Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Snel ontbijt in of vlakbij Flamingo Hotel in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Snel ontbijt in of vlakbij Flamingo Hotel in Las Vegas

Bericht door eddepet71 »

Brandjes schreef:
Eddepet71 zegt:
Hoe ga je naar het hotel? Bus, limo, taxi, ophalen door het hotel?
Wij zijn met 11 personen, het zal inderdaad wel later zijn dat we aankomen. We denken aan een limo. Lijkt me heel gaaf om met zo'n stretch suv vervoerd te worden. Haalt het Flamingo gasten op van de luchthaven?

Ik hoop toch echt dat we nog tijd en puf hebben om in ieder geval nog even naar de fonteinen te kijken.
Jammer dat je zo kort de tijd hebt in Vegas :(
In ieder geval zal de limo ook wel een hele ervaring zijn
Brandjes
Amerikafan

Bericht door Brandjes »

Eddepet71 zegt:
Jammer dat je zo kort de tijd hebt in Vegas
We hebben de volgende dag ook nog, maar dan halen we de campers op en gaan we boodschappen doen. We overnachten op de KOA van Circus Circus. Nadat we geïnstalleerd zijn willen we ook nog de Strip op. Zal met de Deuce worden.

Ik denk dat we maar moeten afwachten of we de avond van de aankomst even kunnen rondkijken. Al met al lijkt het ons een hele ervaring!
Groetjes,
Annette

Living the life in Raleigh, NC
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Brandjes schreef:[ Haalt het Flamingo gasten op van de luchthaven?
Je kunt het beste even contact opnemen met de concierge van het hotel, die regelt dit soort dingen voor je.
caatje85
Amerikafan

Bericht door caatje85 »

Ik zou een snelle hap bij starbucks of subway doen! Dan hoef je er ook niet supervroeg uit, dat scheelt! Maar als je dan toch graag even wilt zitten dan kun je ook naar Denny's, zo'n 5 minuutjes lopen richting Venetian. Deze is 24 uur per dag geopend.

Hmm ja als ik dit zo hoor krijg ik weer heimwee. Het is een geweldige ervaring om tóch even over de strip te hebben rondgelopen. Het is echt overweldigend, je kijkt je ogen uit!

De bellagiofonteinen, ja da is geweldig om gezien te hebben. Inderdaad is het supermakkelijk om 's avonds vanuit Circus Circus de Deuce te pakken richting Bellagio, daarna kun je ook weer makkelijk terug met de deuce!

Geniet ervan!
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer