Ik wil jullie graag nog een vraag stellen over het stuk tussen Denver en Moab.
We hadden eigenlijk deze planning voor het eerste deel gemaakt:
dag 1: Aankomst Denver
Dag 2: Denver-Grand Junction
Dag 3: Grand Junction - Colorado NM (alleen viewpoints) - Arches NM (een selectie)
Dag 4: 1 dag bezoek Canyonlands vanuit Moab
Dag 5: Moab - via diverse ruines - MV
Nu ik het zo bekijk denk ik dat we ten eerste te veel op dag 3 'proppen' en niets echt zien en ten tweede te veel van Moab missen.
Ik moet hierbij bekennen dat Colorado NM het park is wat mij het minst echt trekt tijdens de reis.
Daarnaast hadden we bedacht dat het toch wel erg leuk is om met een in Moab gehuurde jeep de Shafertrail en ?? trail te rijden.
Ik heb de routeplanner van google maps er natuurlijk weer even bijgepakt en zie dat van hotel in Denver naar hotel in Moab 5 uur en 40 minuten zonder tussenstops is. Stel we vertrekken (na boodschappen etc) om 10 uur uit Denver 5:40 min rijden en totaal 2 uur stops (misschien wel met een heel klein stukje Colorado NM indien mogelijk), dan zijn we om 17:40 á 18:00 uur in Moab, goed te doen dacht ik zo

. Misschien een wat lange rit, maar dan zijn we lekker wat langer in Moab

en bouwen wat meer rust in de reis.
Dan kunnen we in Moab een volledige dag in Arches nm doorbrengen en nog iets anders als we snel zijn en de andere dag naar Canyonlands rijden.....
Is deze planning realistisch van mij? Heeft iemand ervaring met in één keer het stuk tussen Denver en GJ rijden (of andersom)?