Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik erger me aan deze mensen in Vegas!
Re: Ik erger me aan deze mensen in Vegas!
Zolang ze het maar goed doen, heb ik er geen problemen mee.
Denny Crane hopelijk ook nietDejaVu schreef:Zolang ze het maar goed doen, heb ik er geen problemen mee.
Die doet lekker mee 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Om een idee te krijgen van de problemen rondom prostitutie en hoe legaal eea is, moet je de documentaire serie "Vegas Strip" maar eens downloaden... geniaal en zeer vermakelijk!
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
ehh.. zoek ff op "vegas strip download torrent" dan vind je ze wel.. het is een docu van truTV.commarkgoestoamerica schreef:Linkje naar de doc???
Illegale mediadistributie is een overtreding van NL en VS wetgeving. 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Geen enkele keer last gehad van die mannetjes met hun kaartjes in Las Vegas. ze staken wel hun hand uit met een kaartje maar gewoon genegeerd en doorlopen en er heeft nooit me iemand durven aanspreken
Dan vond ik die kerels op de strip in Hollywood veel vervelender met hun LA tours. Die konden je echt lastig blijven vallen. En elke keer weer: 'Where are you from? Belgium? Ow I love Belgium!'
yeah right...

Dan vond ik die kerels op de strip in Hollywood veel vervelender met hun LA tours. Die konden je echt lastig blijven vallen. En elke keer weer: 'Where are you from? Belgium? Ow I love Belgium!'
yeah right...

* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
- Arlette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn ook sinds 18 mei terug van onze reis en inderdaad in Las Vegas, die mannen met hun kaartjes ....
op de duur werd je daar toch onnozel van. Op elke hoek stonden er bij ons zo'n persoon of 5 - 6 en stak je over en daar waren er weer andere. Hoe vaak hebben wij niet nee geknikt .... Maar inderdaad gewoon negeren, ze spraken ons niet echt aan, in het begin krijg je ze wel onder je neus bijna geduwd maar als je dan eens lelijk kijkt
dat scheelde al. (Of ze herkenden ons al
)

- TotosDawn
- Amerikafan
- Partner van: Rick-zonder-account
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Ik ben er nog nooit geweest, maar na het zien van 'Jokertjes Jawoord' geloof ik al die mooie foto's zeker niet meer
Je bestelt een blonde schoonheid met lange benen en je krijgt een klein, mollige mexicaans (?) vrouwtje.
Er zal ongetwijfeld business voor zijn maar ik vraag me af en hoeverre het allemaal vrijwillig is van sommige dames.

Er zal ongetwijfeld business voor zijn maar ik vraag me af en hoeverre het allemaal vrijwillig is van sommige dames.
Wij vonden het prijsverschil in de verschillende dames wel grappig.. ligt dat aan de schoonheid van de dames? En wie bepaalt dan of de ene dame mooier is dan de ander?
Of wordt het bepaald aan de hand van de 'kwaliteiten' van de dames? En wie bepaalt dan dan..?
Zeg het maar..
Of wordt het bepaald aan de hand van de 'kwaliteiten' van de dames? En wie bepaalt dan dan..?

Zeg het maar..

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Binnen in Excalibur werd ik letterlijk meegesleurd door een tweetal dames die in allerlei 'poses' met mij op de foto wilde. Daarna moest je dan $20 voor de goedkoopste foto betalen. '
Vorig jaar hadden we dat in Luxor. Guys, wanne do a movie... voor de gein gedaan natuurlijk. Word je voor een greenscreen gedumpt en moet je allerlei bewegingen doen. In ons geval op een vliegend tapijt.
If you want the movie it's $145.... HUH!!
NO!
Vorig jaar hadden we dat in Luxor. Guys, wanne do a movie... voor de gein gedaan natuurlijk. Word je voor een greenscreen gedumpt en moet je allerlei bewegingen doen. In ons geval op een vliegend tapijt.
If you want the movie it's $145.... HUH!!

-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Yep, mijn antwoord in dat geval: "I don't". Gesprekken kunnen zo snel eindigen. En ik kom nog steeds in de hemel, want ik heb geen leugen verteldfrederick1984 schreef:Geen enkele keer last gehad van die mannetjes met hun kaartjes in Las Vegas. ze staken wel hun hand uit met een kaartje maar gewoon genegeerd en doorlopen en er heeft nooit me iemand durven aanspreken![]()
yeah right...

- onderlegger
- Amerikafan
- Partner van: Brenda
- Aantal x V.S. bezocht: 3
In Lloret de Mar heb ik me één dag laten inpakken door proppers. Op één uur kwam je zo maar 100 meter verder. Vanaf dan heb ik leren nee zeggen, het helpt nog steeds 

Gewoon doorlopen, zelfs niet nee zeggen, blijven doorlopen, geen kaartjes aannemen en geen enkel probleem. Ze komen heus niet achter je aan.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Eerste keer viel het me enorm op. Deze keer niet echt eigenlijk. Wel een aantal keer gezien dat een tourist probeerde te clappen.
-
- Amerika-ontdekker
op 7 dagen vegas afgelopen maart ben ik zonder twijfel 50x per dag aangesproken voor een "motorboat" (ok, toegegeven, 80% daarvan waren niet op de meest katholieke uren....). Doe mij dan gerust maar die mexicanen, die negeer je gewoon....frederick1984 schreef:Geen enkele keer last gehad van die mannetjes met hun kaartjes in Las Vegas. ze staken wel hun hand uit met een kaartje maar gewoon genegeerd en doorlopen en er heeft nooit me iemand durven aanspreken![]()
yeah right...
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
En wij hebben vorig jaar dan weer heel hard staan lachen om mensen die dit dedenVorig jaar hadden we dat in Luxor. Guys, wanne do a movie... voor de gein gedaan natuurlijk. Word je voor een greenscreen gedumpt en moet je allerlei bewegingen doen. In ons geval op een vliegend tapijt.

Ik kijk Jokertjes Jawoord alleen maar om te zien of ik nog wat nieuws kan meemaken daar.TotosDawn schreef:Ik ben er nog nooit geweest, maar na het zien van 'Jokertjes Jawoord' geloof ik al die mooie foto's zeker niet meerJe bestelt een blonde schoonheid met lange benen en je krijgt een klein, mollige mexicaans (?) vrouwtje.
Leuk om te weten. Ik denk dat ik ze ga bellen en laat komen. Om dan te kijken of ze beetje een intelligente discussie willen aan gaan met me over het bestaan van God (waar ze vast wel in geloven).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 1412 Weergaves
-
Laatste bericht door Ashley123!
-
- 14 Reacties