Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National Park Pass
- Daniel82
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
National Park Pass
Wij willen tijdens onze Route 66 (wat er nog van over is) tour o.a. de Grand canyon aan doen (en een bezoek aan Furnace Creek). Maar ik lees dat je een pass daar voor moet kopen. Maar om nu eenmalig 80 dollar (voor 2 bezoeken) uit te geven lijkt mij ook zo wat. Is er ook een andere mogelijkheid 

Zie http://www.daanski.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor verslagen van onze roadtrip (Orlando - New York, New York - Chicago) en andere verslagen ;-).
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: National Park Pass
Yep, die is er. Je kunt per park entree betalen, die is meestal zo'n 10-20 dollar geloof ik. Alleen als je meerdere parken bezoekt is het handig zo'n pas te kopen. Maar dat hoeft dus niet. Je kunt via http://www.nps.gov Grand Canyon opzoeken en zien wat de entreeprijs is.
* edit, hier de juiste link: http://www.nps.gov/grca/planyourvisit/f ... ations.htm. Is dus 25 dollar voor entree Grand Canyon.
* edit, hier de juiste link: http://www.nps.gov/grca/planyourvisit/f ... ations.htm. Is dus 25 dollar voor entree Grand Canyon.
Laatst gewijzigd door Sassya op 17 feb 2013, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
ja, gewoon per park terplaatse betalen aan het inkom loket 

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Tuurlijk, je bent niet verplicht om een pas te kopen. Een pas is meestal voordeliger als je meerdere parken bezoekt. Maar bij 2 parken kun je prima volstaan met het betalen van de entree in het park zelf. BIj de Grand Canyon kan dat niet missen, je rijdt langs de huisjes op de route naar het park. In Death Valley moet je zelf naar het visitor center om de entree te betalen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Daniel82
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Kijk daar word ik
van. dank voor de antwoorden.

Zie http://www.daanski.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor verslagen van onze roadtrip (Orlando - New York, New York - Chicago) en andere verslagen ;-).
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Grand Canyon is $25 en Death Valley $20 entrance fee. Dan kun je 7 dagen blijven, dus dat is niet per dag.
Mocht je toevallig door nog een ander NP komen dan is het verstandig de bonnen te bewaren. Je kunt dan nl. alsnog zo'n annual pas aanschaffen en dan krijg je het verschil terug als je boven de $80 zit.
Mocht je toevallig door nog een ander NP komen dan is het verstandig de bonnen te bewaren. Je kunt dan nl. alsnog zo'n annual pas aanschaffen en dan krijg je het verschil terug als je boven de $80 zit.
Ik denk dat ik iets illegaals heb gedaan tot 2x aan toe als ik jullie verhalen lees.
Ik heb Death Valley namelijk nooit betaald. Ik ben ook nooit langs een poort gereden? How come?
Ik heb de route Las Vegas, Pahrump en dan de 190 gereden.
Ik heb Death Valley namelijk nooit betaald. Ik ben ook nooit langs een poort gereden? How come?
Ik heb de route Las Vegas, Pahrump en dan de 190 gereden.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Er staan geen poorten in Death Valley, je moet zelf naar het visitor center om te betalen. Het staat wel op een aantal plaatsen aangegeven langs de weg.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Er staat tegenwoordig wel een onbemande selfpaypost langs de CA-190 deze staat als je van Death Valley Junction komt net voor de afslag naar Dantes View
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook bij Stovepipe Wells kun je een kaartje kopen bij een automaat. Aan de linkerkant van de weg als je van de westingang komt.
Marianne
Marianne
- Daniel82
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
PSVwally schreef:Grand Canyon is $25 en Death Valley $20 entrance fee. Dan kun je 7 dagen blijven, dus dat is niet per dag.

Harry, ik ga je even verbeterenHarry schreef:Er staan geen poorten in Death Valley, je moet zelf naar het visitor center om te betalen. Het staat wel op een aantal plaatsen aangegeven langs de weg.

Er staat wel degelijk een betaalhokje in DV, ééntje maar, maar het staat er wel, aan de ingang vanaf Scotty's Castle.
Hier in dit topic heb ik een screenshot bij gezet.
Voor de rest is het inderdaad zo dat je wel degelijk moet betalen in DV, even een selfpayed station opzoeken of in het VC betalen, en het ticketje aan het raam plakken
Bart
Grts, Bart
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je de link van Sassya al bekeken?Daniel82 schreef:die prijs was per auto dacht? of is het Per persoon?
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3404 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-