Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
bedeve
Amerika-expert

Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)

Bericht door bedeve »

moyzo schreef:...nu maar hopen dat er in San Francisco genoeg aanbod is.
Die is er in het seizoen niet.
In oktober ben ik even een praatje wezen maken met de "greeters" in de garage van National.
Die vertelden mij dat er buiten het seizoen genoeg suv keuze in de emerald vakken is,maar in het seizoen niet.
Gelukkig is dat niet erg.
Als je op SFO het treintje uitstapt loop je de hal van de verhuurders in en je gaat meteen links af.
Dan loop je tegen de klapdeuren richting garage aan.
Daar meld je bij en greeter dat je een emerald Club lid bent en je een suv wilt hebben.
Die wordt dan opgehaald, daarmee rijdt je naar het uitrijhokje en daar kom je op de proppen met je voucher van een broker.
Zo simpel is het.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Als ik bij Natonal rechtstreeks boek met mijn Emerald nummer ( had de pas binnen 6 werkdagen trouwens al binnen) is dit voordeliger dan via rentalcars etc.
Alleen uit het verzekeringspakket komen we niet.. Ik heb gemaild of ik nog aansluitende verzekering moest nemen en kreeg als antwoord:
Please be advised that you won’t have excess liability in the USA and no extra waiver will be required.
Wat is verstandig in deze ? Boeken via hen of voor een paar tientjes meer bij rentalcars?
Wie heeft ervaring met boeken via Emerald en de verzekering?

Deze link gaat naar het all inclusive pakket van national :http://www.nationalcar.co.uk/Hotdeals/6 ... k_enhanced
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Ik ben EC member.
Als ik via http://www.nationalcar.co.uk/Contentlis ... Air-France (ben ook Flying Blue member) boek heb ik dan ook recht op de voordelen van EC?

Oftewel zwaaien met je card :wink: en een auto uitzoeken in de EC hoek?
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Ik heb gewoon via de National site gezocht op special offers 7>5 days en mn emeralclubnummer ingevuld.

At National, we're doing our part to make things easier by changing the way our customers rent cars with Emerald Club. Membership gives you services and perks designed to get you in, out and on your way faster than ever before.

Emerald Club Counter Service is available throughout Europe, Middle East and Africa and is designed to expedite your rental process. Just go to the dedicated Emerald Club counter, present your credit card and driver's license and you'll be on your way in no time.
If renting in the US you will also be able to use the famous Emerald Club Aisle Service, you can bypass the counter and choose any car on this exclusive section of the lot when you reserve a midsize car. Once you have made your choice just drive to the exit gate and we will do the rest.
Laatst gewijzigd door moyzo op 07 feb 2013, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Via Airfrance/KLM hoef ik niet mijn EC nummer in te vullen, De prijs is dan 447 pond
Bij de door jouw genoemde actie betaal ik 480 pond. Hierbij moet ik wel mij Ec nummer invullen.

Geen verschil in verzekeringen.

Het gaat mij om de voordelen van EC member. Heb ik die ook via de Airfrance/KLM pagina? Aangezien ik niet mijn EC nummer hoef te geven.
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Hinko schreef:Via Airfrance/KLM hoef ik niet mijn EC nummer in te vullen, De prijs is dan 447 pond
Bij de door jouw genoemde actie betaal ik 480 pond. Hierbij moet ik wel mij Ec nummer invullen.

Geen verschil in verzekeringen.

Het gaat mij om de voordelen van EC member. Heb ik die ook via de Airfrance/KLM pagina? Aangezien ik niet mijn EC nummer hoef te geven.
Hee dat klopt ja,, ja komt op GBP 493.89 /€579.01

Nou nog even zo door gaan en dan gaan we met een gratis auto op pad... En die Emeraldpas kun je ten alle tijde gebruiken of je nu tegen Emeraldtarief, Normaal bij National of tegen hun partnertarief in dit geval... boekt of via Eautohuur of een andere brooker. ( wel National natuurlijk) idd verzekeringen alles is hetzelfde als de andere printscreen die ik net gemaakt heb.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Het is wel een goed tarief Hinko.
Wat een verschil in de "partner" tarieven !

Vreemd genoeg kun je hier niet onderaan het eerste invulblok aangeven dat je EC member bent.
Dus na reservering alsnog je EC gegevens koppelen.
Of ter plekke bij afhalen auto.
Stuur mij een PB !
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Vond ik ook al Bedeve.

Ik ga reserveren.

Dank mien jung :wink:

Je bedoelt bij ter plekke, gewoon dmv je pasje?
Laatst gewijzigd door Hinko op 07 feb 2013, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

bedeve schreef:Het is wel een goed tarief Hinko.
Wat een verschil in de "partner" tarieven !

Vreemd genoeg kun je hier niet onderaan het eerste invulblok aangeven dat je EC member bent.
Dus na reservering alsnog je EC gegevens koppelen.
Of ter plekke bij afhalen auto.

Jij hebt je ook goed verdiept in de verzekeringen BEDEVE ?? Ik heb namelijk geen reacties terug gekregen of de reactie .. We bellen u terug bij Eautohuur nadat ik mijn offerte van Emerald daar neer heb gelegd.. Ik heb ze nu bijna twee weken de kans gegeven maar geen respons en vergelijkbare prijs... Ik was alleen twijfelachtig of het verzekeringspakket hetzelfde is.
In dat geval pak ik ook even mijn KLM pas er bij en ga ik hem vast leggen.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

moyzo schreef: Ik was alleen twijfelachtig of het verzekeringspakket hetzelfde is.
Ja hoor.
Als Europese huurder, krijg je hetzelfde standaard verzekeringspakket wat je ook van de brokers krijgt aangeboden.
Leg ze maar eens naast elkaar.
Stuur mij een PB !
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door sep »

Ik heb nog een vraag. Via eautohuur heb ik een goede offerte van Alamo (midsize SUV, bijna 6 weken voor €1043). Nu hebben ze daarnaast een offerte aangeboden van National, maar die valt veel duurder uit.
Ik heb ook via de link van emerald/airfrance gezocht, dat is dan weer iets goedkoper dan de offerte van National maar niet veel.

Nu ben ik nog bezig met de aanmelding voor de EC. Omdat ik eigenlijk wil weten wat de prijs wordt als je een EC-nummer invult maar (nog) niet bij hen geboekt heb vul ik bij verzekeringen overal 'decline' in. Maar als ik nu achteraf tóch rechtstreeks bij hen wil boeken mocht dat goedkoper zijn, kan ik dat dan nog veranderen? Weet iemand dat?

Saskia.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Decline is de juiste oplossing.
Ja; dat kun je altijd wijzigen in je EC account.
Stuur mij een PB !
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Zojuist de boeking gedaan met de travelpartners aanbieding ( KLM-AIRFRANCE) voor een midsize SUV via National.UK.

Ik kon in die boeking geen Emeraldnummer invoeren dus na een mailtje over en weer kreeg ik de bevestiging dat ik ondanks dat ik dat nummer niet ingevoerd heb gewoon mijn pasje kan gebruiken en de faciliteiten daarvan zodra ik de auto op ga halen.. Ik zal verslag uit brengen als we dat over enkele maanden gedaan hebben.
PS. vergelijk met de USA reisen aanbieding ( die de onewayfee voor hun rekening namen via Alamo) is onze boeking €45 duurder maar nu kunnen we wel sneller ophalen en uit meerdere en luxere auto's kiezen. :clap: en in principe is dat ook onze bedoeling dus ben benieuwd....

Overigens is de huidige aanbieding goedkoper dan Eautohuur die nog steeds niet gereageerd hebben na ettelijke mailtjes.. ( wat een :twisted: :evil: :twisted: )
Wij betalen nu voor 24 dagen Mid size SUV €571.06
extra bestuurder full inclusive pakket.. ( exl benzine)
en incl. de onewayfee € €799.57
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Ben benieuwd naar je ervaringen Moyzo.
Wanneer ga je?

Ik ga in september, afhalen bij National, Denver Airport.

Je kunt trouwens ook via nationalcar.com de prijs krijgen van AirFrance/Klm.
Inloggen bij de emerald club via nationalcar.com en dan bij contract id dit nummer invullen. 8572130.

Je komt daarna automatisch uit bij midsize zodat je gebruik kunt maken van Aisle & Executive Service van de Emerald club.
Je kunt je auto natuurlijk ook wijzigen naar mid suv of ander klasse als je zekerheid wilt.

Nadeel, vind ik dan, dat je de auto pas betaalt bij afhalen maar je emerald club nummer is wel meteen toegevoegd. :)
arjan_
Amerika-ontdekker

Bericht door arjan_ »

Ik heb dit topic even doorgelezen en klopt het dat het niet mogelijk is een economy-class met Emerald Card te boeken? Ook niet een 'Emerald Reserve' (die term kwam ik ook tegen)?

In dat geval, samengevat, zijn de voordelen:
- geen wachtrij (meestal)
- kans op upgrade
- geen extra kosten voor extra driver? Betekent dit dat je bij een gemiddelde broker (waar je de pas ook kunt gebruiken) het goedkoopste pakket kan kiezen? Ook wat betreft verekeringen?

En een nadeel is dat je dan wel een iets duurdere (maar uiteraard ook grotere) auto koopt.

Klopt deze samenvatting?
sep
Amerikakenner

Bericht door sep »

Ik heb nu een bod van eautohuur bij Alamo van €1198 (had het eerst verkeerd gelezen, dacht € 1042 maar dat was zonder aanbetaling :( ), ook bij hen via National €1338 en via National KLM voor dezelfde periode van 39 dagen kom ik op €1300. Dus ongeveer €100 verschil. Dat vind ik wel veel. Mogelijk kan ik er via eautohuur nog iets afkrijgen maar Alamo is toch wel het goedkoopst. Het gaat om een midsize SUV.

We huren in San Francisco Airport. Is het dan de moeite waard, met de Emerald Club, toch voor National te gaan en dus meer te betalen? Of is dat onzin en krijgen we toch wel onze auto mee? Is trouwens twee keer eerder ook gelukt, maar wel met wat gedoe omdat er niet veel meer stond.

Saskia
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Ligt er natuurlijk aan wanneer je gaat, voorseizoen of hoogseizoen denk ik, wij hadden €50 verschil daar wil ik wel sneller onze auto voor op kunnen halen en een luxere uit kunnen kiezen, wij hechten veel belang aan het zitcomfort en zo kunnen we dit denk ik wel regelen, wij gaan overigens in het vroege voorseizoen .
sep
Amerikakenner

Bericht door sep »

Wij gaan in het hoogseizoen: 8 juli tm 16 augustus. Ik zal nog eens zien of ik er iets af kan praten bij eautohuur alhoewel ik mijn vertrouwen in die club wel een beetje kwijt begin te raken. Een verschil van €50 is te overzien maar €100 vind ik wel erg veel.

Saskia
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Zelfde dropp off locatie?
sep
Amerikakenner

Bericht door sep »

Yep, allebei SFO airport.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer