ina schreef:Nee dat lukte niet, er waren nog problemen met inloggen,dat moet waarschijnlijk nog verholpen worden, hopelijk krijg ik wel een mail terug met mijn nummer dan kan ik de tweede kamer alsnog boeken.
Dan meld je de 2e persoon toch opnieuw aan bij Mlife en schrijf je meteen het nummer over van de bevestigingsmail (kun je de bevestigingsmail van de eerste aanmelding niet meer vinden ?)
Moet je alleen even een ander emailadres gebruiken.
De controle is op emailadres, niet op naam, adres geboortedatum etc.
Als je de pas ophaalt bij de Mlife desk kun je het nummer afgeven en krijg je je pas en ook daar wordt niet gecontroleerd of je meerdere aanmeldingen hebt lopen.
PS.
Als je inlogt met je mlife account gegevens (emailadres en password) dan zie je in de rechter bovenhoek je naam en daaronder MY ACCOUNT.
Als je op MY ACCOUNT klikt zie je je gegevens (die je dan ook eventueel kunt wijzigen) en daarboven ook je account nummer.
Moeilijker is het echt niet.
NenE schreef:Vraagje:
Wij komen aan op 26 mei in Las Vegas en willen een overnachting op zondag 26 en maandag 27 mei boeken via MyVegas. Het is alleen op die 27ste Memorial Day. Kun je op Memorial day/Memorial weekend ook gewoon via MyVegas kamers boeken?
ff bellen met de Mlife Desk, en als je het dan weet kun je het hier ook laten weten
caroladerond schreef:Zijn er meer hotels die een weekendnacht aanbieden dan alleen Mirage? Het aantal lp's is wel giga... dat speel ik denk ik nooit bij elkaar (lees: zoveel tijd heb ik er niet voor over)
Nee.