Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stratosphere of New York New York? (hotels in Las Vegas)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Lindab
Amerika-ontdekker

Stratosphere of New York New York? (hotels in Las Vegas)

Bericht door Lindab »

Ik ben erg aan het twijfelen over het hotel.

We gaan eind september dit jaar 2 nachten verblijven in Vegas.
Het stratosphere heeft een hele mooie prijs, alleen de locatie is minder.
Nu lopen wij best graag maar las ook weer dat de buurt eromheen niet veel soeps is.
Echter bushalte voor de deur en niet duur.
En wel gratis entree toren die we zeker willen bezoeken.

Hotel new york new york klinkt veel aantrekkelijker qua ligging maar is ook zeker dubbel zo duur.plus dan zouden we de toren ook los moeten betalen.

Dus wat is wijsheid is stratosphere een mooie optie als je graag zelf de drukte opzoekt of wat veel mensen zeggen, zoek echt een hotel op de strip.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Stratosphere of new york new york

Bericht door Marenko »

Wij hebben vorig jaar twee nachten in Stratosphere gezeten. Prima hotel met inderdaad de bus direct voor de deur. Voor 8 dollar kun je 24 uur gebruik maken van het kaartje.
Antinous62
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Antinous62 »

Hi,

Ik ben zelf vorig jaar in Vegas geweest en verbleef in CircusCircus. Dit is een goedkoop hotel en vlakbij de Stratosphere. Ik vond het echt een uithoek van de strip. Het is ook niet fijn om bij die temperaturen steeds zover te moeten lopen naar de leuke hotels midden op de Strip. Voor de Stratosphere vertrekt inderdaad een goedkope bus, maar deze stopt bij bijna elk hotel op de Strip dus zelfs voor korte afstanden kan je er dan erg lang inzitten. Vaak is het ook behoorlijk vol. Als ik weer naar Vegas zou gaan zou ik zeker kiezen voor iets meer centraler op de Strip. New York New York zou ik dan zeker kiezen ipv Stratosphere. Het uitzicht vanaf hier viel trouwens ook behoorlijk tegen (als fotograaf gezegd), het is simpelweg te hoog. De 'eiffeltoren' bij het Paris hotel is dan veel leuker als uitkijktoren, en ook dit hotel zit centraal op de Strip.

Veel plezier in ieder geval, wat je ook beslist.
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Wij zaten in het Flamingo hotel. Super ligging, heel centraal en vergeleken met de andere hotels om ons heen goedkoop. En o ja, niet te vergeten, het heeft een prachtig zwembad.
Lindab
Amerika-ontdekker

Re: Stratosphere of New York New York? (hotels in Las Vegas)

Bericht door Lindab »

Flamingo had ik nog niet naar gekeken..ziet er ook mooi uit.
Ik blijf toch twijfelen,stratosphere is echt een koopje met dealtjes zoals; gratis entree toren (dus een nacht al voor niets) en twee attracties voor de prijs van een.
Als dan alleen de ligging nadelig is lijkt het me dat ik voor die 2 dagen ook een busticket à acht p.p. dollar onbeperkt kan kopen.
Ik lees over new york-new york ook veel over sigaretten-rook dampen in het hotel/kamers..
tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tetouani »

Ik heb een aantalen keren in de Stratosphere geslapen.

De kamers zijn goed en netjes en leuk dat je onbeperkt toegang hebt tot de toren.
Met mijn huurauto reed ik altijd naar de strip en parkeerde mijn auto in 1 van de hotels.

Stratosphere is zoals ik hem ken 1 van de goedkoopste hotels in Vegas. En de kwaliteit van het hotel vind ik prima.
Maar ik ben namelijk niet zo kieskeurig, als de kamer maar goed is onderhouden en het bed lekker is en dat was het.

Als ik mocht kiezen tussen Stratosphere of New York en de prijzen waren hetzelfde, dan had ik New York New York gekozen omdat ik er nooit heb geslapen en omdat ik ervanuit ga dat deze beter is gezien de prijs van dit hotel altijd veel duurder is dan Stratosphere. Tenminste, als ik wil boeken dan is dat altijd het geval. Maar duurder wilt niet altijd zeggen dat t beter is.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Onderschat niet de waarde van een goede locatie. Die van New York New York is perfect, midden op de Strip en omringd door vele andere, fantastische megahotels op loopafstand. De locatie van de Stratosphere is bijzonder slecht, met eigenlijk niets wat op loopafstand is, daarnaast is de directe omgeving niet heel erg prettig met flink wat dubieuze figuren, 24-uurs motels en pandjeshuizen. Een ongelimiteerde busticket klinkt leuk, maar je verliest er vooral heel veel (kostbare) reistijd door. Dus zelf zou ik altijd voor New York New York kiezen, ook al is de Stratosphere misschien goedkoper of bieden ze wat extraatjes. Dit weegt voor mij niet op tegen de grote voordelen van midden op de Strip verblijven.
shaqman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door shaqman »

Ik had voor onze reis in augustus dit jaar ook een nacht Stratosphere geboekt maar heb dit uiteindelijk toch geannuleerd en voor New York New York gekozen omwille van de betere ligging. Het scheelde uiteindelijk ook niet zoveel in prijs.
ermers1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ermers1973 »

Afgelopen jaar in NYNY verbleven, gewoon 'n TOP hotel.
Alles op korte loopafstand bereikbaar.
Parkeren (Valet) geen probleem, goede service.
Wij zijn van hieruit over de strip richting Stratosphere gelopen inderdaad
een heeeeele lange wandeling, gelukkig iets heuvel af.
Verder is het 'n beetje "gure" buurt daar.
Caesar2
Amerika-ontdekker

Bericht door Caesar2 »

Als je een wagen hebt, dan houdt niks je tegen om in Stratosphere te logeren. Wij hadden in 2012 voor enkele nachten een Luxury Grand Suite geboekt, voor een appel en een ei. Een gigantische kamer, met een woonkamer (tafel voor 6 en enkele fauteuils). 2 42" TV's. Volledig aparte slaapkamer. Het geheel kon wel een opfrisbeurt krijgen. Ook de restaurants en faciliteiten van Stratosphere hebben nog steeds een van de beste prijs/kwaliteitsverhoudingen. De gratis toegang tot het observation deck is een duidelijke plus.

Op een kwartiertje rijden sta je in het NY NY. Uiteraard niet langs de Strip, die fout hebben we maar 1 keer gemaakt. Neem de snelle zijweg, Industrial Road.
Re1gnman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Caesar2 schreef: De gratis toegang tot het observation deck is een duidelijke plus.
Nu vraag ik me af. Ik zie ook op websites staan: Tower $ 18.00. hotel guests $ 12.00
En vaak zie ik staan dat hotel gasten gratis toegang tot de tower hebben.

Wat ist nu dan?
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ja kan als gast gratis de toren in, met je hotelkamerpas. 3 weken geleden nog gedaan :)
Groetjes,
Daniel
Ingrid1958
Amerikakenner

Bericht door Ingrid1958 »

Wij zijn net terug (gisteren)van oa 2 nachten in de Stratosphere en idd alle info is zo goed als compleet. Met 1 key voor de kamer heb je voor 4 personen toegang tot de toren en ook korting o p de attracties, 28$ voor 3 alle attracties ipv 15 per stuk.
Wat betreft de ligging, idd ver van de strip als ook Fremontstreet, gebruik gemaakt van eigen auto en dus valet parking. dat gaat super en kost je geen tijd.
Veel plezier in Vegas./
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
SiSke
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SiSke »

Zowiezo Stratosphere, als je de toren en de attracties wil doen.. Als gast ga je gratis naar boven, en heb een 2for1 pas op de originele prijs voor een all day ticketje op de ritten. Das dus 17$ p.p. ipv 36$ dus heb je bijna u verblijf er al uit voor 1 nacht. je kan altijd opteren om nog een nachtje NYNY te doen, de ligging is ideaal zoals reeds gezegd is alles op relatieve wandelafstand, maar een mens kan maar zoveel wandelen op 1 dag, en je krijgt nooit alles gezien dus dat extra kwartiertje vervoer dat je uitspaart zou voor mij het verschil niet maken en 2 nachten stratosphere klinken ideaal. tss 19 en 22 is het thappyhour in de bar, en na 1uur snachts in de lounge moest je graag cocktails drinken terwijl je op de stad uitkijkt :p
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Mrvanilla schreef:Ja kan als gast gratis de toren in, met je hotelkamerpas. 3 weken geleden nog gedaan :)
Weet je toevallig wat de zwembad policy is?
Begreep dat kids niet overal mogen zwemmen...?!
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Het zwembad dat via de 8e etage te bereiken is, is geschikt voor alle leeftijden!
Groetjes,
Daniel
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Recent nog in de stratosphere verbleven. De toegang tot de toren (onbeperkt in aantal keer) is een groot pluspunt. Daarnaast hadden we ook gratis WIFI op de kamer. Kamers zijn OK, ook de pool is OK. Niet de grote luxe uiteraard, maar goed dat is ook logisch bij dergelijke prijzen. Zoals alle hotels in Vegas is er uiteraard een resort fee.

De ligging is niet centraal, alhoewel je dan kort bij Fremont street zit, wij zijn er heen gewandeld en waren er op 20 minuutjes.

Zoals aangegeven stopt de bus(sen) voor de deur. Op Vegas Boulevard de Deuce die inderdaad veel stops maakt, in de zijstraat stopt evenwel aan de overzijde ook de express bus welke je op korte tijd centraal op de strip aflevert.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

100 % zeker NY NY
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Dattie aan het eind van de strip zit, is voor ons no problemo.
Je kan immers je auto bij elk willekeurig hotel gratis parkeren.

Die toren vinden de kids natuurlijk geweldig, dus waarom niet 's Ochtends EN ' S avonds?

Ik denk dat we voor stratosphere gaan.....

En dattie wat minder luxe is dan de andere gevestigde namen...ach...zoals gezegd,
daar is de prijs ook naar. Je kan niet alles hè? keuzes, keuzes, keuzes.....
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Die minder luxe is relatief hoor. De kamers zijn ok en hebben alles wat je nodig hebt. Er is alleen minder grandeur.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer