Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik erger me aan deze mensen in Vegas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Ik erger me aan deze mensen in Vegas!
Wij liepen vorig jaar langs een man die een soort jojo's aan touwtjes aan het rondzwaaien was met lampjes erin. Ik moest wegduiken en keek beetje verbaasd naar die dingen. Toen legde hij uit dat ze erg handig waren om langs die irritante mannen met kaartjes te komen. Kan me voorstellen als je daar woont/werkt en er vaak komt je er soms gek van wordt.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ja het is irritant, maar dat is alles...
Ik ben inmiddels vijf keer in las vegas geweest en kan het prima ontwijken, gewoon door wandelen.....
Ik ben inmiddels vijf keer in las vegas geweest en kan het prima ontwijken, gewoon door wandelen.....
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Niemand hier die van het proppers aanbod gebruik heeft gemaakt? 

Groetjes,
Carine
Carine
Als je belt moet je je cc gegevens achterlaten...maar niet gedaan...
Zometeen krijg je nog te maken met een vrouwelijk geheim agent die zich voordoet als prostituee.
No thanks.
No thanks.
Haha heb je echt gebeld?DejaVu schreef:Als je belt moet je je cc gegevens achterlaten...maar niet gedaan...

Wij zouden graag willen weten waarom de een 75 dollar kost en de ander 100 dollar.
In Nederland heb je toch ook veel prijsklasses?
Maar wie durft zoiets te doen dan?
Zometeen krijg je een lelijk mormel aan de deur en heb je je creditcardgegevens al vantevoren gegeven. LOL.
Maar wie durft zoiets te doen dan?
Zometeen krijg je een lelijk mormel aan de deur en heb je je creditcardgegevens al vantevoren gegeven. LOL.
Nevada is gelukkig de enige staat waar prostitutie niet verboden istetouani schreef:Zometeen krijg je nog te maken met een vrouwelijk geheim agent die zich voordoet als prostituee.
No thanks.

Alleen in goedgekeurde bordelen en buiten de grote steden.dimona schreef:
Nevada is gelukkig de enige staat waar prostitutie niet verboden is

Ja, zó goed geïnformeerd ben ik ook weer niettetouani schreef:Alleen in goedgekeurde bordelen en buiten de grote steden.dimona schreef:
Nevada is gelukkig de enige staat waar prostitutie niet verboden is

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
mm ik bereid me alvast voor op men eerste keer Las Vegas
Maar kan het erger zijn dan Bangkok? Waar je als toerist letterlijk om de 10 seconden wordt geroepen of je geen taxi of tuktuk wil? Ze staan soms met 5 op enkele meters van elkaar. En als je tegen de eerste zegt dat je nog maar net bent aangekomen op die locatie roepen de volgende 4 die dat net gehoord hebben nog TUKTUK?!
en in de uitgaansbuurt is het nog erger met al die proppers die je rond de nek vliegen met 'pussyshow sir?' Mijn vriendin vond het wel amusant. Tot één dame riep 'she can't do what Thai pussy can do'
Dus laat Las Vegas maar komen

Maar kan het erger zijn dan Bangkok? Waar je als toerist letterlijk om de 10 seconden wordt geroepen of je geen taxi of tuktuk wil? Ze staan soms met 5 op enkele meters van elkaar. En als je tegen de eerste zegt dat je nog maar net bent aangekomen op die locatie roepen de volgende 4 die dat net gehoord hebben nog TUKTUK?!
en in de uitgaansbuurt is het nog erger met al die proppers die je rond de nek vliegen met 'pussyshow sir?' Mijn vriendin vond het wel amusant. Tot één dame riep 'she can't do what Thai pussy can do'

Dus laat Las Vegas maar komen

* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Thailand: "massaaaaaaage?!"
Nee, in Thailand zeggen ze: machaaaaaaaaase 

Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Amerika-ontdekker
Ach, ze horen nou eenmaal bij LV zoals de brutale taxichauffeurs bij Amsterdam horen.. Stoor me er niet aan, gewoon aannemen, ze vallen je verder ook niet lastig. Op t eind van de avond kun je dan kwartetten in je hotelkamer..
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
De eerste keer dat wij over de Strip liepen hadden we geen idee wat die mannen aan het uitdelen waren.
Wij dachten eerst nog dat het coupons waren voor een show of zo.
Totdat we de dames op de kaartjes zagen staan.
We verbaasden ons dat er zoveel mannen kaartjes aan het uitdelen waren. Wij vonden het wel grappig. Ook nog toen we zagen dat een mannetje op een fiets de mannen nieuwe kaartjes kwamen geven. Het is nog een hele operatie en administratie voor die mannen.
Je kunt zelf T-Shirts kopen zodat je er net zo uit ziet als zo'n mannetje.
Die hebben we niet gekocht, maar we moesten er wel hard om lachen.
Het is trouwens wel knap dat ze de hele avond met die kaartjes staan te klepperen. Wij hebben dit ook geprobeerd en ons is het niet gelukt om net zo als hen te klinken.
Ik heb mij er niet echt aan geërgerd. Wij vonden het wel grappig.
Kan niet wachten totdat we weer in deze gave stad zijn.
Groetjes
Marion
Wij dachten eerst nog dat het coupons waren voor een show of zo.
Totdat we de dames op de kaartjes zagen staan.
We verbaasden ons dat er zoveel mannen kaartjes aan het uitdelen waren. Wij vonden het wel grappig. Ook nog toen we zagen dat een mannetje op een fiets de mannen nieuwe kaartjes kwamen geven. Het is nog een hele operatie en administratie voor die mannen.
Je kunt zelf T-Shirts kopen zodat je er net zo uit ziet als zo'n mannetje.
Die hebben we niet gekocht, maar we moesten er wel hard om lachen.
Het is trouwens wel knap dat ze de hele avond met die kaartjes staan te klepperen. Wij hebben dit ook geprobeerd en ons is het niet gelukt om net zo als hen te klinken.
Ik heb mij er niet echt aan geërgerd. Wij vonden het wel grappig.
Kan niet wachten totdat we weer in deze gave stad zijn.
Groetjes
Marion
Ik stoor mij er niet aan. Gewoon negeren!
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Amerika-ontdekker
Aangezien prostitutie toch echt ILLEGAAL is in LV, zijn de geadverteerde dames en hun prijzen op de kaartjes zgn. voorrijkosten.. voor het bedrag op t kaartje kloppen ze op je hotelkamer deur (is nog legaal). Zodra je de dame binnenlaat en afspreekt wat je in gedachte had, wordt t illegaal en gaat de teller lopen.. Heb gelezen dat $300 t minimum is en vaker meer wordt gevraagd voor full-service zeg maar..Jaydee. schreef:Haha heb je echt gebeld?DejaVu schreef:Als je belt moet je je cc gegevens achterlaten...maar niet gedaan...![]()
Wij zouden graag willen weten waarom de een 75 dollar kost en de ander 100 dollar.
full service? APK'tje, banden vervangen, oliefilters?
HahaDejaVu schreef:full service? APK'tje, banden vervangen, oliefilters?

Ja precies, er staat in hun advertentie alleen, hot babes direct to your room, met een bedrag erachter.
Dat betaal je alleen om dat meisje in je kamer te krijgen. LOL.
Wil je wat doen dan komen er weer nieuwe kosten bij.
Genaaid HAHA.
Dat betaal je alleen om dat meisje in je kamer te krijgen. LOL.
Wil je wat doen dan komen er weer nieuwe kosten bij.
Genaaid HAHA.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 1423 Weergaves
-
Laatste bericht door Ashley123!
-