Ik kon het 'gewoon' downloaden. Ik vind het een geweldige serie. De Engelse versie (jaren '90?) vond ik ook heel goed.Loek schreef:Ik heb net het eerste seizoen van de amerikaanse versie van "House of Cards" bekeken, met o.a. Kevin Spacey en Robin Wright in de hoofdrollen. Het is in de US alleen op Netflix te zien, dus ik weet niet of en hoe het in NL te bekijken zal zijn.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Amerikaanse Tv-series
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met 'gewoon' downloaden bedoel je een piraten kopie? Dat mag ik niet van mijn vrouw. 

- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ja, dat bedoel ik.
Ik heb zojuist van de Engelse versie uit 1990 de dvd besteld bij amazon.

Ik heb zojuist van de Engelse versie uit 1990 de dvd besteld bij amazon.

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Valt me vies tegen dat SBS de Ncis series weer eens na een paar afleveringen eruit gooit. Haal ze nu dus ergens anders vandaan. Ik kijk weinig tv op het moment, maar als ik kijk zijn het vrnl van die foute programma's als storage wars of pawn stars. En ik kijk veel comedy central waar de flauwe humor van reno911 mij wel bevalt. Vroeger keek ik ook veel CSI, maar dat kijk ik nu zelden nog.
Momenteel vind ik het wat ontbreken aan echt goede Amerikaanse tv-series. Ik vind dat de meeste shows een beetje 'te commercieel' worden. Alles wordt zo perfect gemaakt in een bepaalde manier, alles wordt bewerkt, alle acteurs hebben een te goed uiterlijk, ik mis een beetje een bepaalde 'raw touch' aan televisie tegenwoordig. Vroeger keek ik veel Amerikaanse series:
Saved By The Bell, The A-Team, That 70's Show, Sex & The City, Suddenly Susan, The Nanny, Girlmore Girls, The OC (al was die laatste een beetje het begin van wat ik eigenlijk bedoel met 'te commercieel')
Beste serie die ik ooit heb gezien was voor mij zonder twijfel Everwood. Wat een geniale, magnifieke televisie leverde dat op zeg. Damn.
Saved By The Bell, The A-Team, That 70's Show, Sex & The City, Suddenly Susan, The Nanny, Girlmore Girls, The OC (al was die laatste een beetje het begin van wat ik eigenlijk bedoel met 'te commercieel')
Beste serie die ik ooit heb gezien was voor mij zonder twijfel Everwood. Wat een geniale, magnifieke televisie leverde dat op zeg. Damn.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
is hier niemand die naar 'Episodes' kijkt? Heel grappige sit-com met Matt Leblanc in een hilarische karikatuur van zichzelf.
Mijn vriend volgt ook Boardwalk Empire: een prachtige historische reeks over de jaren 20 in Atlantic City: drooglegging, corruptie,... hij kijkt meestal op momenten dat ik al gaan slapen ben maar af en toe kijk ik eens een aflevering mee en ik zou ze ook wel eens helemaal willen zien. Schitterende acteerprestaties van Steve Buscemi en Kelly Macdonald, prachtige decors en sterk verhaal
Mijn vriend volgt ook Boardwalk Empire: een prachtige historische reeks over de jaren 20 in Atlantic City: drooglegging, corruptie,... hij kijkt meestal op momenten dat ik al gaan slapen ben maar af en toe kijk ik eens een aflevering mee en ik zou ze ook wel eens helemaal willen zien. Schitterende acteerprestaties van Steve Buscemi en Kelly Macdonald, prachtige decors en sterk verhaal
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Episodes is inderdaad erg leuk.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik vind Episodes ook leuk. 

-
- Amerika-expert
Amazing Race is ook weer begonnen afgelopen zondag.
Dit keer ook een team uit Raleigh, de ijshockeyers.
Eén ervan heet zelfs Bates. Kan ik toch nog naar een Bates kijken.
Daar die andere serie met DE Bates afgelopen is.
Dit keer ook een team uit Raleigh, de ijshockeyers.
Eén ervan heet zelfs Bates. Kan ik toch nog naar een Bates kijken.
Daar die andere serie met DE Bates afgelopen is.

- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Vorige week is er een nieuwe serie begonnen en die heet "Zero Hour"...erg interessant. Gisteren was de 2de aflevering.
Verder kijk ik ook naar The Amazing Race, dat vind ik een geweldige show! En ik kan er niets aan doen, maar The Bachelor kijken wij ook.
Verder kijk ik ook naar The Amazing Race, dat vind ik een geweldige show! En ik kan er niets aan doen, maar The Bachelor kijken wij ook.

Na 15 seizoenen ER en The Pacific op dvd te hebben gekeken, moet ik kiezen: JAG of The West Wing. Ben er nog niet uit.
Ze waren op een bepaald moment redelijk bij. De aflevering die op 27 november in de VS is uitgezonden, hebben ze nog uitgezonden.PSVwally schreef:Valt me vies tegen dat SBS de Ncis series weer eens na een paar afleveringen eruit gooit. Haal ze nu dus ergens anders vandaan.
Ben grote fan geweest van JAG, maar zo toch the West Wing aanbevelen.
Voor degenen die niet willen downloaden, ik kijk heel veel series online hier:
http://www.free-tv-video-online.me/internet/
Je kunt er ook films kijken.
Zelf kijk ik momenteel:
Pretty Little Liars (helemaal bij)
Breaking Bad (seizoen 5 nog kijken)
The Lying Game (net met seizoen 1 begonnen)
Verder heb ik weinig tijd ervoor. Ik vind Breaking Bad echt geweldig!
http://www.free-tv-video-online.me/internet/
Je kunt er ook films kijken.
Zelf kijk ik momenteel:
Pretty Little Liars (helemaal bij)
Breaking Bad (seizoen 5 nog kijken)
The Lying Game (net met seizoen 1 begonnen)
Verder heb ik weinig tijd ervoor. Ik vind Breaking Bad echt geweldig!

States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik kan ook niet wachten! 

onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Ik zit in hoog tempo Revenge te kijken
Begin nu aan seizoen 2

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
The Following
Person of Interest
Arrow
Sons of Anarchy
Game of Thrones
Person of Interest
Arrow
Sons of Anarchy
Game of Thrones
Florida still feels like home
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ha, hier nog twee! We hebben gisteren de 1e en 2e aflevering gezien van seizoen 2. Spannend hè?!DejaVu schreef:Ik zit in hoog tempo Revenge te kijkenBegin nu aan seizoen 2
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Inderdaad, die Nolan vind ik gewoon geniaal
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1390 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv