube filmpjes ziet de mirage suite er naar mijn mening beter uit. Die heeft mijns inziens dan net wat meer plussen.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nou, ik zit er klaar voor...nu maar hopen dat die 2 dagen mirage snel vrij komt.
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

@PSVwally:
En, en?
Hij was in elk geval weer beschikbaar rond kwart over vier...
Heb je hem te pakken? Ik hoop het voor je! ;)
Memories...
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nou.... Daar zit je dan
Bijlagen
dus.jpg
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Oooh jeetje... Die is dus echt wel populair! Heb je hem meteen aangeklikt toen hij weer beschikbaar werd?
Memories...
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Ik vind het opbouwen van LP trouwens nog redelijk snel gaan. Ik speel sinds dinsdag en heb nu al 10500LP, zonder bonus checker. Ik heb ook wel redelijk veel geluk met Excalibur moet ik zeggen.
Laatst gewijzigd door NenE op 31 jan 2013, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Bij mij staat ie nu nog op "5 left today" :?
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Ja, die 5 left today, daar heb je niks aan.
Had ik met het Bellagio buffet laatst ook... Dan vul je netjes alles in, waarna je die pop up krijgt... :(
Memories...
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

En gelijk klapt mn pc eruit :D

Sja! Vanaf 16.00 elke minuut f5 en na 16.15 elke keer als ik sold out zag staan. Zelfs na de 1e keer deze melding de boel nogmaals gerefreshed en toen kon ik het ook nog aanklikken en de gegevens invullen, dus het ligt denk ik echt aan de reward.

Maargoed, aangezien de one 2-night suite at mandalay bay ook nog beschikbaar was die dus maar gekozen en daar ben ik ook dik tevreden mee hoor. Heb het wel gehad met dit spel namelijk qua tijdsbesteding per dag. Kan ik eindelijk eens wat relaxter gaan spelen nu en niet elke dag meer 2u ofzo lopen klooien. Heb ik nog dik 3 maanden voor wat etensbonnen bij elkaar te sprokkelen.

overigens hebben ze telefoonstoringen op dit moment in Las Vegas en ze bellen my terug...ben benieuwd
Laatst gewijzigd door PSVwally op 31 jan 2013, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Zo zie ik het dus ook, ik heb mijn suite & nu is het gewoon elke dag wat autospinnen zonder stress. Als ik er nog een buffet of een show kan uit puren, zoveel te beter. Als het niet zo is, ook goed :D
Reisblog: thisisfraa.be
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

MiniMe schreef: Ben net klaar met het bouwen van MGM en nu val ik zo'n beetje in een zwart gat.
Ik zit op 28.265 lp's en heb nog tot eind maart voor we vertrekken.
We zijn maar krap twee dagen in LV en de overnachting wilden we absoluut in The Cosmopolitan, dus die is al geboekt.

Nu heb ik dus al twee rewards, één voor diner (NYNY) en één voor lunch (Bellagio).
Wat zouden jullie daar nog bij doen? Show, bar/lounge, attractie...?
Ik heb Zumanity overwogen, maar die blijkt helaas niet beschikbaar op de gewenste datum.

Aanraders? Iemand?
Deze was hier een beetje verloren gegaan, zie ik...
Ik post hem dus nog eens.

Is vooral gericht aan diegenen die niet voor het eerst naar Vegas gaan, zoals ik zelf, natuurlijk... ;)
Memories...
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Aangezien ik niets aan de overnachtingen heb (weekend :( ) overweeg ik om 50.000 punten aan de Excalibur Tournament of Knights diner show te spenderen. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben ?
de reviews op yelp zijn overwegend positief (ook rekening houdend met onze zoon van 2jaar) http://www.yelp.com/biz/tournament-of-k ... -las-vegas

Zit nu op 84785 punten en wilde er ook 15000 aan de secret garden spenderen. Dan houd ik er nu nog net 20.000 over + wat ik eventueel nog spaar tot 20 maart en dan maar eens kijken wat we dan nog kunnen kopen daarvoor :P

De steakhouse van circus circus kost 75000 dus ook mischien het overwegen waard. Maar dan houd ik weinig punten over :( (de waarde ligt allebei rond de $ 150,-)
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nu maar hopen dat de telefoonkosten meevallen, want volgens de mannen en vrouwen daar hebben ze de laatste week ontzettend slechte lijnen. Maar dat is gelukt iig, al is het maar de vraag of mijn naam en straatnaam goed zijn gespeld :D
Ik had al die gegevens denk ik nergens ingevuld op facebook ofzo, want die gast : do you live at Rue de jambon?

Net even op de site van Mandalay Bay gekeken, deze 2 maanden 'spelen' sparen mij in totaal $587,- uit, als ik de kamer krijg die ik geredeemd heb.
en wilde er ook 15000 aan de secret garden spenderen
Ik zou voor het eten gaan ;) De tuin is persoonlijk zonde van de tijd.
Wat zouden jullie daar nog bij doen? Show, bar/lounge, attractie...?
Ik heb Zumanity overwogen, maar die blijkt helaas niet beschikbaar op de gewenste datum.
Ik kan je helaas niet helpen met shows, maar als je van comedy houdt (en redelijk engels verstaat) is carrot top misschien iets?
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer