Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis smartens: Florida trip mei 2013
Reis smartens: Florida trip mei 2013
Ik ga samen met mijn broer in mei een trip door Florida maken
Het programma ziet er nu als volgt uit:
dag 1: AMS - Orlando
dag 2: Orlando: bezoek aan kennedy space center
dag 3: Orlando: discovery cove met dolphin swim
dag 4,5,6,7: Orlando: Seaworld, Bush Gardens, Aquatica en nog een dag naar Cocoa beach om te surfen
dag 8: Orlando - Clearwater: via homossa springs en tarpon springs
dag 9,10,11: Clearwater beach: relaxen aan het strand
dag 12: Clearwater - Naples: bekijken van fort deSoto park, via sunshine skywalk. Bezoek aan Sanibel island
dag 13: Naples: iemand nog tips om dingen te doen hier? Ik begreep dat je hier in de buurt ergens erg goed kon shoppen?
dag 14: Naples - Key West: via de everglades. Uiteraard een trip door de everglades met een airboat
dag 15: Key West: dag op het water via een excursie van fury key west met parasailing, snorkelen, jet ski
dag 16: Key West - Miami: eventueel tussenstop in John Pennekamp park
dag 17: Miami: stad verkennen eventueel met de bus (little havana, art deco, holocaust memorial etc.) In de avond de clubs in
dag 18: Miami: relaxen op south beach
dag 19: Miami - AMS
Zoals hierboven: iemand nog tips voor dingen om te doen in/rond Naples en Miami?
En nog tips voor leuke bars etc in clearwater?
Het programma ziet er nu als volgt uit:
dag 1: AMS - Orlando
dag 2: Orlando: bezoek aan kennedy space center
dag 3: Orlando: discovery cove met dolphin swim
dag 4,5,6,7: Orlando: Seaworld, Bush Gardens, Aquatica en nog een dag naar Cocoa beach om te surfen
dag 8: Orlando - Clearwater: via homossa springs en tarpon springs
dag 9,10,11: Clearwater beach: relaxen aan het strand
dag 12: Clearwater - Naples: bekijken van fort deSoto park, via sunshine skywalk. Bezoek aan Sanibel island
dag 13: Naples: iemand nog tips om dingen te doen hier? Ik begreep dat je hier in de buurt ergens erg goed kon shoppen?
dag 14: Naples - Key West: via de everglades. Uiteraard een trip door de everglades met een airboat
dag 15: Key West: dag op het water via een excursie van fury key west met parasailing, snorkelen, jet ski
dag 16: Key West - Miami: eventueel tussenstop in John Pennekamp park
dag 17: Miami: stad verkennen eventueel met de bus (little havana, art deco, holocaust memorial etc.) In de avond de clubs in
dag 18: Miami: relaxen op south beach
dag 19: Miami - AMS
Zoals hierboven: iemand nog tips voor dingen om te doen in/rond Naples en Miami?
En nog tips voor leuke bars etc in clearwater?
Re: Reis smartens: Florida trip mei 2013
Hi Smartens,
Ben zelf een aantal jaar geleden in Miami geweest. We verbleven toen op South Beach. Ik lees dat het holocaust memorial op je lijstje staat.. doen! Erg indrukwekkend.
Verder vond ik Bayside Marketplace aan Biscayne Blvd. erg gezellig, veel winkels, barretjes en restaurantjes en mooie locatie aan een haven.
Wij gaan in juni ook weer die kant op. Verblijven dan zo'n 2 dagen in Miami. Wellicht dat we ook little Havana gaan bezoeken. In ieder geval staat Vizcaya op mijn to-see lijstje (het winterverblijf van John Deering uit 1916).
Ik wens je alvast veel plezier!
Ben zelf een aantal jaar geleden in Miami geweest. We verbleven toen op South Beach. Ik lees dat het holocaust memorial op je lijstje staat.. doen! Erg indrukwekkend.
Verder vond ik Bayside Marketplace aan Biscayne Blvd. erg gezellig, veel winkels, barretjes en restaurantjes en mooie locatie aan een haven.
Wij gaan in juni ook weer die kant op. Verblijven dan zo'n 2 dagen in Miami. Wellicht dat we ook little Havana gaan bezoeken. In ieder geval staat Vizcaya op mijn to-see lijstje (het winterverblijf van John Deering uit 1916).
Ik wens je alvast veel plezier!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3411 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-