Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
KimDaanUSA
Amerikafan

Re: MyVegas deel II

Bericht door KimDaanUSA »

ina schreef:kan ik dat tegelijk per (skype)telefoon doen,
Ja je kunt gewoon tegelijk iets boeken, ik heb voor m'n vriend z'n account een kamer geboekt en in hetzelfde gesprek op m'n eigen account :thumbup: (maar waarschijnlijk ligt het net als vaker er weer aan welke medewerker je aan de lijn hebt... :shock: )
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Level 68 - 92.000 LP's
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

level 87 171.000 LP
level 75 125.000

Ik heb het toch nog eens nageteld maar het klopt. Blijkbaar heb ik wel heel veel LP's op mn eerste account gezien het level.
Altijd gespeeld met 600 tot alle hotels af waren. Daarna met 1500. Geen game feed.
Groetjes,
Carine
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Level 152 en 320K+ LP (waarvan nu nog 102K)
PSVwally schreef:....
Inmiddels voor Mei 100000LP's geredeemed voor de Mandalay Bay 2 night suite.
...
Mooi :thumbup:
Bij het inchecken opletten dat je inderdaad de juiste suite krijgt. We kwamen daar aan en ze hadden "nog wel een kamer, maar in het rokersgedeelte".
Toen hebben we aangegeven dat we een suite zouden krijgen liep de dame even weg om het te vragen aan ???
Daarna kregen we zonder problemen inderdaad een suite.

Voor het weggaan even checken op de TV dat je niets berekend krijgt. Bij ons werden de normale nachtprijzen berekend ($ 575), en toen we aan de balie uitcheckten, vertelden ze ons ook vrolijk dat de $ 575 op onze creditcard zou worden gecharged.
Maar even uitgelegd dat het gratis was en na 2 tellen kijken op het scherm werd met 3 toetsaanslagen het bedrag geannuleerd.
Toch maar even een uitdraai gevragd van de rekening voor alle zekerheid :D

Al met al probleemloos, maar je moet wel opletten en beter niet niet gebruik maken van de express-checkout.
(en waarschijnlijk was het altijd wel goed gekomen, maar waarom eerst betalen en daarna achter je geld aangaan :) )

Foto's van de suite :

Afbeelding

Afbeelding

De rekening :shock:
Afbeelding
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Toch wel vreemd dat er eerst een bedrag stond die van je cc gehaald zou worden. Je moet dus goed opletten, beetje vreemd?
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

ina schreef:.... Je moet dus goed opletten,...
Dat is de boodschap :thumbup:
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Marcel, bedankt voor de foto's. Dat ziet er gaaf uit.
Ik zit er 2 nachten in mei. Ik zit nooit luxe in Vegas, maar hier heb ik wel zin in. :)
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Account 1: level 144 en 65.000 LP ( Mirage Suite 45.000 + Spa Suite NYNY 150.000) dus eigenlijk 260.000 LP's
Account 2: level 144 en 47.000 LP (2 night stay in City View room at Aria 200.000) dus eigenlijk 247.000 LP's

We hebben nu al genoeg LP's voor de rewards die we nog willen, echter moeten we nog wachten met redeemen totdat we binnen de 90 dagen zitten, we zijn van 8 tot 13 juni in Las Vegas.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Het feit dat je een comp room toch op je rekening krijgt achteraf, heb ik wel meer gehoord op het MyVegas friends topic op Facebook. Zeker mee opletten dus!

Stand van zaken voor mijn enige (nep)account:
Level 83 - 63.990 LPs (maar al NYNY F&B en Bellagio Lunch Buffet geredeemed, dus eigenlijk 122.990 LPs)
Memories...
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dank Marcel voor de info. Ik moet ze toch nog eens bellen of de reservering is gelukt, want het telefoongesprek met het boeken was zeer onduidelijk. Zijn die Mlife booths overigens 24-7 open?

Ik kwam erachter dat ik de dag erna om 8.00 opgehaald wordt bij de McDonalds bij Mandalay Bay voor de skydive, dus dat maakt het nog wat handiger dat ik daar zit ipv bij de Mirage.
sanmarco84
Amerika-ontdekker

Bericht door sanmarco84 »

Het lukt mij nog steeds niet om verbinding te krijgen met het nummer uit de mail: 855-881-6074. Hebben jullie dat nummer ook in de mail?
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Dat ziet er mooi uit, Marcel. Bedankt voor de foto's en info!
Aangezien ik 's avonds pas om 22:00 uur aankom, ben ik ook wel benieuwd of de Mlife booths 24-7 open zijn.

Ik zit nu op level 79 en heb in totaal 156.000 lp (waarvan ik er 90.000 heb uitgegeven aan 2 nachten in the Mirage Tower Suite).
Zit nog te twijfelen of ik voor de overige 2 nachten zal kiezen voor Mandalay Bay, NYNY of Aria. Mandalay Bay spreekt me qua sfeer het meeste aan, de kamers van Aria lijken me het meest luxe en NYNY vind ik gewoon gezellig met ook een leuke spa suite.
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Figment schreef:Zit nog te twijfelen of ik voor de overige 2 nachten zal kiezen voor Mandalay Bay, NYNY of Aria.
Gewoon doen wat je hartje je ingeeft :lol:
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Figment schreef:Dat ziet er mooi uit, Marcel. Bedankt voor de foto's en info!
Aangezien ik 's avonds pas om 22:00 uur aankom, ben ik ook wel benieuwd of de Mlife booths 24-7 open zijn.

Ik zit nu op level 79 en heb in totaal 156.000 lp (waarvan ik er 90.000 heb uitgegeven aan 2 nachten in the Mirage Tower Suite).
Zit nog te twijfelen of ik voor de overige 2 nachten zal kiezen voor Mandalay Bay, NYNY of Aria. Mandalay Bay spreekt me qua sfeer het meeste aan, de kamers van Aria lijken me het meest luxe en NYNY vind ik gewoon gezellig met ook een leuke spa suite.
In de Spa Suite in NYNY heb ik geslapen in mei vorig jaar en was echt wel goed.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

@Kim: Als het aan mijn hart lag dan verbleef ik in alledrie de hotels. Maar ik moet toch echt een keuze maken... Voor deze reis tenminste. Ik kan altijd later terug komen en dan in de andere twee hotels overnachten!

@Kurt: Goed om te horen! Maar dat maakt de beslissing er niet makkelijker op haha!

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

@Sanmarco, je weet maar nooit, maar zet je wel 001 voor dat nummer?
Ik heb overigens vandaag ook 3 verschillende nummers gebelt voor ik het juist nummer had voor mandalay bay (dat nummer op hun home site klopt geen bal van). Gelukkig te horen gekregen dat mijn reservering daar goed is aangekomen, zelfs met de vraag of ik zo 'hoog' mogelijk kon zitten... Heeft die man van de reservering toch goed geluisterd.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

sanmarco84 schreef:Het lukt mij nog steeds niet om verbinding te krijgen met het nummer uit de mail: 855-881-6074. Hebben jullie dat nummer ook in de mail?
Ik kreeg ook steeds dat de lijn bezet is?? en natuurlijk met 001 ervoor! Waar bellen de anderen dan op die wel hebben kunnen boeken??
Ik belde voor Luxor, hetzelfde nummer als sanmarco hierboven.
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

Ik heb rond middernacht met hetzelfde nummer gebeld (855-881-6074) en ben zonder problemen geholpen. De eerste persoon die ik aan de telefoon kreeg heeft me netjes doorverbonden en de tweede persoon kon alles regelen. Ik heb eind januari geboekt voor 17 september en heb ook een bevestigingsmail gekregen toen ik er om vroeg. Ik heb in totaal nog geen half uur aan de telefoon gezeten.

PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb in totaal nog geen half uur aan de telefoon gezeten.
Wow, ik was in 7 min klaar en gisteren in 2....wel idd na een aantal x bellen wegens geen gehoor of slechte verbinding.

Je moet inderdaad zorgen dat je hier pas 's avonds belt. Als het na dagen nog niet lukt en je steeds in gesprek krijgt zet eens een berichtje op de myvegasfriends facebookpagina. Je krijgt genoeg reacties en meestal kun je daar wel mee vooruit.
caroladerond
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door caroladerond »

Het zal vast ergens op het forum staan, maar kan t niet zo snel vinden. Anyway: hotels zijn volgens mij alleen te redeemen van zondag tot en met donderdagnacht. Ik kom op donderdag aan en blijf dan twee nachten. Is het mogelijk om tegen bijbetaling je verblijf in je gratis kamer op donderdagnacht te verlengen, zodat je er ook de vrijdagnacht kan blijven? Kan me voorstellen dat dat bij sommige hotels een prijzige aangelegenheid gaat zijn, maar verkassen voor 1 nacht is ook niet fijn. Iemand ervaringen mee? Dank!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer