Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas

Bericht door Kurt10 »

Juist nog 10.000 Chips gedraaid via de Spin round , wat toch onmiddellijk 84.000 extra chips waren.

Als ik enkel ga voor eetbonnen enzo kan ik dat via mail regelen of moet ik daar ook voor bellen ?
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb afgelopen week steeds 800 lijkt wel of de spin er op vastgezet is :roll:
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Net geprobeerd om m'n rewards voor hotels te redeemen, nummer van Carine (?) gebeld en deze dame zei (met heel veel storing op de lijn), dat ze van het Monte Carlo hotel was?? :shock: Werd vriendelijk verzocht om een ander nummer te bellen.

Heb het nummer uit de mail tig keer geprobeerd, maar krijg continu de in-gesprek toon.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Zoals ik eerder ook al zei, dat nummer van Carine is van Monte Carlo reservations. Je hoort dat ook duidelijk aan die opgenomen stem die voor het echte gesprek afgespeeld wordt.
Reisblog: thisisfraa.be
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

^ Het stomme was dus dat ik dat door het enorme gekraak niet kon verstaan en binnen 3 sec na dat bandje had ik iemand aan de lijn. :lol: En jouw berichtje dus per ongeluk gemist. :oops:

Uiteindelijk een half uur aan de lijn gehangen, maar het is gelukt. :thumbup: Hadden uiteindelijk een hele leuke dame aan de lijn, die zich erover verbaasde dat ik belde vanuit NL en dat het hier dus al 9 u later was.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

haha, ik zeg altijd dat ik uit de toekomst kom, met ruimteschepen & lasers *pew*pew*pew* :lol:
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Haha, had ik me dan TOCH als prinses moeten voordoen? Na zoveel uren Excalibur (met prinses en de kikker) te hebben gespeeld.. :lol:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Fraa schreef:Zoals ik eerder ook al zei, dat nummer van Carine is van Monte Carlo reservations. Je hoort dat ook duidelijk aan die opgenomen stem die voor het echte gesprek afgespeeld wordt.
Dexter heeft gisteren ook via dit nummer geredeemed. Misschien kan hij zeggen welk bandje hij had?
Groetjes,
Carine
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb gewoon op het nummer van de mail gereageerd. Nogmaals (heb ik daarstraks ook gezegd) de lijnen zijn erg slecht de laatste tijd, ik kreeg daar ook excuses (tot 4x) voor. Want pas de 5e keer hield de lijn het tot op het einde.
1e keer kon ik het bandje waar ik hotels moest kiezen wel verstaan, maar de stem daarna compleet niet. De 2e keer hing ik zelf op omdat het bandje al kraakte. De 3e keer ging alles goed, alle gegeven ingevuld en toen ging het fout omdat een man van Mandalay Bay (waarom kwam die er ineens tussen) en de telefoniste mij niet meer verstonden. Daarna weer een storend bandje en toen een gast die alle binnen 5 min in orde maakte. Hij gaf zelfs even uitleg over dat ik eerst naar de Mlife booth moest (die moet ik dus nog even localiseren) en hij gaf me een bevestigingsnummer die ik niet kan openen, maar ik heb al een mail naar het hotel gestuurd. Verder vroeg hij of ik nog speciale wensen had. Nou, het liefst zo hoog mogelijk als die kamers gaan en strip view. Dat heeft hij doorgegeven.

Dat van de bevestigingen blijft vaag dat je die eigenlijk niet krijgt, net als het over de telefoon doorgeven van je creditcard gegevens. Al kunnen ze zonder die 3 cijfers op de achterzijde volgens mij weinig qua boekingen.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

sachasenne schreef:Dexter heeft gisteren ook via dit nummer geredeemed. Misschien kan hij zeggen welk bandje hij had?
Ja raar, als ik er naar bel krijg ik gewoon Monte Carlo reservations aan de lijn. Ach ja, uiteindelijk maakt het niks uit, als de hotelkamer maar in orde is :D
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dus carine heeft wel een reservation confermation en jij niet? Dat blijft toch wel vreemd. Maargoed inderdaad als het hotel maar de zaakjes op orde heeft is het goed.
Bij de Mandalay krijg je ook alleen maar een nummer en dan is het er zelf achteraan bellen of het klopt. Ik snap overigens niet waarom ze daar nog niet met email werken.

Inmiddels alweer 500LP's, nog maar 1000 voor een setje kaarten :P
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ja inderdaad, ik vond het ook vreemd. Carine kreeg hem gewoon, mij hebben ze het ook gevraagd, maar nooit ontvangen. Toen ik de 2de keer belde zeiden ze dan dat ze nooit een confirmatie versturen bij gratis kamers van MyVegas. Oftewel heeft de eerste persoon mij blaasjes wijs gemaakt, oftewel was de 2de persoon te lui. Daarom belde ik dus voor een 3de keer, maar dan rechtstreeks naar Mirage reservations, volgens hun was alles in orde met de boeking. Een confirmatie versturen ging volgens hun dus ook niet, ik laat het dus ook maar zo.
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

mij is het wel gelukt met het nummer van carine (na wel heel lang wachten en doorverbonden te worden)
en was inderdaad het nummer van monte carlo
ook mij konden ze absoluut geen bevestigingsmail sturen, heb er wel om gevraagd.
ik ga er maar vanuit dat het zo goed is
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Ik zie dat bij mij in het spel onder redeemed staan i.p.v. hiet eerste kopje gekocht (oid).
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Harry schreef:
NenE schreef:Ik ben aan het bekijken of het voor mij gunstig is om door te gaan met MyVegas of niet. Ik heb nu twee dagen gespeeld en heb 4200 LP (vooral omdat je aan het begin hard gaat). Ik wil 1 of 2 gratis overnachtingen winnen. Maar ik lees overal dat het veel moeilijker is om aan chips te komen dan vroeger en dat ze een beetje ondergaan aan hun eigen succes. Is het voor mij rendabel om door te gaan? Hoeveel LP kan ik per dag maken, zonder te " cheaten" ?
Als je de uren die je in het spel moet stoppen zou kunnen gaan werken voor een normaal uurloon, levert dat veel meer op dan de waarde van de rewards die je kunt verdienen. Dus ik denk dat je het moet zien als een leuk spel waar je ook nog iets aan over kunt houden, als je het niet leuk vindt zou ik het zonde van mijn tijd vinden.
Aan de andere kant. Ik speel dit spel in mn vrije uren (voornamelijk mijn vrije dinsdagmiddag, donderdag en zondag, handig nu het voetbal steeds is afgelast). Ook al kost het je echt minimaal een uur per dag als je normaal speelt, ik spaar met die overnachtingen wel bijna $600 uit die ik goed ergens anders aan kan besteden. De een zal het misschien cheap ass vinden, maar ik vind dat zeker wel iets om wat tijd in te steken. Maar het spel zelf (ik speel eigenlijk alleen excalibur en lost in time) begin ik heel erg beu te worden :D Gelukkig kan je die muziek afzetten
Ik zie dat bij mij in het spel onder redeemed staan i.p.v. hiet eerste kopje gekocht (oid).
Wat bedoel je hiermee
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

PSVwally schreef:Maar het spel zelf (ik speel eigenlijk alleen excalibur en lost in time) begin ik heel erg beu te worden
Ga BlackJack spelen!.. erg leuk vind ik persoonlijk en je haalt er super snel die 10 LP's mee binnen :wink:
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Inmiddels al weer richting de 3700 LP's

Overigens heb ik gisteren een bericht in dat MyVegas friends facebook paginaatje geplaats, dat doe ik nooit meer :D 400 mailtjes over vriendjes worden :shock: Gelukkig heeft FB me een aantal dagen geleden al een 7 dagen niet zoveel vriendjes aanmelden ban gegeven. Ik neem overigens nooit meer dan 5 vrienden per dag, maar dat worden er nu nog minder... sorry voor een aantal van hier, maar even een paar dagen geduld

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het US-fanboy vergaat met al zn rewards...
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Paul, wat ik bedoelde is dat nu ik de kamer telefonisch heb bevestigd hij ook "verplaatst" is in het spel.

Als je naar Rewards gaat en dan My Purchases, stond de overnachting voor telefonisch contact onder Redemption Pending. Nu staat de Reward onder Redeemed. :geek:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

PSVwally schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het US-fanboy vergaat met al zn rewards...
Is hij nu in LV?
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

wow, ik kreeg net bij MGM op de strip 1000 LP's !
Met nog wat klein grut (100, 50, ...) van andere hotels is dat een leuke binnenkomer vandaag.

Minder is het feit dat ik al een week niet meer boven de 50K geraak met speelmunten, meer zelfs, gisteren was de eerste keer dat ik boven de 25K geraakt ben :shock:
Het spel geeft bijzonder weinig de laatste tijd.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer