Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor reizen met kinderen
-
- Amerika-expert
Re: Tips voor reizen met kinderen
Grappig hoe positief jullie hier zijn over draagdoeken enz. Was in Utah ook zo, je zag heel veel vrouwen en mannen met babies en peuters in draagdingen. Hier in Florida juist heel weinig en ik krijg redelijk vaak commentaar van mensen als ik onze jongste van 10 maanden in de drager heb. Da's toch veel te zwaar en ze wordt verwend en het is tijd om haar in de kinderwagen te doen (en dat moet natuurlijk een Bugaboo of McLaren of ander duur merk zijn). Zelfs in de wachtkamer bij de kinderarts! Pfff...ik vind het juist heerlijk zo'n kleintje tegen me aan. Als ze slaperig is kruipt ze zo heerlijk tegen me aan en als ze wakker is draai ik haar om zodat ze alles goed kan zien en dan hangt ze vrolijk te stuiteren en te kletsen. M'n jongste zoon vond het niets in de drager dus met hem miste ik het al heel snel. Oudste dochter en oudste zoon heb ik heel lang gedragen en ik heb nog heel lang de drager in de luiertas gehad voor als ze onderweg moe werden.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben eigenlijk nooit een draagdoek gebruikt. Ik ben ook maar heel smal en denk niet dat ik dat lang vol houd. Daarbij vind ik een buggy juist heerlijk. Luiertas met luiers en eten eraan Fotocamera eraan en als ze smiddags nog moe zijn en even willen slapen hup in de buggy en je hebt een uurtje je handen vrij. Allen in de natuurparken zoals Zion en Yosemite was het soms wel vermoeiend omdat een trail nooit eens recht loopt maar altijd wel heuvel op en af.
Weet nog toen we ieder met 1 buggy omhoog liepen naar weeping rock. Gelukkig was dit maar een klein stukje maar onderweg veel opmerkingen gehad over hoe we het vol hielden maar je went eraan denk ik
Gr. Laura
Weet nog toen we ieder met 1 buggy omhoog liepen naar weeping rock. Gelukkig was dit maar een klein stukje maar onderweg veel opmerkingen gehad over hoe we het vol hielden maar je went eraan denk ik

Gr. Laura
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Laura, ik ben ook maar heel smal, maar in een goede draagdoek of ergonomische drager (geen babybjorn, die is hier al snel weer weg gedaan) kan ik stevige zoon van 9 maanden nog prima 2 uur aan een stuk dragen. Gisteren nog een hele tijd gedragen op een feestavond van dochters school. uiteindelijk viel hij lekker in slaap. Met dochter ook gedaan tot ze een jaar of 2 was, en daarna droeg mijn man haar vaak nog urenlang op de rug. Maar, als je het niet gewend bent is het denk ik lastiger om er later nog mee te beginnen, zowel voor jezelf als voor het kind. Buggy is soms ook handig hoor, tijdens het winkelen ofzo (beetje moeilijk kleding passen met baby op je buik
), maar in sommige situaties ben ik dan weer heel blij dat die buggy niet mee hoeft.

Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
De buggy kan ook af en toe behoorlijk in de weg staan inderdaad. Vooral met drukte en in smalle winkels moet ik me vaak inhouden niet te vloeken. Met een draagdoek heb je dat probleem natuurlijk niet. Misschien als ik het vanaf baby af aan had gedaan was het niet zo zwaar geweest. Het was in ieder geval makkelijker en lichter geweest denk ik dan met de maxi cosi van en naar de auto lopen. Pfffff wat was dat ding zwaar!!!
Misschien als er nog een derde komt proberen......
Gr. Laura

Gr. Laura
Wij hebben vorige week eindelijk tickets geboekt:) In plaats van New York is het toch Florida geworden! Voor ons nog compleet onbekend, ook wel eens leuk! We gaan drie weken, waarvan we de eerste en laatste week in een huis met alle gemakken zitten:) De week er tussen in gaan we Florida wat beter verkennen:)
Hebben jullie nog leuke tips voor kinderen in Florida? Mijn zoontje is 2,5 als we er zijn. Ik vraag me ook zo af of disney al leuk is voor hem, helemaal als ik die entree prijzen zie;) We hebben nog een maand of 7 om te beslissen of we het waard vinden, haha!
Wij hebben van de week juist de Deuter verkocht. Vorige vakantie hebben we hem 1 x gebruikt in de Grand Canyon. Meneer lag lekker te slapen, maar moest van de buschauffeur uit de deuter (terwijl een ander meisje wel mocht blijven zitten
) Daarna was het brullen geblazen als we hem er in wilde zetten, zonde van het heen en weer gesleep naar Amerika;) (die deuter dan he
) Dit jaar gaan we wat minder wandelen, dus kunnen we meer met de buggy af. De voornaamste activiteiten zullen wel zwemmen en shoppen worden:)
Hebben jullie nog leuke tips voor kinderen in Florida? Mijn zoontje is 2,5 als we er zijn. Ik vraag me ook zo af of disney al leuk is voor hem, helemaal als ik die entree prijzen zie;) We hebben nog een maand of 7 om te beslissen of we het waard vinden, haha!
Wij hebben van de week juist de Deuter verkocht. Vorige vakantie hebben we hem 1 x gebruikt in de Grand Canyon. Meneer lag lekker te slapen, maar moest van de buschauffeur uit de deuter (terwijl een ander meisje wel mocht blijven zitten

2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
2013 - FL
2014 - FL
Ik heb toch nog even een vraag aan jullie (wilde het in mijn vorige post niet doen, dacht het zelf te kunnen uitvogelen maar helaas).
We vliegen in september met British airways. Nu willen we graag de buggy meenemen (liefst naar de gate). Op de website van British Airways staat het een en ander over kinderen en bagage. Ze lijken een ondersheid te maken tussen Child en Infant. Over het algemeen neem ik aan dat een Infant tot twee jaar is, omdat daar de grens tussen wel of niet betalen is. Dan zou het betekenen dat je voor een kind van 2,5 geen buggy en luiertas meer mee mag nemen. Wat is jullie ervaring hierin? Het zou flink balen zijn als we zonder buggy zitten;)
We vliegen in september met British airways. Nu willen we graag de buggy meenemen (liefst naar de gate). Op de website van British Airways staat het een en ander over kinderen en bagage. Ze lijken een ondersheid te maken tussen Child en Infant. Over het algemeen neem ik aan dat een Infant tot twee jaar is, omdat daar de grens tussen wel of niet betalen is. Dan zou het betekenen dat je voor een kind van 2,5 geen buggy en luiertas meer mee mag nemen. Wat is jullie ervaring hierin? Het zou flink balen zijn als we zonder buggy zitten;)
2008 - CA,NV,AZ
2013 - FL
2014 - FL
2013 - FL
2014 - FL
Ik baal er nog steeds zo van dat ik pas bij de vierde ben begonnen met een draagdoek. Het is zo handig als je gaat wandelen, of als je in een druk stadscentrum bent, of als je kerken e.d. wilt bezoeken. Ik heb een lang bovenlijf, heb als puber veel rugproblemen gehad (heb onder meer een tijdje lang een gipscorset gehad) en als je je rug daarna definitief in de vernieling wilt helpen, dan is een babybjorn echt een uitkomst. Ik kon dat ding echt nooit langer dan een uur dragen, zelfs toen onze kinderen nog ieniemienie waren. Ik heb hem ook altijd in huis gebruikt, en dan hangt hij echt verschrikkelijk in de weg. Met een draagdoek heb ik dat probleem nooit gehad. Het mooie is nou net dat je hem aan ieder formaat rug kunt aanpassen. Ik ben helemaal niet zo'n sentimenteel type, heb nauwelijks spullen uit de babytijd bewaard, maar mijn draagdoek gaat niet weg. Nooitlovely_laura schreef:De buggy kan ook af en toe behoorlijk in de weg staan inderdaad. Vooral met drukte en in smalle winkels moet ik me vaak inhouden niet te vloeken. Met een draagdoek heb je dat probleem natuurlijk niet. Misschien als ik het vanaf baby af aan had gedaan was het niet zo zwaar geweest. Het was in ieder geval makkelijker en lichter geweest denk ik dan met de maxi cosi van en naar de auto lopen. Pfffff wat was dat ding zwaar!!!![]()
Gr. Laura

Ik kan het me niet meer herinneren, maar het lijkt me stug dat je een buggy niet mee naar de gate mag meenemen. In het ergste geval kun je hem trouwens altijd nog inchecken. Luiertas heb ik nooit gehad; ik propte altijd gewoon wat luiers en een reserveset kleren in een tas/rugzak.Joyco schreef:Ik heb toch nog even een vraag aan jullie (wilde het in mijn vorige post niet doen, dacht het zelf te kunnen uitvogelen maar helaas).
Wij hebben nog nooit problemen gehad met een buggy, hebben dat ook nog wel bij een 3-jarige gedaan. Doen ze volgens mij nooit moeilijk over.
En je mag natuurlijk gewoon 1 stuks handbagage pp meenemen, dus voor je kind kun je gewoon een tas meenemen (behalve misschien bij swiss, daar werd bij het inchecken moeilijk gedaan over de tas (dagrugzak) die we voor onze dochter van 1 hadden, want die kon ze natuurlijk nooit zelf dragen
, dame in kwestie maar even goed duidelijk gemaakt dat we voor haar een stoel betaalden, dus dat ze dan ook een tas mee mocht). Maar wij reizen bij voorkeur met zo min mogelijk handbagage, de kinderen vanaf een jaar of 2 elk een klein rugzakje met knuffel, boekjes en wat te spelen, en samen 1 rugzak en 1 kleine trolley, en daar passen dan ook wel prima de eventuele luiers bij die we nodig hebben en wat reservekleding. Helaas nog vaak de laptoptas van mijn man omdat hij op de plaats van bestemming moet werken.
En je mag natuurlijk gewoon 1 stuks handbagage pp meenemen, dus voor je kind kun je gewoon een tas meenemen (behalve misschien bij swiss, daar werd bij het inchecken moeilijk gedaan over de tas (dagrugzak) die we voor onze dochter van 1 hadden, want die kon ze natuurlijk nooit zelf dragen

Terug in Texas!
Maar de laptoptas is extra toch? Wij reizen regelmatig met carry on trolleys en dan heb ik nog een handtas en de man een laptoptas.
Over die buggy zou ik me echt niet druk maken, die kun je volgens mij nog meesjouwen naar de gate als je niet eens een kind meehebt, het personeel aldaar heeft helemaal geen zicht op wie er bij die buggy hoort. Niet dat we er ooit een mee hebben genomen, maar ik zie vaak genoeg grote kleuters in een MacLaren gepropt tot aan de gate. Aan luiertassen of bergen handbagage doe ik niet, ik deed altijd een plastic tasje met een paar luiers, wat doekjes, een setje schone kleren in mijn fototas. Later nog een boterhamzakje met cornflakes erbij, voor urenlang entertainment en ter oefening van de pincetgreep
Maar goed, ook dan - kijkende naar medeouders op vluchten die wél aan landverhuizing deden - is mijn ervaring dat je niemand moeilijk doet over een extra tas voor een kind, zolang je kunt aantonen dat je de spullen daadwerkelijk nodig hebt aan boord.
Overigens heb je aan British Airways een hele goede als het gaat om vliegen met kinderen. Wij vlogen met onze toen 14 maanden oude dreumes naar Los Angeles, met onze peuter naar New York en vorige week met onze inmiddels kleuter terug uit Londen. De stewards/stewardessen (vaak mannen) zijn onveranderlijk superlief en komen altijd met snoepjes en kleurboeken aangezet. En voor die vlucht naar LA kregen we zo'n wipstoel in plaats van een wiegje: ideaal. Niet dat ze bij Virgin, KLM, Delta of Lufthansa niet aardig zijn, maar BA heeft bij mij een streepje voor. Zal het accent zijn
PS Dimona: BabyBjorns zijn vreselijk hè? Ik had er een gekocht toen ik zwanger op vakantie was in Amerika en was er zo happy mee. Behalve als ik er een half uur mee had gedragen, pffff. Als ik er vriendinnen tegenwoordig mee zie worstelen (en na een paar maanden hoor verklaren dat het te zwaar wordt) wil ik ze wijzen op het bestaan van ergonomische dragers. Niet van die framedragers, maar een Ergo of draagdoek. Ideaal voor elk postuur en voor mensen met rugklachten en bekkenproblemen is ergnomisch dragen beter/prettiger dan het duwen van een kinderwagen. Ik leen mijn dragers/doeken regelmatig uit, maar wil ze wél terug. Echt dingen die ik zal bewaren inderdaad!

Overigens heb je aan British Airways een hele goede als het gaat om vliegen met kinderen. Wij vlogen met onze toen 14 maanden oude dreumes naar Los Angeles, met onze peuter naar New York en vorige week met onze inmiddels kleuter terug uit Londen. De stewards/stewardessen (vaak mannen) zijn onveranderlijk superlief en komen altijd met snoepjes en kleurboeken aangezet. En voor die vlucht naar LA kregen we zo'n wipstoel in plaats van een wiegje: ideaal. Niet dat ze bij Virgin, KLM, Delta of Lufthansa niet aardig zijn, maar BA heeft bij mij een streepje voor. Zal het accent zijn

PS Dimona: BabyBjorns zijn vreselijk hè? Ik had er een gekocht toen ik zwanger op vakantie was in Amerika en was er zo happy mee. Behalve als ik er een half uur mee had gedragen, pffff. Als ik er vriendinnen tegenwoordig mee zie worstelen (en na een paar maanden hoor verklaren dat het te zwaar wordt) wil ik ze wijzen op het bestaan van ergonomische dragers. Niet van die framedragers, maar een Ergo of draagdoek. Ideaal voor elk postuur en voor mensen met rugklachten en bekkenproblemen is ergnomisch dragen beter/prettiger dan het duwen van een kinderwagen. Ik leen mijn dragers/doeken regelmatig uit, maar wil ze wél terug. Echt dingen die ik zal bewaren inderdaad!
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Nog nooit problemen ondervonden met de buggy. WEL even aan de balie een roze label vragen. Dat houdt in dat je hem mee mag nemen tot aan de gate en hij ook weer voor je klaar staat zodra je het vliegtuig uit komt. Anders dan komt hij op de bagageband eruit en niks vervelender na een lange reis als je moppie moe is en de buggy er pas af komt op de band.
Over het algemeen mag je een persoonlijke tas (handtas) en extra tas meenemen. 2 stuks dus. Maar dat staat duidelijk aangegeven op de site van de maatschappij, het wil nog wel eens verschillen.
We nemen inderdaad ook zo weinig mogelijk mee. e-readers, Ipad, Ipod en meer niet. Voorheen nog wel DVD-spelers maar als ik een memory kaartje extra haal zet ik daar wat films voor de kids op. Kan via Ipad of e-reader bekeken worden. Ideaal.
Florida is erg lekker om de zomer door te brengen. En ook voor de 2,5 jarigen zijn er leuke dingen te doen in Disney. Het is duur, maar we hebben de afgelopen zomer wel erg genoten van Disney. Onze kids waren toen 4,5 en 2,5 jaar. Je moet gewoon van te voren goed kijken naar de dingen waar je in mag en dat zijn er nog best veel.
Mijn hart ligt meer in het zuidwesten, puur verwondering van al het moois, maar voor de kids was Florida ideaal. Vanuit bed het zwembad in
Over het algemeen mag je een persoonlijke tas (handtas) en extra tas meenemen. 2 stuks dus. Maar dat staat duidelijk aangegeven op de site van de maatschappij, het wil nog wel eens verschillen.
We nemen inderdaad ook zo weinig mogelijk mee. e-readers, Ipad, Ipod en meer niet. Voorheen nog wel DVD-spelers maar als ik een memory kaartje extra haal zet ik daar wat films voor de kids op. Kan via Ipad of e-reader bekeken worden. Ideaal.
Florida is erg lekker om de zomer door te brengen. En ook voor de 2,5 jarigen zijn er leuke dingen te doen in Disney. Het is duur, maar we hebben de afgelopen zomer wel erg genoten van Disney. Onze kids waren toen 4,5 en 2,5 jaar. Je moet gewoon van te voren goed kijken naar de dingen waar je in mag en dat zijn er nog best veel.
Mijn hart ligt meer in het zuidwesten, puur verwondering van al het moois, maar voor de kids was Florida ideaal. Vanuit bed het zwembad in

-
- Amerikakenner
Wij hadden 2 buggy's bij ons tot de gate. Wij moesten bij de gate 2 labels halen en aan het einde van de slurf bij de ingang van het vliegtuig moesten we ze inklappen en achter laten. Als je dan land moet je even wachten bij de uitgang en worden ze ook weer netjes gebracht. Onze kinderen waren toen 14 maanden en 2 1/2 en was allemaal geen probleem. We hadden 1 koffertje met handbagage mee met laptop fototoestel en wat broodjes en pakjes drinken. En een luiertas met schone kleren luiers doekjes en speelgoed. Zowel hier als in amerika deden ze totaal niet moeilijk over het eten en drinken omdat je met kleintjes reist. Misschien hadden wij gewoon mazzel maar over de pakjes pyjama papje deden ze totaal niet moeilijk.
Gr.Laura
Gr.Laura
Bedankt voor jullie reacties! We nemen de buggy dus gewoon mee;) De luiertas kunnen we makkelijk missen. Voor mijn zoontje nemen we voor onderweg ruim voldoende kleding mee (vorig jaar waren 4 setjes niet genoeg door al het spugen in het vliegtuig). Dat gaat gewoon allemaal in een klein koffertje samen met een setje kleding voor mij en mn man (in het geval de bagage niet goed aankomt, hebben we in ieder geval schone kleren
) Daarnaast nog een tas met laptop, ipad, tom tom enz.

2008 - CA,NV,AZ
2013 - FL
2014 - FL
2013 - FL
2014 - FL
Als je stop-overs hebt in Europa - bijv. Heathrow - bedenk dan dat je minder handbagage mag meenemen.
Zo hadden wij voor onze reis naar Nieuw Zeeland met 2 kleine kinderen ook een koffertje mee met wat kledingsetjes voor de jongens en voor mijn man en mij (voor het geval ze over ons heen zouden spugen tijdens de reis van 31 uur). Het was een maatje dat we volgens de richtlijnen van Quantas hadden aangeschaft maar dat werd geweigerd op ons eerste traject (Cityhopper > Heathrow). En daar sta je dan....
Wij hadden het grote geluk dat het een dag voor Kerst was en achter ons stonden zo'n 6 echtparen die zonder handbagage (slechts) naar Londen vlogen. Met herhaaldelijk uitleggen van de noodzaak en tenslotte de inbreng van de echtparen achter ons mocht het koffertje mee. In mijn beleving heeft het wel een half uur geduurd voordat de grondstewardessen overstag gingen.
Je bent gewaarschuwd
Zo hadden wij voor onze reis naar Nieuw Zeeland met 2 kleine kinderen ook een koffertje mee met wat kledingsetjes voor de jongens en voor mijn man en mij (voor het geval ze over ons heen zouden spugen tijdens de reis van 31 uur). Het was een maatje dat we volgens de richtlijnen van Quantas hadden aangeschaft maar dat werd geweigerd op ons eerste traject (Cityhopper > Heathrow). En daar sta je dan....
Wij hadden het grote geluk dat het een dag voor Kerst was en achter ons stonden zo'n 6 echtparen die zonder handbagage (slechts) naar Londen vlogen. Met herhaaldelijk uitleggen van de noodzaak en tenslotte de inbreng van de echtparen achter ons mocht het koffertje mee. In mijn beleving heeft het wel een half uur geduurd voordat de grondstewardessen overstag gingen.

Je bent gewaarschuwd

Monique
it's a small world after all...
Reisblog 2013: USA Zuidwest
Reisblog 2014: Zweden ~ rondje grote meren
Lees net nog even terug en wil even toevoegen dat wij ook nooit problemen hebben gehad met de buggy. Ergens halverwege in de slurf ingeklapt neerleggen en bij aankomst ligt ie weer keurig klaar!
Ben altijd een fan geweest van de draagdoek maar onze tricot draagdoeken zijn in warme landen voor jezelf en het kind snel te warm. Een ideale oplossing is dan een pareo; zo'n flinterdunne katoenen grote vierkante lap. Enorm sterk en voor kleine stukjes dragen (bijv. strand) heel geschikt. Je kunt ze heel klein opvouwen (handtas) en het weegt 'niks'. Ik gebruikte ze ook als ondergrond voor luier verschonen, handdoek, lakentje, zonnescherm, windscherm. Ben er al 25 jaar fan van en mijn oudste exemplaar is nog steeds mijn favoriet vanwege alle (praktische) reisherinneringen. Onze jongens zijn in de zomervakantie 18 en 16 en ik bedenk nu dat we ook maar eens een ode-aan-de-pareo-foto moeten maken
Ben altijd een fan geweest van de draagdoek maar onze tricot draagdoeken zijn in warme landen voor jezelf en het kind snel te warm. Een ideale oplossing is dan een pareo; zo'n flinterdunne katoenen grote vierkante lap. Enorm sterk en voor kleine stukjes dragen (bijv. strand) heel geschikt. Je kunt ze heel klein opvouwen (handtas) en het weegt 'niks'. Ik gebruikte ze ook als ondergrond voor luier verschonen, handdoek, lakentje, zonnescherm, windscherm. Ben er al 25 jaar fan van en mijn oudste exemplaar is nog steeds mijn favoriet vanwege alle (praktische) reisherinneringen. Onze jongens zijn in de zomervakantie 18 en 16 en ik bedenk nu dat we ook maar eens een ode-aan-de-pareo-foto moeten maken

Monique
-
- Amerika-ontdekker
Ook hier geen problemen gehad met de buggy tot aan de gate.
Toen we echter waren geland in New York 's avonds laat, zijn we dat ding straal vergeten en pas toen we alles en iedereen met heel veel gedoe in een taxi hadden geladen (eerste taxi te weinig zitplaatsen, daarna een ruzie tussen twee taxichauffeurs over wie ons moest nemen etc) en mijn man wilde instappen, kwamen we erachter dat we de buggy waren vergeten!! Bij de gate stond deze er niet toen we uitstapten dus hadden we bedacht dat die wel op de band zou komen, maar daar dus niet meer aan de buggy gedacht, maar alleen nog op de koffers gelet.
Iedereen weer de taxi uit (buggy voor de vakantie nieuw aangeschaft, dus te zonde om door te rijden) en naar zo'n service balie op het vliegveld teruggegaan wat daar vervolgens echt een eeuwigheid duurde. Een rij van mensen die allemaal bagage kwijt waren, 's avonds laat met drie kleine zeer vermoeide kinderen en het feest was compleet
. Goed begin van de vakantie. Gelukkig allemaal goed gekomen, maar was best een onozele actie
.
Toen we echter waren geland in New York 's avonds laat, zijn we dat ding straal vergeten en pas toen we alles en iedereen met heel veel gedoe in een taxi hadden geladen (eerste taxi te weinig zitplaatsen, daarna een ruzie tussen twee taxichauffeurs over wie ons moest nemen etc) en mijn man wilde instappen, kwamen we erachter dat we de buggy waren vergeten!! Bij de gate stond deze er niet toen we uitstapten dus hadden we bedacht dat die wel op de band zou komen, maar daar dus niet meer aan de buggy gedacht, maar alleen nog op de koffers gelet.
Iedereen weer de taxi uit (buggy voor de vakantie nieuw aangeschaft, dus te zonde om door te rijden) en naar zo'n service balie op het vliegveld teruggegaan wat daar vervolgens echt een eeuwigheid duurde. Een rij van mensen die allemaal bagage kwijt waren, 's avonds laat met drie kleine zeer vermoeide kinderen en het feest was compleet

Ik vraag het hier ook even, ik krijg in mijn reistopic weinig reacties... Maar weet iemand leuke rv campings voor kinderen in het zuidwesten en colorado? Liefst met zwembadje en speeltuin ofzo? (We gaan toch weer naar het westen, denver, stukje rocky's, mesa verde, moab, bryce met een camper en dan vegas en strand bij LA als afsluiter in hotels).
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Maar mag je ipv een buggy ook een kinderwagen meenemen? Het voordeel is dan dat onze baby (in de zomer 7 maanden) ook in Amerika in de kinderwagen kan slapen. We vliegen met Arkefly naar Florida..
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Iertje, staat er niks bij de Hotels & Campings van deze site? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wil met alle plezier even zoeken voor je als je laat weten waar je ongeveer zoekt (stad etc)
Deejay, kinderwagen mag ook bij KLM etc, maar moet wel leeg zijn als hij wordt opgevouwen. Of dit bij Arkefly mag weet ik niet zeker, die rekenen voor iedere scheet die je laat extra geld. Bel ze gewoon even.
Deejay, kinderwagen mag ook bij KLM etc, maar moet wel leeg zijn als hij wordt opgevouwen. Of dit bij Arkefly mag weet ik niet zeker, die rekenen voor iedere scheet die je laat extra geld. Bel ze gewoon even.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3527 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 19 Reacties