Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Walmart in de buurt...San Francisco airport

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
moyzo
Amerikafan

Walmart in de buurt...San Francisco airport

Bericht door moyzo »

Zodra we geland zijn en de auto opgehaald hebben op San Francisco airport willen we gelijk naar een goed gesorteerde ( grote) Walmart om een tomtom te kopen etc.
Ik heb gekeken op de site van Walmart en op een paar mile afstand in San Bruno zit er eentje maar is deze ook goed gesorteerd??
Ik heb al gekeken of ze een site to store pickup hebben ( wat ook moet duiden op een uitgebreide winkel... denk ik) maar die hebben ze niet.
De dichtsbijzijnde die een site to store pickup heeft is in 8400 Edgewater oakland. Daar kan je zelfs een TomTom xl afhalen voor $60 via de site to store pickup.
Nu moeten we wel die kant op voor ons hotel maar ik zou die boodschappen al liever eerder doen. omdat we toch wat tijd over hebben voor we in kunnen checken.
6foot6
Amerika-expert

Re: Walmart in de buurt...San Francisco airport

Bericht door 6foot6 »

Het is al vaker genoemd maar er is geen enkele Walmart in heel SF of zelfs aan die kant van de Bay area.

Weet iemand een reden daarvoor?
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

er is er wel eentje: 850 cherry ave, san bruno, eigenlijk een paar straten vanaf het bliegveld ( 2 miles) in bayhill shopping center maar als je kijkt met "het poppetje " en per sateliet dan lijkt het erg klein.
dolfijn71
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door dolfijn71 »

Wij denken er ook aan om een Tomtom te kopen als we aan komen in San Francisco. Maar wat is het meest dichtbij? Anders komen we zonder Tomtom uberhaupt niet terplaatse :lol: .
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

dolfijn71 schreef:Wij denken er ook aan om een Tomtom te kopen als we aan komen in San Francisco. Maar wat is het meest dichtbij? Anders komen we zonder Tomtom uberhaupt niet terplaatse :lol: .
Wat voor merk telefoon heb je? Als je een Nokia smartphone hebt (zowel de oudere types Symbian als de nieuwe Windows phone apparaten) dan heb je namelijk gratis een (offline) navigatiedevice. Wel vooraf even de kaarten van de US (of alleen de relevante staten) preloaden.
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Ik heb een iphone maar ik koop een mysimplemobile maandkaart prepaid met onbeperkt internet. Een tomtom zal wat beter bereik hebben qua gps en die verkoop ik wel aan de liefhebbers na de vakantie.
dolfijn71
Amerika-ontdekker

Bericht door dolfijn71 »

Ik heb een Samsung Galaxy S2 kan ik daar ook wat mee? En gaat dat niet op internet en dus via mijn abbonement een geweldige smak geld kosten?? Sorry ben een beetje een dummy hiermee :oops:
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

dolfijn71 schreef:Ik heb een Samsung Galaxy S2 kan ik daar ook wat mee? En gaat dat niet op internet en dus via mijn abbonement een geweldige smak geld kosten?? Sorry ben een beetje een dummy hiermee :oops:

De prepaidkaart die ik bedoel kost $12,99 voor de ( micro)sim en $40 voor een maand onbeperkt internet, bellen en sms-en binnen amerika. Voor $10 meer heb je ook nog international calls erbij.of de keuze voor 4G internet.
Je kunt hem op 2 plaatsen kopen ( nog wel meer, maar deze zijn in de buurt van SF airport):
Bij Triptel op de luchthaven zelf. ( ik zag trouwens dat je daar ook telefoons kunt huren, zal best handig zijn voor sommige mensen)
bij Best buy, 1150 el camino real str. 11 San Bruno ( daar verkopen ze trouwens ook TOMTOM's voor $70 en de XL voor $80 (ligt nagenoeg op de route richting SF)

Deze telefoonkaart werkt perfect ( onder T-mobile) ook met een Nederlandse telefoon ( o.a. iphone)
Zelf heb ik de sim voor $2,99 gekocht via Pinzoo.com maar dat kun je niet met een niet-Amerikaanse creditcard of paypall tenzij je een kennis met een vaste landline hebt waar ze op kunnen controleren ( eenmalig)
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Wij gebruiken onze iPhone voor navigatie, in NL gewoon de TomTom app en in Amerika hebben we sinds 2008 CoPilot Live (nu 10 dollar in de iTunes store).

Dat is een kwestie van in Nederland alvast de app en offline kaarten op je telefoon zetten, auto-oplader inprikken en je bent klaar. Geen dataverbruik en geen gedoe met losse apparaten die je bij aankomst nog moet kopen.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
dolfijn71
Amerika-ontdekker

Bericht door dolfijn71 »

Bedankt voor deze goede tips!!
:clap:
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

bello schreef:Wij gebruiken onze iPhone voor navigatie, in NL gewoon de TomTom app en in Amerika hebben we sinds 2008 CoPilot Live (nu 10 dollar in de iTunes store).

Dat is een kwestie van in Nederland alvast de app en offline kaarten op je telefoon zetten, auto-oplader inprikken en je bent klaar. Geen dataverbruik en geen gedoe met losse apparaten die je bij aankomst nog moet kopen.
Ik lees dat deze app ook te krijgen is voor de Ipad, heeft iemand ervaring met deze app op de ipad? Is volgens mij veel fijner met een groot scherm. Dan hoeven we idd geen tomtom te kopen.
Ik vraag me alleen af of je onderweg op de afgelegen gebieden ook bereik hebt ?
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Iemand nog tips voor een walmart in san francisco of beter gezegd een vergelijkbare winkel.
Aangezien onze reis in SFO begint wil ik daar de koelbox enzo aanschaffen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn overal wel supermarkten, je zult vast iets tegenkomen onderweg. Ga je vanaf het vliegveld meteen aan de rondreis beginnen? Wij hebben op weg naar Yosemite eens in Manteca de businessloop genomen. Voornaamste doel was het aanschaffen van kaarten en andere gratis dingen bij een AAA-kantoor, en we hebben toen meteen een koelbox etc gekocht. Koelboxen vind je overal wel, ook bij benzinestations.
Wij hebben bij SF regematig overnacht in Millbrae en daar zat een supermakrt tegenover het motel die 24/7 open was, heel handig voor het begin van je reis.

Marianne
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

@ moyzo We hebben de TomTom niet op de iPad gezet. "Mijn iPad," roept onze dochter op lange autoritten - en gelijk heeft ze :lol: We hebben gewoon zo'n 7,50 euro zuignaphouder bij Dixons of Halfords gekocht.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

bello schreef:@ moyzo We hebben de TomTom niet op de iPad gezet. "Mijn iPad," roept onze dochter op lange autoritten - en gelijk heeft ze :lol: We hebben gewoon zo'n 7,50 euro zuignaphouder bij Dixons of Halfords gekocht.
Daar heeft ze gelijk in...
Gelukkig is die van ons helemaal voor ons beschikbaar.. Inmiddels de gewone co- pilot op de ipad en automatisch op de iphone gedownload, kaarten vs zuidwest en nevada colorado gedownload.. Ziet er netjes uit maar kan er nu niks mee.
Nu verstandig om de USA. Hd versie te downloaden? Is die ook voorzien van een stem en in het Nederlands in te stellen?
Kan ik ook routes van te voren daar mee opzoeken?
USamerika
Amerikafan

Bericht door USamerika »

Martin & Marianne schreef:Er zijn overal wel supermarkten, je zult vast iets tegenkomen onderweg. Ga je vanaf het vliegveld meteen aan de rondreis beginnen? Wij hebben op weg naar Yosemite eens in Manteca de businessloop genomen. Voornaamste doel was het aanschaffen van kaarten en andere gratis dingen bij een AAA-kantoor, en we hebben toen meteen een koelbox etc gekocht. Koelboxen vind je overal wel, ook bij benzinestations.
Wij hebben bij SF regematig overnacht in Millbrae en daar zat een supermakrt tegenover het motel die 24/7 open was, heel handig voor het begin van je reis.

Marianne
Neuh we blijven een paar dagen in SFO zie ook -> http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 36&t=44201
Zag wel dat er vlakbij het vliegveld een Target zit die zullen ook wel de simpele koelboxen hebben ;)
USamerika
Amerikafan

Bericht door USamerika »

NEt toch maar even op de target site gekeken maar de "piepschuimen" koelbox wordt dus niet verkocht bij de target in SF.
Iemand hier nog tips voor, aangezien we morgenvroeg vertrekken :)
Zoek eigenlijk dus een winkel in SF waar ze ook wat etenswaren zoals melk enzo verkopen zodat ik morgen direct het een en ander kan inslaan voor ons zoontje.
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Hoi,
Ik kijk net even op google maps voor je en ik zie in de buurt van het vliegveld verschillende Safeway's,dus dat moet lukken zou ik zeggen.
Albert.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn overal winkels. Vroeger zonder internet lukte het ook om iets te vinden, ik zou me daar niet druk over maken. Kijk of je iets ziet op weg naar je hotel, en anders vraag je het bij je hotel waar er in de buurt een supermarkt is. En waarom een piepschuimen koelbox? Een gewone is wel zo stevig en gaat niet lekken.

Marianne
SeeQ
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SeeQ »

wij hebben afgelopen September 4 weken lang door de US genavigeerd op mn HTC met Sygic navigatie software op Android. Je kunt (op WiFi) thuis al de staten downloaden en hoeft alleen maar te zorgen voor n fatsoenlijke houder om m op je raam te bevestigen. Werkte perfect en zonder data verkeer! $28 voor Noord-Amerika, $62,99 voor de hele wereld (in Google Play store, aanbieding tot 12/03) maar ook 'gratis' te vinden
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer