Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen : Stephh5

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Stephh
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen : Stephh5

Bericht door Stephh »

Hello fellows,

Na een tijdje rond te hebben gekeken op deze informatieve website heb ik me dan toch maar besloten om me aan te melden op het forum.
Heb zelf nog geen ervaring met Amerika want ben er nog nooit geweest, en weet ook nog niet wanneer. Maar ben in zeer korte tijd zo geïnteresseerd geraakt en ik wil er zo onwijs graag naartoe!

De stad wat mij het meest trekt is Los Angeles, puur omdat ik een reality serie heb gekeken van een groep meiden die daar leven. En dat leek mij ook wel wat. Al ben ik niet de persoon om gelijk daar heen te verhuizen omdat ik dan denk ik wel veel heimwee heb :). Nu heb ik zoiets van als ik naar Amerika ga, dan wil ik sowieso naar LA maar ook NewYork (Times Square) lijkt me te gek, dus dan wil ik gelijk naar beide en laat dat nou net super ver uit elkaar liggen. Misschien is het dan een idee om naar nog meer steden te gaan (heb goede verhalen gehoord over San Fransisco?).

Laat ik maar een klein beetje meer over mijzelf vertellen; Ik ben Stephanie, geboren in '89 (dus op dit moment 23 jaar oud) en kom uit Twente. Ik zit op voetbal en fitness af en toe. I love Apple! Ik heb een iMac, Macbook pro, iPhone 5 en een iPod touch. Verder ben ik best verslaafd aan series, game ik graag op mijn playstation 3 (o.a. fifa13), ga ik graag met mijn hondje wandelen, hou ik ervan om mooie foto's te maken (amateurfotograafje) en wil zoveel mogelijk van de wereld zien, al laat het budget het nog niet toe dus hopelijk komt dat allemaal nog.

Foto's maak ik van verschillende dingen; Kinderen die gewoon spelen (niet als shoot ofzo), landschappen, mijn hondje Kwiebus (schapendoes), en als ik ergens naartoe ga waar ik niet vaak kom bijv. Amsterdam of op vakantie maar ben nog niet op vakantie geweest sinds ik mijn spiegelreflex heb gekocht (sinds de zomer 2012).

Hoop dat jullie zo een beetje een beeld van me hebben en vragen kunnen natuurlijk altijd worden gesteld, dat vind ik wel leuk :)

Groetjes, Stephanie.

PS: Als er dingen in mijn onderschrift staan wat er niet mag staan hoor ik het wel (is mijn persoonlijke website en blog)
Persoonlijk blog: http://iStephh.wordpress.com
Fotografie website: http://Stephh.nl
Canon EOS 1100D, EF-S 18-55mm, Pentacon Pentor 50mm f1.8 M42 Lens + EF Canon EOS adapter, iMac, Macbook pro, Iphone 5 & iPod touch.

Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Even voorstellen : Stephh5

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum. :wave:
Groet,

Old Faithful
Stephh
Amerika-ontdekker

Bericht door Stephh »

Thanks! :)
Iemand nog tips wat betreft hoe je het beste én LA én NY kunt bezichtigen?
Canon EOS 1100D, EF-S 18-55mm, Pentacon Pentor 50mm f1.8 M42 Lens + EF Canon EOS adapter, iMac, Macbook pro, Iphone 5 & iPod touch.

Featherstones
Amerika-newbie

Bericht door Featherstones »

Hoi Stephanie,

Bedankt om te reageren op mijn introductieberichtje, maakte me gelijk benieuwd naar het jouwe :)

Omdat je vraagt hoe je LA en NY kan combineren wou ik je graag hetvolgende vertellen: Ik wou zelf inderdaad ook heel graag LA en San Francisco en meer zaken in het zuidwesten van de US bezoeken en bij het zoeken naar een vlucht zag ik er eentje waarbij er een tussenstop op de heenweg werd gemaakt in NYC, dus kreeg het idee om die tussenstop wat langer te maken dan een paar uurtjes (de *als we er dan toch zijn....*-logica) en nu maken we een tussenstop van een paar dagen daar! In principe is dat veel voordeliger qua prijs dan 2 aparte reizen he :) (Geloof dat het 50euro duurder was met enkele dagen New York erbij per ticket). Hou wel rekening met torenhoge hotelprijzen in Manhattan zelf, dat is een groot verschil met hotels tijdens onze roadtrip in het Westen!

Groetjes,

Dominique
Stephh
Amerika-ontdekker

Bericht door Stephh »

Hallo Dominique,

Jij ook bedankt voor het reageren :) En ideaal zeg dat je voor zo'n klein bedrag extra (qua vlucht) ook New York hebt kunnen zien. Ik ben echt nog helemaal niet bekend met het boeken van vluchten (voorheen deed mijn vader dat bij een reisbureau voor vakanties naar Turkije enzo. Maar heb begrepen dat je dat voor de VS dus beter via het internet kunt doen. Ik heb echt superveel vragen zoals hoe plan je de juiste reis zoals waar je allemaal naar toe gaat etc, boek je de hotels het beste vooraf of 'on the road' en zelfs gekke vragen als hoe hard mag je overal rijden in de USA en zoals op die grote straten waar kun je in hemelsnaam parkeren :) Alle antwoorden op die vragen vind ik vast wel ergens terug op dit forum want heb nog zoveel te lezen.

Het stomme is, ik weet nog niet eens wanneer ik ga, laat staan met wie. In mijn omgeving heeft niemand hier geloof ik interesse in, en alleen lijkt me best nog een grote stap als 23 jarige vrouw. Maar ben in korte tijd zo geinteresseerd geraakt en wil alleen maar meer en meer over dit fantastische land te weten komen en ben dus nu al aan het kijken wat mij gave steden lijken om naar toe te gaan. En de manier waarop je deze route het beste kunt plannen.

Ben je zelf al vaak geweest dan?

Groetjes, Stephanie :mrgreen:

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer