Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All you can eat sushi New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Angel1710
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

All you can eat sushi New York

Bericht door Angel1710 »

Hi,

Wij gaan in mei naar New York en zijn alle 3 gek op sushi.
Nu vroeg ik me af of er een tentje zit waar je onbeperkt sushi kan eten voor een bepaald tarief?
Ik word niet echt wijs van op internet en vraag me dan ook af of het wel goeie tentjes zijn.

Alvast bedankt!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: All you can eat sushi New York

Bericht door Njit »

All-You-Can-Eat Sushi is volgens mij echt een Hollands concept. Ben het in de US nog nooit tegengekomen.
Wil niet zeggen dat je in de US geen goede Sushi kunt krijgen, in tegendeel zelfs. Sommige Sushi chefs maken er echt ware kunststukjes van.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Waarom wil je zo graag "all-you-can-eat" sushi eten? Meestal is dat niet de beste kwaliteit namelijk. Ik ben het in de VS en Canada ook nog nooit tegengekomen. Sushi restaurants heb je wel genoeg, en bij tripadvisor.com kun je de ze terugvinden met reviews, zagat is een andere website waar je kan zoeken. De sushi in Amerika is veel uitgebreider, je vindt er meer soorten rollen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Wij zijn een jaar of drie geleden bij Ichi Umi geweest en dat was super lekker. Maar toen ik in november naar NY ging had ik de recente reviews gelezen en besloten om deze keer toch maar over te slaan.
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Er bestaan sushi restaurants waar de sushi op een lopende band voorbij komt zetten en dan kan je pakken wat je wil. Je bewaard je lege bordjes want die reken je af na afloop.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Angel1710
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Angel1710 »

Jasmino schreef:Waarom wil je zo graag "all-you-can-eat" sushi eten? Meestal is dat niet de beste kwaliteit namelijk. Ik ben het in de VS en Canada ook nog nooit tegengekomen. Sushi restaurants heb je wel genoeg, en bij tripadvisor.com kun je de ze terugvinden met reviews, zagat is een andere website waar je kan zoeken. De sushi in Amerika is veel uitgebreider, je vindt er meer soorten rollen.
Wij zijn in Nederland gewend om all you can eat te eten. Als je het los gaat bestellen ben je vaak heel duur uit vandaar.
in SF hadden we toen ook all you can eat gegeten dus dacht misschien hebben ze ook zoiets in NY.
Zal inderdaad op tripadvisor kijken. Thanks
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

En dat los bestellen duur is valt dus wel mee. Nu bestellen wij meestal alleen rollen en die zijn los vaak stukken goedkoper dan in NL.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Los in NL is vaak wel duur en daardoor ontstond er een gat in de "sushi" markt en daar sprongen de all-you-can-eat bedrijven in. Er zijn overigens wel heel goede all-you-can-eat tenten.

Veel daarvan worden beheerd door Chinezen dat is dan weer grappig.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Njit schreef:All-You-Can-Eat Sushi is volgens mij echt een Hollands concept. Ben het in de US nog nooit tegengekomen.
Jawel, hoor, dat is er wel, maar voornamelijk voor lunch. Dan is er een all you can eat sushi buffet. Maar echt bijzondere sushi krijg je daar niet, meer de geijkte tonijn, zalm en California rol. Het meest bekende sushi restaurant in New York is Nobu, maar daar betaal je ook flink voor. Behalve de sites, die Jasmino al noemde, is Yelp ook een site met reviews.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
MiekeJ
Amerika-ontdekker

Bericht door MiekeJ »

Bij Kumo Sushi in NY heb ik heerlijk onbeperkt gegeten en gedronken voor minder dan 40$. Dit was in 2010!! Aanradertje!
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Ichi Umi (vlakbij Empire State) is een aanrader. In 2009 geweest en ga as mei weer naar NYC en zeker weer naar Ichi Umi !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer