Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3
Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3
Ohw wat balen zeg!
Je hebt het over een hotel in NY? Daar zijn de kamers vaak erg krap en is het bij Priceline vaak niet mogelijk een bed bij te schuiven, was dit niet bij je bekend?
Wij hebben in het Club Quarters geslapen in Philadelphia, en dat was een prima hotel. Overigens merkten wij toen ook al op dat "ze op de centen" zijn, wij waren te vroeg om in te checken. De kamer was wel al klaar, maar als we daar gebruik van wilden maken moesten we iets van 25$ betalen! Uiteindelijk voor 30$ een upgrade naar een suite genomen en toen mochten we er meteen in. Helaas zullen denk ik de prijzen in NY iets anders liggen.
Hopelijk kun je iets regelen, succes!
Je hebt het over een hotel in NY? Daar zijn de kamers vaak erg krap en is het bij Priceline vaak niet mogelijk een bed bij te schuiven, was dit niet bij je bekend?
Wij hebben in het Club Quarters geslapen in Philadelphia, en dat was een prima hotel. Overigens merkten wij toen ook al op dat "ze op de centen" zijn, wij waren te vroeg om in te checken. De kamer was wel al klaar, maar als we daar gebruik van wilden maken moesten we iets van 25$ betalen! Uiteindelijk voor 30$ een upgrade naar een suite genomen en toen mochten we er meteen in. Helaas zullen denk ik de prijzen in NY iets anders liggen.
Hopelijk kun je iets regelen, succes!
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ja in NY. Het is een wijze les om nooit meer te pricelinen voor NY.
Priceline is prima in NY, alleen niet voor meer dan 2 personen 
Hopelijk kun je nog een dealtje sluiten met het hotel!

Hopelijk kun je nog een dealtje sluiten met het hotel!
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hele vervelende situatie, in principe is piceline alleen geschikt voor alleen reizenden of stellen. Wij hebben laatst met priceline ook een hotel in NYC geboekt, ruime kamer en plaats voor een extra bed.. maar daar moet het hotel wel in meegaan natuurlijk.
Wat ik zou doen als ik jou was...
- Direct mailen/bellen naar het hotel (ff googlen op directe gegevens) en daar je vraag neerleggen
- De afweging maken of je het risico kan nemen om via priceline wederom een kamer te boeken, alhoewel dit wel riskant is
- Priceline mailen of ze je tegemoet kunnen komen met een refund
iig heel veel succes!!
Wat ik zou doen als ik jou was...
- Direct mailen/bellen naar het hotel (ff googlen op directe gegevens) en daar je vraag neerleggen
- De afweging maken of je het risico kan nemen om via priceline wederom een kamer te boeken, alhoewel dit wel riskant is
- Priceline mailen of ze je tegemoet kunnen komen met een refund
iig heel veel succes!!

- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank voor je reactie RNA
Ik boek altijd via Priceline en nooit heb ik eerder zo een situatie meegemaakt. Maar ja ik had natuurlijk moeten weten dat het voor NY ansders is.
Ik zat zelf te denken om gewoon te gaan en daar ter plekke proberen iets te regelen met het hotel. Ik heb het idee dat ze wat coulanter zijn als je daar staat en face to face iets probeert te onderhandelen. Of denk ik nu te makkelijk?
Ik boek altijd via Priceline en nooit heb ik eerder zo een situatie meegemaakt. Maar ja ik had natuurlijk moeten weten dat het voor NY ansders is.
Ik zat zelf te denken om gewoon te gaan en daar ter plekke proberen iets te regelen met het hotel. Ik heb het idee dat ze wat coulanter zijn als je daar staat en face to face iets probeert te onderhandelen. Of denk ik nu te makkelijk?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het ergste wat je ter plaatse dan kan gebeuren is dat je alsnog een extra kamer moet betalen tegen de dan geldende prijzen, maar die kamer moet dan wel beschikbaar zijn, wat nu als het hotel vol zit?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
In Miami hebben wij dat een keer gehad, South Beach Boutique hotel. Ze hadden echt alleen nog maar kingsize bed kamers, en niets anders meer vrij. Ze vonden het allemaal ook erg vervelend (priceline werd ook hier niet genoemd, zie mijn reactie in andere topic over hotel in NY); eerste nacht hebben ze allemaal dekens en kussens aangesleept, en hebben de kinderen op de grond geslapen (dit was denk ik jaar of 8 geleden, toen waren ze 10 jaar of zo, de leukste nacht van de hele vakantie voor hen). De tweede nacht hebben we upgrade naar de mooiste suite van het hotel gekregen, die toen wel vrij was. Dus dat is je alternatief denk ik, kids op de grond ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja dat is wel een dillema Harry. Het is een zakenhotel met 170 kamers en wij komen op een zaterdag aan.
Matt mocht dat dan van het hotel? Ik heb op de site van het hotel gezien dat ze wel een roll bed hebben. Nou kan een van de jongens bij ons in bed en de andere 2 (ze zijn gelukkig klein en slank) wel samen in een bed. Ik hoop dat wij dat ook zo kunnen oplossen.
Matt mocht dat dan van het hotel? Ik heb op de site van het hotel gezien dat ze wel een roll bed hebben. Nou kan een van de jongens bij ons in bed en de andere 2 (ze zijn gelukkig klein en slank) wel samen in een bed. Ik hoop dat wij dat ook zo kunnen oplossen.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ja, het hotel leverde juist alle hulp erbij. Volgens mij is 4 personen op een kamer niet zo'n probleem. Daarom twijfelde ik in andere topic even of je wel moet zeggen dat je 3 kinderen erbij hebt, of dat je 2 moet zeggen, ik hoor wel eens dat je niet met meer dan 4 personen op een kamer mag (brandweer of andere regelgeving). Maar goed, dat weet ik gewoon niet.Souraia schreef: Matt mocht dat dan van het hotel? Ik heb op de site van het hotel gezien dat ze wel een roll bed hebben. Nou kan een van de jongens bij ons in bed en de andere 2 (ze zijn gelukkig klein en slank) wel samen in een bed. Ik hoop dat wij dat ook zo kunnen oplossen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Ik wil dit jaar weer een poging wagen via Pricline voor Las Vegas. Vorige keer hebben we in the palazzo geslapen. Ik zou dit jaar graag in het wynn of encore willen slapen, maar wat is de kans dat je dit wint via priceline? Iemand dit hotel al gewonnen ?
Ik zag op booking.com dat wynn en encore momenteel goedkoper zijn dan venetian en palazzo. Is het dan interessant om nu al een poging te ondernemen? Of heeft dit geen effect op de kans tot winnen?
Ik zag op booking.com dat wynn en encore momenteel goedkoper zijn dan venetian en palazzo. Is het dan interessant om nu al een poging te ondernemen? Of heeft dit geen effect op de kans tot winnen?
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Je kan best even kijken op betterbidding.com welk hotel gewonnen wordt rond de data waarop je biedt maar ook dit is helemaal geen garantie !
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
Is er hier iemand die wel eens een resort in Orlando heeft gewonnen? Bij het bieden via Priceline kan ik (zoals altijd) kiezen tussen 1 en 5 sterren maar is er ook de optie "resort". Ben benieuwd naar ervaringen daarmee. Het lijkt met niet dat een resort automatisch hoger is qua luxe dan een 5 sterren hotel, maar wat dan wel?
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
In 2009 Encore gewonnen en 2011 Wynn. Beiden via priceline.Evelien. schreef:Ik wil dit jaar weer een poging wagen via Pricline voor Las Vegas. Vorige keer hebben we in the palazzo geslapen. Ik zou dit jaar graag in het wynn of encore willen slapen, maar wat is de kans dat je dit wint via priceline? Iemand dit hotel al gewonnen ?
?
Ik zit er nu niet echt meer in omdat ik het niet nodig heb maar in 2011 kon je heel duidelijk het verschil zien tussen bijv Trumph en Wynn doordat Trumph condo's heeft (en dit bij amenities staat aangegeven)
Toen wist ik zeker dat we Wynn kregen.
Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar Encore ipv Wynn.
bedankt voor je reactie!
Trump valt toch onder een aparte 'regio' bij priceline?
In 2011 wist ik ook zeker dat ik the palazzo ging krijgen omwille van de toen lopende acties,... Maar zou dit jaar graag eens bij wynn of encore willen slapen. Kon jij toen Wynn en Encore ook goed onderscheiden van palazzo en venetian? Weet je toevallig nog hoe ver op voorhand jij toen geboekt hebt? want via betterbidding lijkt het alsof wynn en encore meer gewonnen worden bij biedingen van een paar dagen voor vertrek..
Trump valt toch onder een aparte 'regio' bij priceline?
In 2011 wist ik ook zeker dat ik the palazzo ging krijgen omwille van de toen lopende acties,... Maar zou dit jaar graag eens bij wynn of encore willen slapen. Kon jij toen Wynn en Encore ook goed onderscheiden van palazzo en venetian? Weet je toevallig nog hoe ver op voorhand jij toen geboekt hebt? want via betterbidding lijkt het alsof wynn en encore meer gewonnen worden bij biedingen van een paar dagen voor vertrek..
Klopt. Trump valt onder een aparte regio. (regio 8 )
Je kunt ook proberen om via Hotwire de Wynn/Encore te krijgen.
Daar kun je iets meer sturen.
Mede met hulp van dit forum http://www.betterbidding.com/index.php?showforum=114&" onclick="window.open(this.href);return false;
en goed naar de animaties te kijken en vergelijken.
Voor Strip south en met name 5 sterren weet ik vrij goed welk hotel het wordt. Ook noord weet ik aardig te ontcijferen.
Je kunt ook proberen om via Hotwire de Wynn/Encore te krijgen.
Daar kun je iets meer sturen.
Mede met hulp van dit forum http://www.betterbidding.com/index.php?showforum=114&" onclick="window.open(this.href);return false;
en goed naar de animaties te kijken en vergelijken.
Voor Strip south en met name 5 sterren weet ik vrij goed welk hotel het wordt. Ook noord weet ik aardig te ontcijferen.
Volgens mij is de categorie 'Resort' een soort 4+ en gaat het voornamelijk om bepaalde resort-achtige amenities, zoals vaak een groot zwembad, ruim opgezet, entertainement, sportfaciliteiten, etc.Laredo schreef:Is er hier iemand die wel eens een resort in Orlando heeft gewonnen? Bij het bieden via Priceline kan ik (zoals altijd) kiezen tussen 1 en 5 sterren maar is er ook de optie "resort". Ben benieuwd naar ervaringen daarmee. Het lijkt met niet dat een resort automatisch hoger is qua luxe dan een 5 sterren hotel, maar wat dan wel?
Ik was met bieden in Orlando op een resort best wat hoger gegaan dan mijn 4* bod en had geen prijs. Het prijsniveau van de resort categorie ligt denk ik wel (ruim) hoger dan 4*.
Let wel op dat er bij deze categorie vaak een resort fee van toepassing is.
Laatst gewijzigd door KW1984 op 05 feb 2013, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Thanks KW1984! Ik ga mijn opties overwegen en zo maar eens bieden via priceline!
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
Ik heb gisteren het Vdara hotel in LV gewonnen voor 80,- per nacht, 2 nachten in september.
Is dat een goeie deal?
Is dat een goeie deal?
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
80 USD veronderstel ik, plus hoeveel taksen en kosten erbij ?Ik heb gisteren het Vdara hotel in LV gewonnen voor 80,- per nacht
bij Priceline en Hotwire zijn die beduidend hoger dan de normale sales tax
je moet het totaalplaatje vergelijken
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
De totaalprijs is:lsl schreef:80 USD veronderstel ik, plus hoeveel taksen en kosten erbij ?Ik heb gisteren het Vdara hotel in LV gewonnen voor 80,- per nacht
bij Priceline en Hotwire zijn die beduidend hoger dan de normale sales tax
je moet het totaalplaatje vergelijken
Room Subtotal: $160.00
Taxes & Fees: $29.24
Total Charged to Card: $189.24