Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
met creditcard betalen en cash geld rond westkust USA
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: met creditcard betalen en cash geld rond westkust USA
Je hoeft toch helemaal niet bij te storten?
Als je je afrekening gewoon op het einde van de maand betaalt kost het toch niets?
Laat gewoon je limiet verhogen.
Bij ons gaat bij onze vier kaarten, visa en mastercard, alles gewoon op het einde van de maand eraf met een vaste domiciliering. Dan kost het niets. Je moet natuurlijk wel zien dat er genoeg geld op je bankrekening staat tegen het einde van de maand
Als je je afrekening gewoon op het einde van de maand betaalt kost het toch niets?
Bij ons gaat bij onze vier kaarten, visa en mastercard, alles gewoon op het einde van de maand eraf met een vaste domiciliering. Dan kost het niets. Je moet natuurlijk wel zien dat er genoeg geld op je bankrekening staat tegen het einde van de maand

Groetjes,
Carine
Carine
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Dat is wat ik inderdaad ook bedoelde!sachasenne schreef:Je hoeft toch helemaal niet bij te storten?
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Klopt. Maar ik gaf even aan waarom storten van geld niet altijd helpt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dit is niet zo bij demastercard van de ing hoor. Ook tickets geboekt met een totaal van 1100,- terwijl ik maar een limiet heb van 1000,-( van tevoren ook extra geld gestort)DejaVu schreef:Let wel op met geld storten op een echte creditcard. De computer houdt zich gewoon aan de limiet van de creditcard.
Voorbeeldje:
Je hebt een creditcard met een limiet van 1000 euro maar je gaat op vakantie dus je stort er 4000 euro extra op dan denk je dat je voor 5000 euro kan uit geven. Fout, de creditcard accepteert nog steeds maar 1000 euro aftrek in 1 keer. Dus vliegtickets van 1200 euro bij elkaar boeken gaat niet lukken. Een boeking kijkt niet naar saldo maar naar limiet.
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
- Neede-Radicals
- Amerika-ontdekker
Maar al je hotelovernachtingen kun je wel gewoon betalen neem ik aan.DejaVu schreef:Let wel op met geld storten op een echte creditcard. De computer houdt zich gewoon aan de limiet van de creditcard.
Voorbeeldje:
Je hebt een creditcard met een limiet van 1000 euro maar je gaat op vakantie dus je stort er 4000 euro extra op dan denk je dat je voor 5000 euro kan uit geven. Fout, de creditcard accepteert nog steeds maar 1000 euro aftrek in 1 keer. Dus vliegtickets van 1200 euro bij elkaar boeken gaat niet lukken. Een boeking kijkt niet naar saldo maar naar limiet.
Zolang dat hotel maar niet meer dan 1000 euro kost als ik het goed begrijp...
@travelkitty dat is grappig, ik heb dat namelijk met de ing mastercard gehad en dit werd mij zo uitgelegd.
De MasterCard van de ING heeft altijd minimaal een bestedingslimiet van 1500 euro. Tenzij je een studentenkaart hebt, dan is 1000 euro het maximum.Travelkitty schreef:Dit is niet zo bij demastercard van de ing hoor. Ook tickets geboekt met een totaal van 1100,- terwijl ik maar een limiet heb van 1000,-( van tevoren ook extra geld gestort)
Mijn schoonvader heeft een tijdje terug ook een credit card aangevraagd. Geld zat op zijn rekening, maar hij had totaal niet op de bestedingslimiet gelet (1000 euro, bij de Rabobank), dus bij de eerste de beste boeking ging het al meteen mis.
-
- Amerika-newbie
Dan ben je snel uitgegoktRoyco89 schreef:In Augustus ga ik naar de westkust USA
Hoeveel cash zouden jullie me aanraden? Ik wil zoiezo nog wat gokken in Las Vegas ongeveer budget van, 10-20 dollar , en misschien een achtbaan bezoeken.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 36 Reacties
- 8099 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555
-
- 6 Reacties