Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets USS Midway Aircraft Carrier en SeaWorld (San Diego)
Tickets USS Midway Aircraft Carrier en SeaWorld (San Diego)
Hallo iedereen,
In de zomer gaan wij San Diego bezoeken en twee dingen die zeker op het verlanglijstje staan zijn het vliegdekschip en SeaWorld.
Nu voor de tickets, kunnen we die best op voorhand aankopen of daar ter plaatse aankopen?
Op de site van de USS had ik iets gelezen van dat die tickets een heel jaar geldig zijn?
Doe je er eigelijk voordeel mee om de ticketen op voorhand aan te kopen of kan je ze evegoed daar kopen (maar dan mss wel een wachtrij riskeren?)?
In de zomer gaan wij San Diego bezoeken en twee dingen die zeker op het verlanglijstje staan zijn het vliegdekschip en SeaWorld.
Nu voor de tickets, kunnen we die best op voorhand aankopen of daar ter plaatse aankopen?
Op de site van de USS had ik iets gelezen van dat die tickets een heel jaar geldig zijn?
Doe je er eigelijk voordeel mee om de ticketen op voorhand aan te kopen of kan je ze evegoed daar kopen (maar dan mss wel een wachtrij riskeren?)?
Re: tickets USS Midway Aircraft carrier en Sea World
Wij hebben beide tickets gewoon ter plaatsen gekocht, volgens mij scheelt dat niets/nauwelijks en het zal vast niet vol zijn.
Ik vond de prijs voor de Midway eerst best hoog ($ 22) maar uiteindelijk wel de moeite waard. Erg interessant, zeker voor zo'n eerste keer. Nu ik een keer zo een schip gezien heb zal ik denk ik niet snel weer gaan.
Ik vond de prijs voor de Midway eerst best hoog ($ 22) maar uiteindelijk wel de moeite waard. Erg interessant, zeker voor zo'n eerste keer. Nu ik een keer zo een schip gezien heb zal ik denk ik niet snel weer gaan.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Goeie vraag eigenlijk, wij gaan ook in Juli de USS Midway bezoeken, is het doenbaar daar een ticket te kopen, is het niet te lang aanschuiven?
Ons hotel is op 2 mijl ofzo van Seaworld, en eerst hadden wij ook het plan daarheen te gaan, maar ben me wat gaan verdiepen in het reilen en zeilen van dat park, en ben er nu zo goed als zeker van dat we dat gaan skippen, de orca's worden er niet goed behandeld, dieren die medische hulp nodig hebben en eigenlijk geen shows zouden mogen doen worden toch gebruikt, alles draait om het geld, het wel en wee van de dieren komt als laatste, en daar kan ik me niet mee verzoenen! Ook zijn er doorheen de jaren al meerdere incidenten geweest met orca's en trainers, in 2010 (kan me vergissen in jaartal) heeft een vrouwelijke trainer nog het leven gelaten bij een aanval van een orca waarmee ze al jaren trainde, waarna seaworld deed of het een uitzonderlijke en abnormale zaak was, en dat zoiets zo goed al ondenkbaar is dat dat vaker kan gebeuren! Orca's worden niet voor niets "killerwhales" genoemd, en hun instincten kan en mag men niet proberen eruit te krijgen! Orca's zijn de enige dieren in de oceaan waarvoor een witte haai achteruit gaat! Sorry als ik misschien iets te veel hierover uitwijd, maar het is nu eenmaal iets dat me nauw aan het hart ligt, ik snap dat jullie heel graag ernaar toe willen gaan, maar toch, denk er misschien nog eens over na....het is allesbehalve natuurlijk wat je daar te zien krijgt!
Ons hotel is op 2 mijl ofzo van Seaworld, en eerst hadden wij ook het plan daarheen te gaan, maar ben me wat gaan verdiepen in het reilen en zeilen van dat park, en ben er nu zo goed als zeker van dat we dat gaan skippen, de orca's worden er niet goed behandeld, dieren die medische hulp nodig hebben en eigenlijk geen shows zouden mogen doen worden toch gebruikt, alles draait om het geld, het wel en wee van de dieren komt als laatste, en daar kan ik me niet mee verzoenen! Ook zijn er doorheen de jaren al meerdere incidenten geweest met orca's en trainers, in 2010 (kan me vergissen in jaartal) heeft een vrouwelijke trainer nog het leven gelaten bij een aanval van een orca waarmee ze al jaren trainde, waarna seaworld deed of het een uitzonderlijke en abnormale zaak was, en dat zoiets zo goed al ondenkbaar is dat dat vaker kan gebeuren! Orca's worden niet voor niets "killerwhales" genoemd, en hun instincten kan en mag men niet proberen eruit te krijgen! Orca's zijn de enige dieren in de oceaan waarvoor een witte haai achteruit gaat! Sorry als ik misschien iets te veel hierover uitwijd, maar het is nu eenmaal iets dat me nauw aan het hart ligt, ik snap dat jullie heel graag ernaar toe willen gaan, maar toch, denk er misschien nog eens over na....het is allesbehalve natuurlijk wat je daar te zien krijgt!
Voor de USS Midway kan je gewoon ter plekke kaartjes kopen. De rij valt in mijn ervaring wel mee, en ik ben er 3x geweest, waarvan een keer in juli en 2x in december. Als je op voorhand koopt dan moet je erheen. Koop je ze ter plekke dan kan je als het niet uitkomt altijd nog deze attractie overslaan.
Heb je ook een betrouwbare bron?wookie schreef:...... Seaworld, ........ maar ben me wat gaan verdiepen in het reilen en zeilen van dat park, en ben er nu zo goed als zeker van dat we dat gaan skippen, de orca's worden er niet goed behandeld, dieren die medische hulp nodig hebben en eigenlijk geen shows zouden mogen doen worden toch gebruikt, alles draait om het geld, het wel en wee van de dieren komt als laatste, en daar kan ik me niet mee verzoenen!
Het is ook een incident. Hoe vaak vallen Orca's mensen aan? Hoe vaak vallen witte haaien mensen aan? En waarom doen ze dat?wookie schreef:Ook zijn er doorheen de jaren al meerdere incidenten geweest met orca's en trainers, in 2010 (kan me vergissen in jaartal) heeft een vrouwelijke trainer nog het leven gelaten bij een aanval van een orca waarmee ze al jaren trainde, waarna seaworld deed of het een uitzonderlijke en abnormale zaak was, en dat zoiets zo goed al ondenkbaar is dat dat vaker kan gebeuren! Orca's worden niet voor niets "killerwhales" genoemd, en hun instincten kan en mag men niet proberen eruit te krijgen! Orca's zijn de enige dieren in de oceaan waarvoor een witte haai achteruit gaat!
Witte haaien zijn ongeveer de top van de voedselketen en hebben dus weinig natuurlijk vijanden. Dolfijnen en orca's zijn natuurlijke vijanden van de witte haai. Misschien zou je eens feit en fictie kunnen scheiden. Begin eens met dit artikel.
Als je wil betogen dat wilde dieren in het wild horen rond te "lopen" dan ben ik dat met je eens. Maar laten we die discussie dan wel op feiten voeren en geen fabels vertellen.
Zeker dingen gezegd over na te denken ....
Ik denk dat wij onze tickets voor de USS Midway dan ook ter plaatse gaan kopen. Zoals Hockey zegt, dan kan je daar zelf nog beslissen als je er naar toe gaat of niet ..
Hmm ja SeaWorld is inderdaad geen 'natuurlijke' omgeving voor die dieren en zijn zeker dingen om over na te denken ..
Maar we wilden ook gaan de Universal Studios bezoeken en dan kan je combitickets kopen?
Iemand hier ervaring mee?
Ik denk dat wij onze tickets voor de USS Midway dan ook ter plaatse gaan kopen. Zoals Hockey zegt, dan kan je daar zelf nog beslissen als je er naar toe gaat of niet ..
Hmm ja SeaWorld is inderdaad geen 'natuurlijke' omgeving voor die dieren en zijn zeker dingen om over na te denken ..
Maar we wilden ook gaan de Universal Studios bezoeken en dan kan je combitickets kopen?
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb zo'n marineschip in New York gezien genaamd de Intrepid.
Ik ga in juni voor t eerst naar San Diego, maar denk dat ik die USS Midway maar ga overslaan gezien ik het heb gezien.
SeaWorld sla ik ook over. Niet zozeer omdat de dieren daar niet goed behandeld worden, maar omdat het me niet zo trekt.
Ik vind sowieso dat dieren niet in gevangenschap mogen leven, tenzij het dieren zijn die bijna uitgestorven raken, waardoor ze opgevangen worden door mensen om ze te helpen met nakomelingen te maken.
Ik ga in juni voor t eerst naar San Diego, maar denk dat ik die USS Midway maar ga overslaan gezien ik het heb gezien.
SeaWorld sla ik ook over. Niet zozeer omdat de dieren daar niet goed behandeld worden, maar omdat het me niet zo trekt.
Ik vind sowieso dat dieren niet in gevangenschap mogen leven, tenzij het dieren zijn die bijna uitgestorven raken, waardoor ze opgevangen worden door mensen om ze te helpen met nakomelingen te maken.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben de tickets gewoon ter plaatse gekocht. Weet niet of je nog meer zaken gaat bekijken, maar er zijn ook combinatie tickets te koop. Zo hadden wij een combinatie Seaworld en Universal Los Angeles. En naar dat ik nog weet was er korting met de ANWB pas. Bij de Midway was maar een kleine rij wachtenden voor ons. Echter op het schip stonden voor o.a. de brug een stevige rij. Dus neem de tijd hiervoor.
Bronnen zijn er genoeg, google maar wat rond, maar deze link zegt volgens mij al genoeg, het is een lange tekst maar zeker de moeite om eens door te nemen!
http://theorcaproject.wordpress.com/201 ... captivity/
http://theorcaproject.wordpress.com/201 ... captivity/
Laat maar. Geloofwaardigheid nul. En dat terwijl ik ook van mening ben dat wilde dieren in het wild thuishoren.wookie schreef:Bronnen zijn er genoeg, google maar wat rond,
Gyatso,
Wat houdt die speciale ANWB (??) pas in?
Want wij wouden dit ook waarschijnlijk in een combiticket met Universal Studios kopen ..
Want wij wouden dit ook waarschijnlijk in een combiticket met Universal Studios kopen ..
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Gewoon je ANWB lidmaatschapspas, kijk het forum er maar even op na, zijn veel meer kortingen bekend. o.a. hotelsGudrun schreef:Gyatso,
Ah ja ik heb het wat zitten opzoeken MAAR wij zijn van België dus wij hebben die pas niet maar een andere ..
Dan maar zoeken als we hiermee ook eventueel korting kunnen krijgen
Dan maar zoeken als we hiermee ook eventueel korting kunnen krijgen

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Als je lid bent van de Belgische ANWB (touring) heb je ook op deze lidsmaatschapskaart het logo "show your card" daarop krijg je bij div. hotels de AAA korting maar ook bij bijna alle grote attractieparken. Volgens mij ook bij Burger King.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2830 Weergaves
-
Laatste bericht door Glorious
-
- 4 Reacties