Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis famTess: Onze rondreis Las Vegas-SF-LA
Reis famTess: Onze rondreis Las Vegas-SF-LA
Hallo forummers,
na al heel wat te hebben gelezen en uren speuren op kaarten en de computer hebben wij nu redelijk onze reis vastgelegd. Gelukkig wel een heleboel "te annuleren"geboekt want je weet maar nooit. Wij gaan op reis met onze twee zonen van 15 en de oudste wordt tijdens de reis 18. Zou het heel fijn vinden wanneer jullie opmerkingen (positief of negatief) hebben. Heb meteen al een vraagje: zou graag de route op een kaartje tekenen zoals ik bij velen van jullie zie. Hoe hebben jullie dit gedaan?? Gewoon op de grote kaart en dit dan gefotografeerd of een plaatje via internet gevonden en dit bewerkt?? Hoor ook graag hoe ik dit moet doen. Nou hier gaan we dan:
Vetrek 30-6-2013 naar Las Vegas (Hotel Circus-Circus)
1-7 Las Vegas
2-7 vertrek naar Zion (met de camper)-- Watchman Campground (op tijd in de ochtend)
3-7 vertrek naar Bryce -- Ryby's Inn Campground (later in de middag)
4-7 Bryce
5-7 vertrek naar Hall's Crossing (Lake Powell) -- Hall's RV/campsite
6-7 vertrek naar Monument Valley --Gouldings's camppark
7-7 vertrek naar Grand Canyon -- Mather campground (even rust, maar ook wandelen)
8-7 GC
9-7 GC
10-7 vertrek naar Las Vegas (Hotel Circus-Circus)
11-7 LV
12-7vertrek naar Beatty (met de auto) --Death Valley Inn & RV park NIEUW: vertrek naar Lone Pipe (door Death Valley)
13-7 vertrek naar Bishop -- Holiday Inn Express Hotel & suites NIEUW: vertrek naar El Portal (Yosemithe)
14-7 vertrek naar Oakhurst --Sierra Sky ranch NIEUW: Yosemithe
15-7 vertrek naar San Francisco -- Howard Johnson expres San Bruno
16-7 SF
17-7 SF
18-7 vertrek naar Monterey --Comfort Inn Monterey bay
19-7 vertrek naar Ventura --Bayshore Inn
20-7 Ventura
21-7 vertrek naar Los Angeles --Hollywood Inn exxpress North
22-7 LA
23-7 vertrek naar San Diego --Old Town Western Inn
24-7 SD
25-7 vertrek naar Los Angeles -- Queen Mary
26-7 Helaas weer naar huis.
Ben al zo met deze reis bezig geweest dat ik dit allemaal bijna uit mijn hoofd heb kunnen tikken. Hoor graag van jullie (30-1: We zijn eruit, we houden het hierbij !!)
gr Tess
na al heel wat te hebben gelezen en uren speuren op kaarten en de computer hebben wij nu redelijk onze reis vastgelegd. Gelukkig wel een heleboel "te annuleren"geboekt want je weet maar nooit. Wij gaan op reis met onze twee zonen van 15 en de oudste wordt tijdens de reis 18. Zou het heel fijn vinden wanneer jullie opmerkingen (positief of negatief) hebben. Heb meteen al een vraagje: zou graag de route op een kaartje tekenen zoals ik bij velen van jullie zie. Hoe hebben jullie dit gedaan?? Gewoon op de grote kaart en dit dan gefotografeerd of een plaatje via internet gevonden en dit bewerkt?? Hoor ook graag hoe ik dit moet doen. Nou hier gaan we dan:
Vetrek 30-6-2013 naar Las Vegas (Hotel Circus-Circus)
1-7 Las Vegas
2-7 vertrek naar Zion (met de camper)-- Watchman Campground (op tijd in de ochtend)
3-7 vertrek naar Bryce -- Ryby's Inn Campground (later in de middag)
4-7 Bryce
5-7 vertrek naar Hall's Crossing (Lake Powell) -- Hall's RV/campsite
6-7 vertrek naar Monument Valley --Gouldings's camppark
7-7 vertrek naar Grand Canyon -- Mather campground (even rust, maar ook wandelen)
8-7 GC
9-7 GC
10-7 vertrek naar Las Vegas (Hotel Circus-Circus)
11-7 LV
12-7vertrek naar Beatty (met de auto) --Death Valley Inn & RV park NIEUW: vertrek naar Lone Pipe (door Death Valley)
13-7 vertrek naar Bishop -- Holiday Inn Express Hotel & suites NIEUW: vertrek naar El Portal (Yosemithe)
14-7 vertrek naar Oakhurst --Sierra Sky ranch NIEUW: Yosemithe
15-7 vertrek naar San Francisco -- Howard Johnson expres San Bruno
16-7 SF
17-7 SF
18-7 vertrek naar Monterey --Comfort Inn Monterey bay
19-7 vertrek naar Ventura --Bayshore Inn
20-7 Ventura
21-7 vertrek naar Los Angeles --Hollywood Inn exxpress North
22-7 LA
23-7 vertrek naar San Diego --Old Town Western Inn
24-7 SD
25-7 vertrek naar Los Angeles -- Queen Mary
26-7 Helaas weer naar huis.
Ben al zo met deze reis bezig geweest dat ik dit allemaal bijna uit mijn hoofd heb kunnen tikken. Hoor graag van jullie (30-1: We zijn eruit, we houden het hierbij !!)
gr Tess
Laatst gewijzigd door famTess op 30 jan 2013, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis famTess: Onze rondreis Las Vegas-SF-LA
Hallo Tess, mooie route!
Hebben jullie speciale planenn voor de Grand Canyon? Twee volle dagen daar is best wel veel, zeker als ik dat vergelijk met de tijd die jullie voor Yosemite uittrekken.
De verdeling Zion/Bryce zou je ook andersom kunnen doen, ook hier is weer de vraag wat jullie in de parken willen ondernemen. In Zion heb je wandelingen die zeker met kinderen leuk zijn, zoals door de Narrows, en Angel's Landing, maar er zijn ook veel leuke korte wandelingen.
Circus Circus ligt nogal afgelegen op de Strip en vooral voor jongere kinderen leuk. Ik zou iets centralers nemen aan de Strip.
Ik neem aan dat Oakhurst voor Yosemite is, maar jullie hebben absoluut geen tijd voor het park. Ik zou ook ergens anders gaan overnachten; in het park of in El Portal bijvoorbeeld.
Misschien hebben jullie iets aan onze reisverslagen, bijvoorbeeld die van 2004 en 2006 voor het stuk Las Vegas - Yosemite, en ons 2008-verslag voor onder andere Zion.
Voor kaartjes wordt vaak googlemaps gebruikt, of MS streets & Trips.
Marianne
Hebben jullie speciale planenn voor de Grand Canyon? Twee volle dagen daar is best wel veel, zeker als ik dat vergelijk met de tijd die jullie voor Yosemite uittrekken.
De verdeling Zion/Bryce zou je ook andersom kunnen doen, ook hier is weer de vraag wat jullie in de parken willen ondernemen. In Zion heb je wandelingen die zeker met kinderen leuk zijn, zoals door de Narrows, en Angel's Landing, maar er zijn ook veel leuke korte wandelingen.
Circus Circus ligt nogal afgelegen op de Strip en vooral voor jongere kinderen leuk. Ik zou iets centralers nemen aan de Strip.
Ik neem aan dat Oakhurst voor Yosemite is, maar jullie hebben absoluut geen tijd voor het park. Ik zou ook ergens anders gaan overnachten; in het park of in El Portal bijvoorbeeld.
Misschien hebben jullie iets aan onze reisverslagen, bijvoorbeeld die van 2004 en 2006 voor het stuk Las Vegas - Yosemite, en ons 2008-verslag voor onder andere Zion.
Voor kaartjes wordt vaak googlemaps gebruikt, of MS streets & Trips.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
http://www.googlemaps.com het kan best zijn dat .nl ofzo ook werkt. Je kan ook naar google.nl gaan en dan bovenin maps aanklikken..in ieder geval
Bovenin kun je dan een zoekopdracht ingeven, bv Las vegas. Dan gaat het wereldje van je woonplaats naar las vegas. Dat is handig om gewoon een plaats op te zoeken.
Aan de linkerkant van je scherm kun je dan een route ingeven. Standaard staan er 2 hokjes, een van en een naar. Daaronder kun je op toevoegen klikken. Meestal kun je route wel helemaal intikken, maar niet alle bijplaatsen, want dan heb je grote kans dat het blijft hangen. Google rekent van A naar B naar C , etc. etc. Heb je de basis ingegeven, dan komt eronder een soort routebeschrijving te staan.
Als je dieper kijkt zie je dat de route niet klopt. Google berekent eigenlijk standaard de snelste weg. Maar in deze tijd van het jaar is bv de tioga pass tussen lee vining en yosemite en zo ongeveer alle andere passen daarboven gesloten, dus wordt je automatisch 'onderlangs' de sierra nevada gestuurd. Ook de kustweg tussen San Francisco en LA pakt het programma niet automatisch. Ga daarom ergens op het stuk route staan (ik pak even Monterey als voorbeeld) tussen SF en LA en klik op de route. Hou de muisknop ingedrukt en sleep de route over de kustlijn naar highway 1. Je ziet dat de blauwe lijn verspringt. Mocht het nou zo zijn dat je bv tot aan santa barbara de kustroute wilt volgen en de lijn buigtmnet voorbij cambria af, dan moet je ook daar even tussenin gaan staan en de lijn van de 101 en de 5 weer naar highway 1
Eventueel kan ik wat screenshit plaatsen, maar dat wordt dan echt pas morgenavond
Succes met de planning.
Ik zie overigens in je route veel reisbureau overnachtingsplaatsen....is dat bewust? Ook vraag ik me af of je op 2-7 pas je camper ophaalt? Want zorg dan dat je op 3-7 nog bijna de hele dag in Zion blijft anders heb je daar niet veel tijd voor.
Je hebt heel weinig tijd/eigenlijk helemaal geen tijd voor Yosemite. Ik zou niet in Beatty overnachten, maar in Lone Pine. Death Valley meepakken. En dan de overnachting in Bishop skippen en al naar Yosemite rijden. Dat geeft je een volle dag extra voor het park.
Verder neem je wel heel erg veel tijd voor de Grand Canyon, is dat bewust? Als je niet de canyon in gaat wandelen zou je aan 2 overnachtingen ook genoeg hebben. Ik vind het relaxte aan een camper dat je ook wel eens een dagje gewoon kan blijven staan op een mooie plek, dus opzichzelf is er niets mis mee, maar je zou ook hier het extra dagje zion weg kunnen halen. Of een extra dag aan lake powell plakken, dat lijkt me voor je kids leuker om te staan. kunnen
Ook Monterey - Ventura is een hele lange rit. Ik neem aan dat je de kustweg wilt rijden? Dat is een zeer volle rijdag. Dit is één vd punten waarop je niets aan google maps ed. hebt, want die rekent directe reistijd en geen stop en rondkijk tijd mee
Nogmaals, succes met plannen
Bovenin kun je dan een zoekopdracht ingeven, bv Las vegas. Dan gaat het wereldje van je woonplaats naar las vegas. Dat is handig om gewoon een plaats op te zoeken.
Aan de linkerkant van je scherm kun je dan een route ingeven. Standaard staan er 2 hokjes, een van en een naar. Daaronder kun je op toevoegen klikken. Meestal kun je route wel helemaal intikken, maar niet alle bijplaatsen, want dan heb je grote kans dat het blijft hangen. Google rekent van A naar B naar C , etc. etc. Heb je de basis ingegeven, dan komt eronder een soort routebeschrijving te staan.
Als je dieper kijkt zie je dat de route niet klopt. Google berekent eigenlijk standaard de snelste weg. Maar in deze tijd van het jaar is bv de tioga pass tussen lee vining en yosemite en zo ongeveer alle andere passen daarboven gesloten, dus wordt je automatisch 'onderlangs' de sierra nevada gestuurd. Ook de kustweg tussen San Francisco en LA pakt het programma niet automatisch. Ga daarom ergens op het stuk route staan (ik pak even Monterey als voorbeeld) tussen SF en LA en klik op de route. Hou de muisknop ingedrukt en sleep de route over de kustlijn naar highway 1. Je ziet dat de blauwe lijn verspringt. Mocht het nou zo zijn dat je bv tot aan santa barbara de kustroute wilt volgen en de lijn buigtmnet voorbij cambria af, dan moet je ook daar even tussenin gaan staan en de lijn van de 101 en de 5 weer naar highway 1
Eventueel kan ik wat screenshit plaatsen, maar dat wordt dan echt pas morgenavond
Succes met de planning.
Ik zie overigens in je route veel reisbureau overnachtingsplaatsen....is dat bewust? Ook vraag ik me af of je op 2-7 pas je camper ophaalt? Want zorg dan dat je op 3-7 nog bijna de hele dag in Zion blijft anders heb je daar niet veel tijd voor.
Je hebt heel weinig tijd/eigenlijk helemaal geen tijd voor Yosemite. Ik zou niet in Beatty overnachten, maar in Lone Pine. Death Valley meepakken. En dan de overnachting in Bishop skippen en al naar Yosemite rijden. Dat geeft je een volle dag extra voor het park.
Verder neem je wel heel erg veel tijd voor de Grand Canyon, is dat bewust? Als je niet de canyon in gaat wandelen zou je aan 2 overnachtingen ook genoeg hebben. Ik vind het relaxte aan een camper dat je ook wel eens een dagje gewoon kan blijven staan op een mooie plek, dus opzichzelf is er niets mis mee, maar je zou ook hier het extra dagje zion weg kunnen halen. Of een extra dag aan lake powell plakken, dat lijkt me voor je kids leuker om te staan. kunnen
Ook Monterey - Ventura is een hele lange rit. Ik neem aan dat je de kustweg wilt rijden? Dat is een zeer volle rijdag. Dit is één vd punten waarop je niets aan google maps ed. hebt, want die rekent directe reistijd en geen stop en rondkijk tijd mee

Nogmaals, succes met plannen
- Daniels300
- Amerika-ontdekker
Een tip die ik van anderen kreeg; routeplanner op tioagatours.nl
Werkt zeer prettig voor een goed overzicht!
Maeve
Werkt zeer prettig voor een goed overzicht!
Maeve
Zion en Yosemite zou ik zeker langer doen. Grand Canyon kan wel wat korter. Death Valley slaan jullie over? Wij vonden het heel erg indrukwekkend. Misschien heb je ook iets aan ons verslag van afgelopen zomer, http://familiedenouden.blogspot.nl even terugscrollen naar de maand juli (ik moet er nog steeds achter komen hoe ik hoofdstukken plaats
). Wij deden ongeveer de zelfde route, maar dan startend in SF.

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
We halen de camper al vroeg op en rijden dan naar Zion, en omdat voor Bryce 2 dagen staan kunnen we ook wat later op de dag naar Bryce vetrekken.Ik zie overigens in je route veel reisbureau overnachtingsplaatsen....is dat bewust? Ook vraag ik me af of je op 2-7 pas je camper ophaalt? Want zorg dan dat je op 3-7 nog bijna de hele dag in Zion blijft anders heb je daar niet veel tijd voor.
Je hebt het over reisbureauovernachtingen, heb (bijna) alles via internet gedaan, hoe kom ik aan andere hotels/motels?
De bedoeling is door Death Valley naar Beaytty, maar misschien toch een overweging om de kant van Lone Pine op te gaan en dan door te rijden.Je hebt heel weinig tijd/eigenlijk helemaal geen tijd voor Yosemite. Ik zou niet in Beatty overnachten, maar in Lone Pine. Death Valley meepakken. En dan de overnachting in Bishop skippen en al naar Yosemite rijden. Dat geeft je een volle dag extra voor het park.
We willen graag een mooie tocht maken en ook wel een beetje rust pakken.Verder neem je wel heel erg veel tijd voor de Grand Canyon, is dat bewust?
Dat beseffen we maar eerder kon ik niet echt mooie overnachtingen vinden en we willen dan ook graag een dagje strand (zou eerst Santa Barbara worden maar was een stuk duurder vandaar) Vanaf daar hebben we wel vaker 2 nachten achter elkaar, dus (hopelijk) iets meer rust.Ook Monterey - Ventura is een hele lange rit. Ik neem aan dat je de kustweg wilt rijden? Dat is een zeer volle rijdag. Dit is één vd punten waarop je niets aan google maps ed. hebt, want die rekent directe reistijd en geen stop en rondkijk tijd mee
Bedankt voor je meedenken!!!
Jullie schieten ook al aardig op met de invulling!
Bedankt voor het idee van de Queen Mary; wij verblijven er nu als uitvalsbasis voor LA. 't schijnt dan wel extra miles te zijn naar de LA highlights maar dat hebben we er wel voor over. Verder ligt onze route qua stops nu vast.
Bedankt voor het idee van de Queen Mary; wij verblijven er nu als uitvalsbasis voor LA. 't schijnt dan wel extra miles te zijn naar de LA highlights maar dat hebben we er wel voor over. Verder ligt onze route qua stops nu vast.
Monique
it's a small world after all...
Reisblog 2013: USA Zuidwest
Reisblog 2014: Zweden ~ rondje grote meren
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou de tip van Paul ter harte nemen: Beatty overslaan en een nacht extra voor Yosemite nemen. Probeer dan in het park te overnachten en niet in Oakhurst, anders heb je nog weinig tijd voor het park. ZIe http://www.yosemitepark.com voor de mogelijkehden.
Tussen MV en de GC zou ik een nacht Page aanraden, voor bijvoorbeeld Antelope Canyon en Horseshoe Bend. Kijk maar eens in mijn 2011-verslag hiervoor.
Marianne
Tussen MV en de GC zou ik een nacht Page aanraden, voor bijvoorbeeld Antelope Canyon en Horseshoe Bend. Kijk maar eens in mijn 2011-verslag hiervoor.
Marianne
Oeps, ik kan me voorstellen dat je nu wat in verwarring/onzekerheid raakt. Het lijkt mij zonde om weer naar Las Vegas terug te moeten. Kunnen jullie daar niet met meer dagen starten en niet meer terugkeren? San Diego trekt ons niet qua attractieparken en niet zuidelijker gaan dan LA scheelt een heleboel reistijd en extra dag in een NP.
Succes!
Succes!
Monique
Helaas dat is niet mogelijk ivm de camper (zelfde plek terug). Wij gaan naar San Diego voor Seaworld. Zijn zelf in 1994 in Florida geweest en vonden dit toen 1 van de mooiste parken die we hebben gezien, en willen dit nu graag aan onze zoons laten zien (hopen dat het net zo mooi is dus). Gaan in LA alleen naar de Universal Studios. .iMoon schreef:Oeps, ik kan me voorstellen dat je nu wat in verwarring/onzekerheid raakt. Het lijkt mij zonde om weer naar Las Vegas terug te moeten. Kunnen jullie daar niet met meer dagen starten en niet meer terugkeren? San Diego trekt ons niet qua attractieparken en niet zuidelijker gaan dan LA scheelt een heleboel reistijd en extra dag in een NP.
Succes!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou in plaats van Universal studios ook een bezoek kunnen brengen aan Warner Bros. Daar heb je een studiotour van iets meer dan 2 uur. Erg leuk, en je houdt ook nog tijd over om iets anders te doen in LA. Wij vonden het ook erg leuk om een middag aan de kust door te brengen; we hebben in 2008 fietsen gehuurd bij ons hotel in Marina del Rey en zijn op de fiets richting Santa Monica gereden.
Marianne
Marianne
Denk toch dat het de studios blijven. Heb net wijziging in route doorgevoerd. Beatty en Bishop eruit en nu van Las Vegas door Death Valley naar Lone Pine, en dan door naar Yosemith (El Portal) voor 2 nachten
. Dus ook Oakhurst eruit gehaald. Zo handig, die boekingen die nog te annuleren zijn.
Denk dat we nu rond zijn, ga niet meer wijzigen, Zo is het mooi.
We zullen vast heel veel dingen zien en heel veel niet, maar je kan nu eenmaal niet alles zien. En iedereen heeft een ander idee/invulling van zijn of haar reis toch??
En wie weet: Misschien een goede reden om ooit weer eens terug te gaan, als je nog dingen mist die je toch had willen zien.
In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken
!!!! Ga nog even aan het kaartje werken via google.maps (maar nu ff niet, ga mijn mandje opzoeken).
gr Tess

Denk dat we nu rond zijn, ga niet meer wijzigen, Zo is het mooi.

In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken

gr Tess
Seaworld in California vond ik minstens zo leuk als in Florida, dus dat komt helemaal goed! Wordt een leuke reis zo!
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Heb net jullie reisverhaal gelezen en meteen slaat de twijfel over Seaworld toe haha. Toch wel heel veel voor kleine kinderen zo te zien en onze Tim is nml. net 18 dan. Maar ach die dieren vinden ze toch nog wel leuk.iertje007 schreef:Seaworld in California vond ik minstens zo leuk als in Florida, dus dat komt helemaal goed! Wordt een leuke reis zo!
En whoo wat hebben jullie een mooie reis gemaakt en dat met 3 kleintjes. Sowieso erg dapper om dat te ondernemen. en wat hebben ze het geweldig gedaan zeg. Maar toen ik nog even verder keek op je blog zag ik dat het echte "reiskinderen"zijn. Ook nog even Dubai en daarna nog even Turkije. Wat een luxe zeg, fijn dat jullie dat kunnen doen, dus groot gelijk om er zo van te genieten.
Voor onze reis ben ik al jaren aan het sparen om dit te gaan doen, maar hij zal er niet minder om worden. We hebben ook zoiets van 'dit doen we nu 1 maal dus we gaan er ook voor"
Moest erg lachen om alle vergeten spullen (en dochter) maar ook zoveel om op te letten met al die kids. Ook erg mooie foto's gezien. Vooral die van de antilope canyon. Wij komen daar niet langs, maar ze zijn wel schitterend.
gr tess
Dank je wel, Tess! Leuk om je reactie te lezen
Het was wel een gedoe hoor, al die vergeten spulletjes steeds hahaha... we moesten er even anderhalve week inkomen, dat verkassen steeds
En we zijn inderdaad gek op reizen en kunnen het gelukkig ook vaak doen. De kids vinden het gelukkig alledrie ook leuk. Vooral Emma (de oudste) vindt het geweldig en heeft heel veel interesse in de dingen die we onderweg zien en doen.
Leuk dat jullie ook een Tim hebben trouwens!
In Seaworld zijn er ook wel veel attracties voor volwassenen en grote kinderen hoor. Alleen hebben wij die overgeslagen
We hebben vooral veel tijd doorgebracht bij het kleutergedeelte en bij de dierenshows. Er zijn ook een paar hele enge achtbanen... (vind ik
)

Leuk dat jullie ook een Tim hebben trouwens!
In Seaworld zijn er ook wel veel attracties voor volwassenen en grote kinderen hoor. Alleen hebben wij die overgeslagen

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Op 5-7 ben je toch in Page (= Lake Powell), daar is de Antelope Canyon ook. Echt iets om mee te pakken!famTess schreef:Ook erg mooie foto's gezien. Vooral die van de antilope canyon. Wij komen daar niet langs, maar ze zijn wel schitterend.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hall's Crossing is geen Page.
Marianne
Marianne
Ah, was een aanname door LP erachter en route vanaf Bryce, fout dus. Meteen maar even gegoogled.Martin & Marianne schreef:Hall's Crossing is geen Page.
Marianne
Vraag ik me stiekem wel af waarom je daar heen wil reizen vanaf Bryce en niet gewoon in Page wil zitten.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 2704 Weergaves
-
Laatste bericht door thebruins
-
- 11 Reacties